letter forty-two | day fifty-nine

284 38 8
                                    

ilham: bird set free | sia
alive | sia

mektup kırk iki | gün elli dokuz

Hermione'nin Bakış Açısından:

 Neredeyse bir ay olmuştu. Neredeyse bir aydır Malfoy'la aramızda mektuplaşma olmadı. Fakat bu süre boyunca birlikte olduğumuz zamanlar fazlaydı, daha doğrusu mükemmel ödev grubumuzun.

 Son zamanlarda Malfoy fazlasıyla garip davranıyordu. Sadece yazdığı mektuplardaki itiraflardan bahsetmiyorum, başka bir şey olduğuna eminim.

 Aklımı fetheden düşünceleri savmaya çalıştım ve İksir dersinin sınıflığına girdim. Dersin başlamasına daha vakit var sayılırdı bu yüzden sınıfta çok insan yoktu. Her zamanki kazanımın yerine geçtim. Çok geçmeden insanlar sınıfa gelmeye başlamıştı, yanıma birinin geldiğini ise değişmeyen kokusundan anlamıştım.

 Draco Malfoy.

 Profesör Slughorn, ders partnerlerimizi değiştirdikten sonra böyle kalmıştı. Son bir aydır, derslerde pek konuştuğumuz söylenemezdi. Bunun iyi mi kötü mü olduğuna dair de hiçbir fikrim yoktu.

 Kitabımı açtım, bugün yapacağımız iksirin malzemelerine baktım. Bu sırada Profesör Slughorn da gelmişti. Böylece partnerimle geçen sessiz bir ders daha başlamış oldu.

***

 "Bu yıl bazı öğrencilerle ve profesörlerle Yılbaşı Partisi vereceğim. Her an davetiyemi alabilirsiniz, takipte kalın!" Profesör Slughorn'un duyurusundan sonra ders bitmiş, sınıf dağılmaya başlamıştı.

 Kitaplarımı alıp hızlı bir şekilde sınıftan ayrıldım. Malfoy ile yüzleşmekten kaçıyordum.

 Bana yazdığı yeni mektubu ise gece bulmuştum.

03.12.1996

Hepimizin içinde bastırmaya çalıştığı bir çığlık var
O çığlığın beynimi tamamen işgal etmesine engel olamıyorum
Ona dayanacak gücü kendimde bulamıyorum
Beni öldürdüğünü hissedebiliyorum

Bir fırtınanın içinde doğdum ve büyüdüm
Yakında o fırtınanın ta kendisi olacağım
Çığlığın beni ele geçirmesine izin vereceğim
Ve kontrol edemediğim şeyler yapacağım

D. M.

100 letters | dramioneHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin