letter thirty-five | day twenty-eight

355 42 16
                                    

mektup otuz beş | gün yirmi sekiz

Hermione'nin Bakış Açısından:

Karanlık Sanatlara Karşı Savunma dersindeydik ve bu ders İksir dersinde olduğu gibi Slytherin'le ortak dersimizdi. Ders Profesör Snape'in dersi olduğu için sınıfta en ufak bir fısıltı bile yoktu. 

"Bu dönem için sizden bir ödev istiyorum. Baştan savma bir ödev olmayacak. Gruplar halinde çalışacaksınız, grupları ise ben belirledim. Slytherin binasının başkanı olarak Gryffindor binasının başkanı Profesör McGonagall ile görüştüm ve o da benim fikrime katıldı. Bu iki binanın arasındaki gerilimden haberimiz var. Gruplar da buna göre hazırlandı. Önünüzde beliren kâğıtta grup arkadaşlarınızın isimlerini öğreneceksiniz, ayrıca konunuz da yazılı. Her grubun kendine özel konusu var. Ders bitmiştir."

Profesör Snape çok kısa bir sürede sınıftan çıkmıştı. O çıktıktan sonra sınıfta gürültü başlamıştı, herkes bu ödev hakkında itirazlarda bulunuyordu.

Bu sırada gözlerim mavi-gri karışımı gözlerle buluştu. Gözlerimi ondan ayırdım ve önümdeki dört isimden ve bir konudan oluşan kâğıda baktım.

Harry Potter
Hermione Granger
Blaise Zabini
Draco Malfoy

Konu: Dersle ilgili en az yirmi büyüyü yazılı olarak anlatma ve grup üyeleriyle beraber uygulama.

Gerçekten harika bir grup. Yanımda oturan Harry'ye baktığımda yüzündeki ifadeden bu durumdan hiç hoşlanmadığını anlamıştım. Bakışlarımı üzerinde hissedince bana baktı ve konuştu.

"Snape bizden ödev yapmamızı mı istiyor yoksa birbirimizi öldürmemizi mi, anlamadım." Buna karşılık yüzümde bir gülümseme oluştu.

"İkisini bir arada nasıl yürüteceğimizi görmek istiyor." Harry gözlerini devirdi. Ben ise arkamda oturan Ron'a baktım. "Senin grubunda kim var?"

"Neville, Vincent Crabbe ve Pansy Parkinson. Anlaşılan sizin kadar ümitsiz değilim."

Fazla uzatmadan sınıftan çıktık, en son çıkanlar biz olmuştuk. Akşam yemeğine daha iki saat  vardı ve bundan sonra dersimiz yoktu. "Ne yapacağız şimdi? Fazlasıyla vaktimiz var," diye bir soru attım ortaya.

"Benim Dumbledore'un yanına gitmem gerekiyor," dedi Harry. Buna şaşırsam da soru sorarak konuyu karıştırmak istemedim. Harry, anlatması gereken bir şey olsa anlatırdı.

"Benim de Lavender ile buluşmam lazım." Ron'un birkaç gündür Lavender ile takılması artık beni şaşırtmıyordu.

"Pekâlâ, yine yalnız kaldım. Yemekte görüşürüz." Hepimiz farklı yönlere ayrılıp yolumuza devam etmeye başladık. Bu sırada kâğıttan yapılmış bir kuş tam önümde durdu. Kâğıdı yerden alıp eski hâline döndürdüm. Karşıma bir not çıkmıştı.

02.11.1996

Artık bir grup olduğumuza göre, çalışmaya başlamaya ne dersin?

Yarın akşam yemeğinden sonra kütüphanede buluşalım. Yalnız gel. Şimdilik iki kişi ile başlayalım.

D. M.

Son iki bölümdür oylar azaldı 😿😿 hayalet okuyucu olmayın pleaseee 👻

100 letters | dramioneHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin