Zawgyi>>>
~အလုပ္ထြက္စာ
စားပြဲေပၚမွစာရြက္ႏွင့္အတူ လာေပးေသာလူေၾကာင့္ မင္းမာန္ မ်က္ခံုးမ်ားပင့္တက္သြားရ၏..
"ဘာလို႔အလုပ္ထြက္ခ်င္တာလဲ လ်ွမ္းထက္"
လ်ွမ္းထက္သည္ ထပ္ၿပီး ႐ွင္းရာဒဏ္ကိုမခံႏိုင္ေတာ့ေခ်...
ဘယ္အခ်ိန္သူ႔ကို လာထိဦးမည္လဲမသိေသာ ထိုလူႀကီးေၾကာင့္ အလုပ္ထြက္မည္ၿပီးေတာ့ ဒီဝိုင္ပုလင္းေတြ!!
မ်က္လံုးထဲျမင္လိုက္ရရင္ကို ေအာက္ပိုင္းတစ္ခုလံုး က်ိန္းစက္လာတာ...အား!! မုန္းဖို႔ေကာင္းလိုက္တာ!
ဒီမွာမေနဘူး ထြက္တာပဲေကာင္းတယ္!
"မင္းမွာတျခားအလုပ္႐ွိလို႔လား"
မင္းမာန္သည္ အရင္လိုမဟုတ္ေတာ့ပဲ ကစားဝိုင္းကို ေကာင္းေကာင္းစီမံခန္႔ခြဲ၍ သူ႔ႀကိဳးစားမႈေၾကာင့္ မာန္ ကစားဝိုင္းရဲ႕အေျခအေနအေနက ပိုတိုးတက္လာၿပီေျပာရမည္...
ဦးေလးျဖစ္သူက ေနာက္ဆံုးအႀကိမ္အျဖစ္ အခြင့္ေရးေပးထားတာမို႔ သူသည္အလုပ္ႀကိဳးစားေနၿပီး
ဒီၾကားထဲရန္ေနာင့္အတြက္လဲ ႀကိဳးစားေနသည္ေျပာရမည္...အခုဆို ရန္ေနာင့္စကားကိုနားေထာင္ၿပီး သိပ္ေတာ္တဲ့လူျဖစ္ေနၿပီေလ...
"ဘာျဖစ္လို႔လဲ မင္းကိုရာထူးတိုးေပးမယ္ေလ...
စားပြဲထိုးမလုပ္ႏိုင္ရင္ ဝိုင္ပုလင္းေတြႀကီးၾကပ္ဖို႔ မန္ေနဂ်ာလုပ္...""မလုပ္ဘူး!"
လ်ွမ္းထက္သည္ ဝိုင္ပုလင္း အသံၾကားသည္ႏွင့္ အသံကုန္စြတ္ေအာ္၍ ျငင္းေတာ့၏...
"ဟင္"
"အာ ကြၽန္ေတာ္...ေျပာခ်င္တာက ဒီမွာမလုပ္ခ်င္ေတာ့လို႔ပါ "
"ဒါဆို ငါ့ဦးေလးကိုေျပာေပးမယ္ေလ
သူ႔ဆီမွာအလုပ္သမားလိုမယ္ထင္တယ္ အဲ့ဒါမွသူနဲ႔အနီးကပ္...""ဘာကြ!"
ေျပာဖို႔ပင္မဆံုးေသး...
ထေအာ္ေသာ လ်ွမ္းထက္ေၾကာင့္ မင္းမာန္ပင္ လန္႔သြားရ၏..လ်ွမ္းထက္က အလုပ္ႀကိဳးစားၿပီး ထက္ျမက္တဲ့လူမို႔ ဘယ္ေလာက္ပဲမတည့္ပါေစ အလုပ္သေဘာအရေတာ့သူမဆံုးရံႈးခ်င္ေပ...
YOU ARE READING
Mr.
Romanceဦးရွင္းရာကိုသိပ္အျမင္ကတ္တာပဲ! warning... ⚠ BL×OC rated m sorry for bad writings 90°bow #Yoohyunee