mektup otuz | gün yirmi üç
Hermione'nin Bakış Açısından:
Slytherin'le ortak olan İksir dersimiz vardı. Çoktan gelmiş ve bir kazanın önüne oturmuştum. Dersin kuralları gereği aynı binadan olanlar beraber oturamıyordu. Binalar arası "arkadaşlık" için böyle bir kural konmuştu.
Birkaç dakika sonra sınıfa Zabini ve Malfoy girmişti. Draco en son bana dürüstlüğünü kanıtlayacağını söyleyen bir mektup yazmıştı. Açıkçası bunu nasıl yapacağını ben de bilmiyordum.
Profesör Slughorn sınıfa girdikten sonra ayakta kalanlar boş bulduğu yerlere oturmaya başlamıştı. Birkaç saniye sonra yanımda bir hareketlilik hissedince başımı sağa döndürdüm. Zabini ile göz göze gelmemizin ardından arkamda oturan Harry'ye baktığımda Malfoy ile oturduğunu gördüm.
Hiç olmaması gereken bir eşleşme...
Bugün yapmamız gereken iksir için gerekli malzemelerin listesine baktım kitabımdan. Maalesef iksiri tek başıma yapamazdım, ortak olarak yapmamız gerekiyordu.
"Onu doğramayacaksın, suyunu çıkarman gerekiyor," dedi Zabini. Kitapta böyle bir şey yazmıyordu ve bu konuda ona güvenmiyordum. Fakat benim bir şey dememe kalmadan malzemenin suyunu kazana katmıştı. Kazandaki sıvı bir miktar kaynadıktan sonra bir şeylerin ters gitmeye başladığını anlamıştım. Zaten birkaç saniye sonra kazandan patlama sesi gelmişti.
Küçük patlamanın etkisiyle zaten kabarık olan saçlarım daha da kabarmıştı. Yüzümde is izlerinin olduğunu hissedebiliyordum.
"Harry ve Hermione, yer değiştirir misiniz lütfen? İkiniz de partnerinizle anlaşamıyorsunuz anladığım kadarıyla." Profesör Slughorn'un söyledikleriyle arkamdaki ikilinin de pek iyi anlaşamadığını anlamıştım.
Kitabımı alarak arka sıramdaki Harry ile yer değiştirdim. Yanından geçerken "İyi şanslar," demesine biraz gülmüştüm.
Kitabı masaya koyup oturduğumda Malfoy'un bakışlarını üzerimde hissetmeye başlamıştım. Başımı yavaşça ona çevirdiğimde asasının elinde olduğunu gördüm. Sanki ağır çekimdeymiş gibi asasını bana doğru çevirdi, saçlarıma doğru. Dıştan bir şey söylemese de, küçük bir büyüyle saçlarımı eski haline döndürdü. Asasını cübbesine geri koyduktan sonra bu sefer bir mendil çıkardı. Mendili uzatarak "Yüzün..." dedi ve biraz duraksadı. "...patlama yüzünden biraz kirlenmiş."
Elindeki mendili aldım. Bir süre bakıştık. "Teşekkür ederim." Söyleyebildiğim tek şey buydu.
Ders bittikten sonra kitabımı alarak sınıftan çıktım. Hızlı adımlarla kütüphaneye gittim. Kafam karışık olduğu zamanlarda yaptığım tek şey çalışmaktı.
Bu sırada İksir kitabımın arasında bir kağıt olduğunu gördüm. Bir ayraç gibiydi. Kağıdın olduğu sayfayı açtığımda derste yaptığımız iksir olduğunu fark ettim. Kağıdı alıp açtım.
28.10.1996
Bu daha başlangıçtı, sonuna kadar devam edeceğim.
Draco Malfoy
Bugün bir bölüm daha gelecek 😽❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
100 letters | dramione
FanfictieHermione Granger ve Draco Malfoy. Onların aşkı bir imkânsız gibi görünüyordu ama bunu umursamadılar. Gözlerden uzak bir şekilde yaşadılar. Onlar, aşklarını 100 mektubun içinde yaşadılar. Yayımlanma Tarihi: 6 Temmuz 2020