Zawgyi>>>
လ်ွမ္းထက္ကို ႐ွင္းရာေနအိမ္သို႔ ေခၚလာခဲ့၏...
အမွန္လဲ လ်ွမ္းထက္ အိမ္ျပန္လို႔မရေခ်...သတင္းေထာက္ေတြလိုက္ေနတဲ့ၾကားက အခုဆိုပိုဆိုးေရာေပါ့...
အိမ္ေ႐ွ႕မွာအျပည့္ပဲရယ္...လ်ွမ္းထက္ တျခားမွာ သြားေနမယ္ ေျပာတာလဲမရလူး ဇြတ္ေခၚလာေတာ့တာပဲ...
ဦး႐ွင္းရာကို အဲ့တာေတြ ၾကည့္မရတာ...
သူ႔စိတ္ခ်ည္းပဲ...လ်ွမ္းထက္ ပြစိပြစိေျပာရင္း မ်က္ေစာင္းလွမ္းလွမ္းထိုးေနသည္ကို ႐ွင္းရာျမင္ေသာ္လဲ ဘာမွမေျပာပဲ ေခၚသာလာေတာ့သည္
ခဏၾကာေတာ့ သူတို႔အိမ္ကိုေရာက္တယ္...
မိမိတို႔အိမ္သည္ပင္ ထိုအိမ္၏ အခန္းတစ္ခန္းစာမွ် မ႐ွိသည္မို႔ လွမ္းထက္ အံျသကာမ်က္လံုးေလးျပဴး၍ ၾကည့္ေနမိသည္...သူတို႔ကားေပၚကဆင္းေတာ့ အိမ္အကူ အေဒၚတစ္ေယာက္က အနားေရာက္လာ၏...
သူမ မ်က္ႏွာသည္သိပ္မေကာင္းလွ..
ေျပာရရင္ ႐ွင္းရာကိုေၾကာက္ေနသည့္ဟန္ပင္..."အစ္ကိုႀကီး ဟိုေလ...
သားမာန္ေလးက အိမ္ကိုဧည့္သည္ ေခၚလာလို႔ အဲ့တာမဆူပါနဲ႔ေနာ္"႐ွင္းရာ မ်က္ေမွာင္ကိုၾကံဳ႕၏...
သာမာန္ဆို သူ႔ထက္အနည္းငယ္သာငယ္ေသာ ထိုအိမ္အကူအမ်ိဳးသမီးသည္ ဒီလို လာေျပာေလ့႐ွိသူမဟုတ္မင္းမာန္ ဧည့္သည္ေခၚတာကလဲ အထူးအဆန္းမဟုတ္တာမို႔ အခုလိုလာေျပာသည္ကပင္ မသကၤာဖြယ္ပင္...
"ဧည့္သည္ဟုတ္ရဲ့လား"
႐ွင္းရာ၏အေမးကို သူမေျဖရခက္ေန႐ွာသည္...
"ဟို အဲ့တာက..တကယ္ေတာ့ ေကာင္ေလးကို ခိုးလာတာပါ"
"ဘာ!"
လန္႔၍တုန္သြားေသာ
အေဒၚႀကီးသည္ မင္းမာန္ကိုအေတာ္ခ်စ္၍ အဆူမခံေစခ်င္သည့္ဟန္တူသည္...ထို႔ေၾကာင့္ ႐ွင္းရာကို သူအရင္လာေျပာျခင္း...
"ဟို...အစ္ကိုႀကီး ဆူရင္ကြၽန္မကိုပဲဆူပါေနာ္ သားမာန္ေလးက ကေလးပဲ႐ွိေသးတာမို႔ပါ"
ျဗဳန္းစားႀကီး ေယာက်ာ္း ခိုးေျပးလာေသာ တူေတာ္ေမာင္အေျကာင္းျကား၍ ႐ွင္းရာ မ်က္ခံုးတြန္႔ရေလၿပီ သူသည္ ဆက္နားမေထာင္ေတာ့ပဲ အိမ္ထဲတန္းဝင္လာ၏...
YOU ARE READING
Mr.
Romanceဦးရွင္းရာကိုသိပ္အျမင္ကတ္တာပဲ! warning... ⚠ BL×OC rated m sorry for bad writings 90°bow #Yoohyunee