mektup otuz dört | gün yirmi yedi
Draco'nun Bakış Açısından:
Derslerin bitmesinin ardından hiç beklemeden kütüphaneye gelmiştim.
Gelmeme gibi bir ihtimalim olabilir miydi zaten?
Hermione'nin aklının çok karışık olduğunu hissedebiliyorum. Bunu anlıyor ve saygı duyuyorum. Şu anda olduğumuz durum çok farklı, bana bile tuhaf geliyor bazen. Ama her şeyi düzelteceğim, Hermione bana güvenecek.
Anlamsız gözlerle önümdeki kitaba bakıyordum geldiğimden beri. Beni çağıran Hermione'ydi ama sabırsız bir şekilde gelip bekleyen bendim.
Bir dakika...
Neden sabırsız bir şekilde bekliyorum?
"Merhaba." Sesin geldiği yöne başımı çevirdiğimde bana gülümseyen bir Hermione görmüştüm. Açıkçası hayal mi yoksa gerçek mi olduğunu anlayamadım. Yanımdaki sandalyeyi çekerek oturdu. Gözlerimi hâlâ çekmemiştim ve durum giderek tuhaflaşıyordu.
Birdenbire bana ne oldu?
"Hoş geldin. Buraya gelip seni bekliyor olmam sanırım beni aptal bir platonik gibi gösteriyor."
Sessizlik...
Tam bir geri zekâlısın Draco.
Şimdi durumu toplamam gerekiyor. "Sen beni kütüphaneye çağırdığın için dedim ki aklıma takılan şeyleri sorayım."
"Peki..."
"Dersler hakkında yani." Konuştukça batıyordum.
"Anladım, başlayalım o zaman."
Ve o anlatmaya başladı, ben ise bir daha ağzımı açıp aptalca şeyler söylememeye çalıştım. Bir saat süren çalışmamızın sonunda biraz da olsa kendime gelebilmiştim.
Hermione ödevlerle alakalı bir parşömen yazarken ben de bir şeyler yazmaya başlamıştım.
Hermione'nin Bakış Açısından:
Draco ile olan çalışmamız bittikten sonra kütüphanede kalmaya karar vermiştim. Draco çoktan gitmişti. Geldiğimde biraz saçmalamıştı ve sonra hiç konuşmamıştı.
Draco'nun oturduğu sandalyeye baktım öylesine. Orada bir kâğıt parçası görmeyi beklemiyordum. Kâğıdı aldım ve açtım.
01.11.1996
Bugün söylediğim saçma şeyler yüzünden özür dilerim. Sanırım... Sanırım senin yanındayken saçmalamaya başladım ama bu bir ilk. Benim için kesinlikle bir ilk. Bir daha olamayacağı konusunda söz veremem çünkü ne olduğu hakkında hiçbir fikrim yok.
D. M.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
100 letters | dramione
FanfictionHermione Granger ve Draco Malfoy. Onların aşkı bir imkânsız gibi görünüyordu ama bunu umursamadılar. Gözlerden uzak bir şekilde yaşadılar. Onlar, aşklarını 100 mektubun içinde yaşadılar. Yayımlanma Tarihi: 6 Temmuz 2020