mektup yetmiş bir | gün beş yüz kırk üç
Hermione'nin Bakış Açısından:
"Hermione?" Odanın içine giren Harry'ye çevirdim bakışlarımı. "Kolun nasıl?"
Aklım o ana gitti, gerçi hiçbir zaman çıkmıyordu ki. "Daha iyi, arada sızlıyor ama normal bir şey."
Harry tamamen içeri girdi ve yanıma, yatağın üstüne oturdu. "Sana sormam gereken bir şey var. O gün... Yani malikânedeyken anlamadığım bir şey oldu." Söyledikleriyle aklım karıştı, elimde olmadan kaşlarımı çattım.
"Ne gibi?"
"Sana tek bir soru sormak istiyorum. Draco Malfoy'la aranızda bir şey mi var?" Sorduğu soruyla o kadar şaşırmıştım ki, ne cevap vereceğimi bile düşünemez hâle gelmiştim. "Bak, seni yargılamayacağım, sadece böyle bir şeyin olup olmadığını bilmek istiyorum."
Ne söylemem gerektiğini bilmiyordum. "Bu kanıya nereden vardın?" Sanırım bir şey söylemeden önce onu oyalayıp bilgi alabilirdim.
Harry cebinden bir kâğıt çıkardı. "Bunu sana vermemi istedi. Sana adınla hitap ederek ve lütfen diyerek."
İşte Draco Malfoy'un üzerimde bıraktığı etkisi buydu. Her seferinde ondan nefret etmeye çalışıyordum ama bir kâğıt parçasıyla beni meraka düşürüyordu.
"Evet, Hogwarts'taki son yılımızda bana birkaç mektup yazdı, üzgün olduğuna dair. Arkadaş olmayı falan teklif etti, noel tatilinden sonra ise benden tamamen uzaklaştı. Yani çok önemli bir şey değildi." Daha fazla inkar edemeyeceğimi bildiğim için içinde biraz yalan olan gerçeği anlatmamda bir sıkıntı olmazdı.
"Pekâlâ, bana bunu söylediğin için teşekkür ederim," dedi ve kâğıdı bana verdi. Daha sonra ise başka bir şey demeden odayı terk etti.
Kalbimin hızlı atışıyla kâğıdı açtım ve okumaya başladım.
Eğer bu mektup istediğim kişiye ulaşırsa o kim olduğumu anlayacak. İsmimi söyleyemem çünkü benim durumumdaki biri için kötü olabilir. Bir gün, çok geç olmadan, istediğim kişiye ulaşması için yazıyorum bu mektubu.
Bana dair kötü şeyler hissediyor olmanı tahmin etmek zor değil. Bunu nasıl değiştireceğimi bilmiyorum ama inan bana her şeyden çok istiyorum. Eğer birlikte olmamız gerekiyorsa, gelecekte öyle olacağız.
Daha fazla yazarak kendimi ifşa edemem. Tek isteğim bana dair olan fikirlerini değiştirmen veya en azından bunu düşünmen. Biliyorum, senden çok fazla şans istedim.
Artık saklanmaktan, kaçmaktan yoruldum. Bunu nasıl sonlandıracağımı bilmiyorum. Bilmeni istediğim tek bir şey var, o da artık seninle olduğum.
Senin için önemli olduğunu umut eden biri
Evettt bir önceki bölümdeki yorumdan yola çıkarak buraya hikayenin nasıl biteceği konusunda varsayımlarınızı bekliyorum 🤭🤭 (99'u okuyarak yorumlarınıza bakarım artık🤧🤧)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
100 letters | dramione
FanficHermione Granger ve Draco Malfoy. Onların aşkı bir imkânsız gibi görünüyordu ama bunu umursamadılar. Gözlerden uzak bir şekilde yaşadılar. Onlar, aşklarını 100 mektubun içinde yaşadılar. Yayımlanma Tarihi: 6 Temmuz 2020