Właśnie skończyłzm się rozpakowywać. Teraz powinnam odpocząć ta cała podróż mnie zmęczył, poza tym bardzo trudno było zarezerwować lot 2 godziny przed jego startem ale na szczęście mój menager mnie lubi I mi pomógł. Położyłam się do łóżka i usłyszałam głos powiadomienia w telefonie.
Masz jedną wiadomość od "Mav❤️❤️"
Mav❤️❤️: Mówiłaś serio? Pojechałaś do domu? Nie mogę cię nigdzie zbaleźć
Ja: Czemu miałabym mówić coś nie na serio?
Mav❤️❤️:Czemu Pojechałaś do domu? Co ten debil ci znowu zrobił?
Ja: On nic.
Odłożyłam telefon, chce spać prwyszła kolejna wiadomość, nie powinnam jej odczytywać ale z drugiej strony jak nie zobaczę to umrę z ciekawości.
Mav❤️❤️: Jak nie on to kto? Co się stało?
Ja: Nie ważne. Nic się nie stało, a nawet jeśli to czemu miało by cie to interesować?
Mav❤️❤️: Bo mnie interesuje.
Ja: spokojnie nie musisz zawracać sobie mną głowy. Baw się dobrze z Cailliee.
Mav❤️❤️:Serio co ty do niej masz? Zostaw ją w spokoju. Nie dość, że nic Ci nie zrobiłem, a ty zachowujesz się w stosunku do mnie jakbym zrobił to jeszcze masz coś do Cailliee. Co się z tobą dzieje dziewczyno?
Ja: Wal się.
Mam go gdzieś. Nie powiedziałam nic złego o Cailliee a on już ma do mnie jakiś problem. Przyszła kolejna wiadomość i kolejna, ale mam to w dupie, jak wszystko. Emma idź spać za dużo myślisz. Po słuchałam swoich myśli i Zamknełam oczy.
Rano obudził mnie dźwięk dzwoniącego telefonu, wzięłam go szybko w rękę i odebrałam bez patrzenia na nazwę kontaktu.-Halo - odezwałam się zaspanym głosem
-Nie dość, że nie odpisujesz na moje esemesy to ostatnią wiadomością jaką do mnie napisałaś było "Wal się" O co ci chodzi? - usłyszałam w słuchawce głos Mava, którego ton mówił, że jest dosyć zły.
Nie wiedziałam co powiedzieć dopiero co wstałam. Rozłączyłam się I położyłam telefon na szafce nocnej.
"Bzzzzzzzz" spojrzałam na telefon, znowu on
- czemu się rozłączyłaś? Czy ja Ci coś zrobiłem - prawie wykrzyczał do słuchawki.
-Nie nic mi nie zrobiłeś , po prostu nie mam ochoty z tobą gadać okej? Nie dzwoń już. - i się rozłączyłam
"Bzzzzzz" no nie wierzę.
-Co znowu? - Powiedziałam przykładając telefon do ucha.
-Nie przestanę dzwonić dopóki nie powiesz mi czemu nie chcesz ze mną gadać.
-Mav
-No co? Czekam na odpowiedź - nic nie mówiłam - No dalej.
-zachowywałeś się ostatnio hamsko w stosunku do mnie.
-podaj przykład.
- proszę bardzo. Za każdym razem jak tylko wspomniałam o Cailliee zaczynałeś się na mnie drzeć chociaż nie powiedziałam nic złego. Zawsze to o mnie martwiłeś się najbardziej, a teraz jedyne co cie obchodzi to Cailliee.
CZYTASZ
My old best friends |Cash Baker ,Lani Baker, Maverick Baker|ZAKOŃCZONE
Romance- Według mnie powinnaś mu wybaczyć. Od kiedy zrozumiał co zrobił codziennie o tobie mówił, strasznie mnie tym męczył - wtrącił się Mav -Wydaje mi się że Mav ma rację -Emma zaufaj mi on naprawdę cię kocha. -Gdyby mnie kochał nigdy by mi tego nie...