28

70.2K 3.9K 193
                                    

Zawgyi>>>

မင္းမာန္ မိမိ၏ ေကာ္လံစကိုသပ္ရပ္ေအာင္ ျပင္လိုက္ၿပီးေနာက္ မွန္ေ႐ွ႕တစ္ခ်က္ၾကည့္လိုက္မိသည္
အျဖဴေရာင္ သတို႔သားဝတ္စံုႏွင့္ ဆံပင္ကို သပ္သပ္ရပ္ရပ္ဖီးထားေသာ မိမိမွာ ယံုၾကည္မႈအျပည့္...

Body spray နံ႔ကလဲ ဆြဲေဆာင္မႈ႐ွိေသာအနံ႔ျဖင့္ တစ္ကိုယ္လံုးစြဲက်န္ေန၏...

မွန္ပါသည္....

ဤေန႔သည္ မိမိရင္အခုန္ရဆံုးနဲ႔ ေမ်ွာ္လင့္ထားဆံုး ေန႔တစ္ေန႔...
ရန္ေနာင္နဲ႔သူ႔ရဲ႕မဂၤလာပြဲေန႔....

သူ႔မွာ ကိုယ့္ကိုကိုယ္ သိပ္ဂ႐ုမစိုက္ႏိုင္...
မိမိရဲ႕သတို႔သားေလး ျပင္ေနသည့္အခန္းထဲ ဝင္သြားရန္သာတာဆူေန၏...

"အဟမ္း ညီ... ကိုယ္ဝင္လာခဲ့မယ္ေနာ္"

"ဟုတ္ အစ္ကို"

အခန္းထဲမွ အသံပုစိေလးထြက္လာေတာ့မွ မင္းမာန္ျပံဳးလိုက္ၿပီး တံခါးကိုတြန္းဖြင့္ဝင္သြားလိုက္၏...

"ညီ..."

မင္းမာန္ အသက္႐ႈပ္ရပ္သြားသည့္အလား မွင္သက္ေနမိသည္...
မိမိလိုပင္ အျဖဴေရာင္ဝတ္စံုေလးနဲ႔သတို႔သားေလး ရန္ေနာင္...
ႏႈတ္ခမ္းနီပါးပါးေလးနဲ႔ ပါးျပင္ႏုႏုေလးက ႐ွက္ေသြးႂကြစြာေဖာင္းဖုဖု...

ဝတ္စံုျဖဴၾကား ကိုယ္လံုးျဖဴဥဥေလးဟာ ေလတိုက္ရင္ပဲ ယိမ္းေတာ့မလို ႏုႏုယြယြပင္ေထြးေပြ႔ပါေသာ္ျငား ပဲ့ေႂကြသြားမွာစိုးရသည့္အလား ေႂကြ႐ုပ္ကေလးႏွယ္...

"အစ္ကို? ဘာျဖစ္လို႔လဲ...ညီ...အရမ္းၾကည့္ရဆိုးေနလို႔လားဟင္?"

မိမိကို္ယ္ကို လက္ညႇိဳးေလးတထိုးထိုးနဲ႔ မ်က္ႏွာေလးငယ္ကာ ေျပာလာေသာညီ့ေၾကာင့္ မင္းမာန္ မရီပဲမေနႏိုင္ပါ...
အသည္းတံုးေလးရဲ႕ေဘးကိုခပ္သြက္သြက္ေလ်ွာက္လွမ္းလိုက္ရင္း ကိုယ္လံုးပိစိကို အသာေထြးေပြ႔မိ၏...

သူ႔အျပဳအမူေၾကာင့္ ရန္ေနာင္ေလးမွာ ဘာလုပ္ရမည္ပင္မသိ လက္ကေလးေတြက မင္းမာန္ရဲ႕ခါးကို ဖြဖြျပန္ဖက္ထားေလသည္... မင္းမာန္က ရန္ေနာင္ရဲ႕ ပခံုးေပၚေမးေလးတင္ထားရင္း မွန္ထဲေပၚေနေသာတင္းတင္းၾကပ္ၾကပ္ေထြးေပြ႔ထားသည့္ပံုရိပ္ကို ေငးၾကည့္ေနမိ၏...

Mr.Where stories live. Discover now