letter twenty-four | day sixteen

395 53 11
                                    

mektup yirmi dört | gün on altı

Yazarın Bakış Açısından:

Hogwarts öğrencileri ortak salonda yemeklerini yemeye devam ederken Draco oturduğu yerden kalkarak kütüphaneye yürümeye başlamıştı. Oturduğu yerden Hermione'yi görebiliyordu ama onun kalkmasını beklemeden gitmişti.

Hermione ise Draco'yu giderken görmüş, yine de hemen yerinden kalmamıştı.

Draco hızlı adımlarla kütüphaneye gidiyordu. Aslında heyecanlı olduğu söylenemezdi. Sadece her zamanki gibi işleri batırmaktan korkuyordu. Draco kütüphaneye geldiğinde bir kitap alıp masaya oturdu. Herkes yemekte olduğu için kütüphane boştu.

Birkaç dakikanın ardından kütüphanenin açılan kapısının sesini duyduğunda başını kitaptan kaldırmıştı.

İçeri giren Hermione hemen Draco'yu görmüştü. Oturduğu masaya doğru yürümeye başladı. Ardından elindeki defteri masanın üzerine bıraktı. Draco'nun önünde duran kitabın kapağına baktıktan sonra yüzünde bir tebessüm oluştu.

"Eğer gerçekten öğrenmek istiyorsan o kitabı okumaman gerekir. Her şeyi bir günde de çalışamayacağın için önceden yazdığım önemli notları getirdim. Bunları okursan temel bilgilerin oluşur."

Draco hiçbir ses çıkarmadan kızı izliyordu. Konuşmasını bitirdikten sonra aklındaki soruyu sordu. "Peki uygulama kısmı?"

Bir anlığına dalgınlığa uğrayan Hermione'nin göz bebekleri büyüdü. Sonra toparlanarak cevap verdi. "Önce teknik bilgileri oku, sonrasında büyülere çalışırız."

Draco'nun dudaklarında bir anlığına küçük bir gülümseme oluştu. Hermione'nin bu halleri hoşuna gitmişti.

Bir saat boyunca Draco notları okurken, Hermione yeni verilen ödevleri yapmıştı. Sonrasında ise Draco aklına takılan kısımları Hermione ile tartışmıştı.

Çalışmayı bitirdikten sonra defterini alıp kütüphaneden çıkan Hermione'nin aklı karışıktı. Şimdiye kadar laf dalaşına girdiği Draco Malfoy ile ilk defa bu kadar uzun bir süre içerisinde sakin kalmış ve konuşmuştu. Her ne kadar dersler hakkında olsa da.

Binasına giden Hermione, kaldığı odaya girip yatağının üzerine oturdu. Elindeki defterin kapağını açarak en son yazdığı notlara geldi. Bir sayfa daha çevirdiğinde kendi yazısı olmayan bir notla karşılaşmıştı.

21.10.1996

Bu akşam için teşekkürler. Kesinlikle daha sık yapmalıyız.

Draco Malfoy

100 letters | dramioneHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin