letter forty-one | day thirty-four

268 35 2
                                    

mektup kırk bir | gün otuz dört

Draco'nun Bakış Açısından:

İhtiyaç odası.

Kaybolan dolap.

Voldemort.

Bu sene bu okulda olmamın sebebi.

Başlarda her şey çok kolaydı, dikkatimi dağıtan bir şey, birisi, yoktu. Bana söylenenleri sorgulamadan yapmaya hazırdım. Ama şimdi her şey değişmişti. Planların alt üst olup olmaması bana bağlıydı.

Her şeyi geride bırakıp kaçabilir miydim bu saatten sonra?

Gerçekten bir çıkmazın içindeyim. O kadar ince bir ip üzerindeyim ki, hangi tarafa düşeceğimi bilmiyorum. Karanlık Lord'a... Voldemort'a karşı savaşabilir miyim?

Savaşsam bile sonum nasıl olur?

Düşüncelerime karşı savaşmaktan çok yoruldum, sadece her şeyin bitmesini istiyorum. Rahatlamak istiyorum. Beynimi işgal eden emirleri istemiyorum.

Hermione Granger... Hapsolduğum bu karmaşadan çıkış kilidim olabilir mi?

08.11.1996

Sana bunları daha önceden de söylemiştim biliyorum ama bu konuları konuşabildiğim tek kişi sensin.

Yanlış sularda boğuluyorum, Hermione. Senden sonra bunun farkına fazlasıyla vardım. Kendimi o kadar çaresiz hissediyorum ki, bu kendimden nefret etmeme sebep oluyor.

Bencilce olduğunu biliyorum ve seni korkutacağını da biliyorum ama bunu söylemem gerekiyor. Seni yanımda istiyorum. Elimden tutup bana yol göstermeni istiyorum. Bu yolda sana zarar gelmeyeceğine dair söz veremem çünkü çok zor bir durum. Kendime ne olacağını bile bilmiyorum, tabii olabilecek en kötü sonucu biliyorum.

Yanımda ol, Hermione. Sana ihtiyacım var. Hayatım boyunca manipüle edildim. Ama seninle bunun üstesinden geleceğimi düşünüyorum.

D. M.

100 letters | dramioneHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin