letter one hundred | until the last day

484 37 57
                                    

mektup yüz | son güne kadar

14 yıl sonra

Hermione'nin Bakış Açısından:

"Hadi gelin artık, krepleriniz soğuyacak!" Bardağa meyve suyunu doldurduktan sonra bardağı masaya koydum. Ardından demlediğim kahveyi iki büyük fincana doldurdum. Bu sırada arkamda birinin varlığını hissettim, elleri belimi buldu ve yanağıma küçük bir öpücük bıraktı.

"Günaydın," diye fısıldadı kulağıma. Yüzümü ona döndüm ve dudaklarına minik bir öpücük bıraktım.

"Günaydın," dedim dudaklarımdaki büyük gülümsemeyle. "Hâlâ kalkmadı mı yoksa?"

"Üstünü giyiyordu," dedikten sonra benden ayrıldı ve sandalyelerden birine oturdu. Fincanları masaya koyduktan sonra tekrar seslendim.

"Scorpius Hyperion Malfoy! Hemen buraya geliyorsun yoksa Hogwarts'ı rüyalarında görürsün!" Draco'nun gülüşünü duyduğumda bakışlarımı ona çevirdim ve kaşlarımı çatarak keskin bir bakış attım. Ardından ben de masada yerimi aldım, çok geçmeden Scorpius da gelmişti. "Hadi bakalım, o tabağın hepsi bitecek, meyve suyun da."

Böylece ailecek kahvaltımızı yaptık. Bugün Hogwarts'ta yeni bir yıl başlıyordu ve Scorpius'un ilk senesiydi. Evden gidecek olması beni üzüyordu, buna alışmam uzun zaman alacaktı.

Hepimiz kahvaltımızı bitirdikten sonra masayı topladım. "Hermione, beş dakika sonra çıkıyoruz," diye seslendi Draco.

"Tamam, geliyorum," diyerek cevap verdim. Mutfaktan çıkmadan önce buzdolabının üzerinde bir not var mı diye baktım. Draco bunu çok fazla yapıyordu, bazen ufak cümleler bazen şiirlerle beni şaşırtıyordu. Bunu yapması hoşuma gidiyordu, ilişkimizin mektuplara dayandığını hatırlatıyordu bana.

Tahmin ettiğim gibi bir not vardı. Notu buzdolabından almadan okudum.

01.09.2017

Hermione Malfoy, bir soyadın kulağa bu kadar güzel geleceğini düşünemezdim fakat bu seninle değişti. Benimle evlenmeyi kabul ettiğin günden bu ana kadar çok uzun zaman geçti. Önümüze çıkan zorlukları aştık ve birlikte olmaya devam ettik. Şimdi ise oğlumuz Hogwarts'ta ilk yılına başlıyor.

Hayatıma mutluluğu getirdiğin için, bana farklı duyguları öğrettiğin için, her şeye rağmen yanımda olduğun için, benden umudunu kesmediğin için sana ne kadar teşekkür etsem az.

Ömrümü seninle geçirme fikri o kadar mükemmel ki... Hermione Malfoy, seni yaşayacağım son güne kadar seveceğim.

Draco Malfoy

the end

ve bitti... bu kurguyu yazmaya başlayalı çok uzun zaman oldu, şarkının isminden yola çıkarak farklı bir kurgu yazmak istedim umarım sizler de beğenmişsinizdir ❤️

bu kurgunun bendeki yeri farklı oldu gerçekten. umarım sizlerde de bir iz bırakabilmiştir

ayrı olarak bir dramione kurgusu yazar mıyım bilmiyorum ama şu anda aklımda bir one-shot kitabı var, ne zaman geleceğini bilmiyorum ama onu yazmaya başlayacağım

DRAMIONE TEXTING YAYIMLADIIIMM HADİ ONA KOŞUN 😏

ayrıca bu hikayede şiir olarak kullandığım şarkılardan spotify'da bir playlist hazırladım, profilimdeki hakkımda kısmından bulabilirsiniz. ayrıca gelecek olan one-shot kurguma dair bir playlist daha var ❤️

en başından beri yanımda olup oylarınızı ve yorumlarınızı eksik etmediğiniz için sizlere çok teşekkür ederim, seviliyorsunuz 😽❤️

21.08.2020

100 letters | dramioneHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin