zawgyi>>>
"ဒါခင္ဗ်ားအလုပ္လား"
အလုပ္ကိုသြားမယ္ေျပာၿပီး ဒဂုန္စင္တာေ႐ွ႕ေခၚလာျပန္ေသာ ႐ွင္းရာပင္...
လ်ွမ္းထက္ကျဖင့္ ဒီဒဂုန္စင္တာကိုစိတ္နာတာၾကာၿပီ...
Ex နဲ႔လဲေတြ႔ရေသး...
လူၾကားထဲအထမ္းခံရတဲ့အျပင္ ႐ွင္းရာနဲ႔ပက္သက္သမ်ွ ေကာလဟာလေတြအကုန္ဒီကေနစသည္...အဆိုးဆံုးကေတာ့ ဒီေ႐ွ႕ေရာက္သေလာက္ သူ႔ခမ်ာေကာ္ဖီေလးမေသာက္ရ႐ွာတာပဲ...
"သြားမယ္..."
"ဟဟ ေနဦးေလ...ဒီထဲဝင္ၿပီးဘာလုပ္မလို႔တုန္း"
႐ွင္းရာက ဘာတစ္ခြန္းမွမေျပာပဲ လ်ွမ္းထက္လက္ကိုဆြဲကာ ခပ္တည္တည္နဲ႔ အထဲဝင္သြား၏...
အေနာက္က ယက္ကန္ယက္ကန္နဲ႔ ပါလာရေသာ လ်ွမ္းထက္သာ ဘုရားတေနရေတာ့သည္...
ဒီလူႀကီး လာေတြလုပ္ဦးမလဲမသိ...
ဒုကၡနဲ႔လွလွနဲ႔ေတာ့ေတြ႔ၿပီ အဲ...ဒုကၡလွလွေတာ့ေတြ႔ၿပီေျပာပါတယ္...ဘုရား သိၾကား မ လို႔ ကြၽန္ေတာ္မ်ိဳး လ်ွမ္းထက္ေလးကို ဦး႐ွင္းရာ ေပါက္ကရေတြမလုပ္ပါေစနဲ႔..
****************************
အထဲေရာက္သည္ႏွင့္ လ်ွမ္းထက္ခန္႔မွန္းတာနဲ႔ တက္တက္စင္လြဲေအာင္ ဦး႐ွင္းရာက အရမ္းကိုဂ႐ုစိုက္ေန၏...
အဝတ္စားေတြ တစ္ခုၿပီးတစ္ခု လ်ွမ္းထက္နဲ႔ကပ္ၾကည့္လိုက္...
သေဘာက်ရင္ အေနာက္ကဝန္ထမ္းဆီပစ္လိုက္ႏွင့္ အဝတ္ေတြလဲပံုလို႔..."ဦး႐ွင္း ဘာလုပ္ေနတာလဲ လို႔... လူေတြၾကည့္ေနၿပီ"
မွန္ပါသည္ အေနာက္က လိုက္လာတဲ့သူေတြေရာ တစ္ခ်ိဳ႕ဆို ဖုန္းကိုမသိမသာထုတ္ၿပီး ဓာတ္ပံု႐ိုက္ေနသူေတြေရာ...
႐ိုက္ဆို social media မွာ
သူတို႔ကိစၥကနာမည္ႀကီးေလ...လြန္ခဲ့တဲ့ သံုးေလးရက္ကမွ သူေဌးဦး႐ွင္းရာနဲ႔ bar ကေကာင္ေလးရဲ႕ အခ်စ္ဇာတ္လမ္းေတြ ပလူပ်ံထားတာ...
လူေတြက personal ဘာညာ သိတာမဟုတ္ဘူး...
Facebook မွာ like မ်ားဖို႔ေလာက္နဲ႔ သူတို႔ပံုေတြကိုေလ်ွာက္တင္ေတာ့မွာရယ္...
YOU ARE READING
Mr.
Romanceဦးရွင္းရာကိုသိပ္အျမင္ကတ္တာပဲ! warning... ⚠ BL×OC rated m sorry for bad writings 90°bow #Yoohyunee