letter sixty-one | day three hundred forty-nine

244 33 9
                                    

mektup altmış bir | gün üç yüz kırk dokuz

19.09.1997

Sensiz geçen kaçıncı günüm bilmiyorum ama seni düşünmediğim bir gün bile yok. Odamda gizlenmiş, sana yazıyorum. Eski zamanlarda yaptığım gibi... Sana çok fazla mektup yazdım, hatta bazıları sana gönderdiğim şiirler gibi. 

Senin okumayacağını bilerek yazdığım için kendimi bulmuş gibi hissederek yazıyorum. Olmamı istedikleri kişiden değil, derinlerde kalmış benden çıkıyor kelimeler. Kim bilir belki bir gün bunları okuma fırsatın olur.

Hogwarts'taki son ayımızda beni İhtiyaç Odası'nda bulmuş olman aklıma geliyor bugünü düşününce. Benim bile unuttuğum doğum günümü kutlamış olman... O gün belki hayatımdaki en güzel hediyeyi verdin bana: Kendimi. Bana sarıldığında her şeyi geride bırakabilecek güce sahipmişim gibi hissettim. Seninle beraber olabileceğimi düşündüm. Tabii kim olduğumu ve ailemi hatırlayınca bu hayallerim uçtu.

Yaptıklarım, söylediklerim için ne kadar özür dilesem fark etmez belki de. Bu zamandan sonra sana olan sevgimi nasıl kanıtlayabilirim hiçbir fikrim yok.

Sana hiçbir şey, buna duygularım da dahil olmak üzere, veremiyor olsam bile, en azından doğum günün kutlu olsun demek düşer bana. İyi ki doğdun, Hermione Granger. İyi ki doğdun ve hayatıma bir ışık getirdin.

D. M.

(Gönderilmedi)


Bugün toplamda 3 bölüm paylaşacağııımm 😽😽

100 letters | dramioneHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin