zawgyi>>>
အခန္းထဲ၌ တလႈပ္လႈပ္နဲ႔ အလုပ္႐ႈပ္ေနေသာ ေက်ာျပင္ပိစိေလးကိုၾကည့္ရင္း မင္းမာန္အသည္းယားေနမိသည္...
ေက်ာျပင္ေလးနားကိုသြား၍ အေနာက္ကေန ကိုယ္လံုးေလးကို သိမ္းၾကံဳးဖက္လိုက္ေတာ့ လန္႔ၿပီးတုန္သြားတဲ့ ရန္ေနာင္ေလး...
"အစ္ကိုမင္းမာန္..."
"အင္း ညီဘာေတြလုပ္ေနတာလဲ"
"အဝတ္ေတြေခါက္ေနတာပါဗ် အခန္းကအရမ္း႐ႈပ္ေနလို႔ေလ"
မွန္ပါသည္ ရန္ေနာင္ေလးက သပ္သပ္ရပ္ရပ္ေနတတ္သေလာက္ မင္းမာန္က ျဖစ္သလိုေနတာ...
သူ႔အခန္းတစ္ခုလံုးလဲ ႐ႈပ္ပြၿပီးေျခခ်စရာေတာင္မ႐ွိ...သို႔ေသာ္ ရန္ေနာင္ေလး စိတ္႐ွည္႐ွည္နဲ႔႐ွင္းေပးေတာ့ အခုမွပဲ အခန္းက လူေနတဲ့အခန္းနဲ႔ျပန္တူသြားေတာ့တယ္...
"အင္း...ေနာက္ဆို ကိုယ္လဲသပ္သပ္ရပ္ရပ္ေနရမယ္"
"ဘာလို႔လဲဟင္"
"ကိုယ့္ရဲ႕အိမ္သူေလးပင္ပန္းမွာစိုးလို႔ေပါ့"
မင္းမာန္ စကားကိုၾကားေတာ့ ရန္ေနာင္က ႐ွက္ျပံဳးေလးျပံဳးသည္...
ပါးျပင္မို႔မို႔ေလးက ပန္းႏုေရာင္သန္းသြားသည္မို႔ ျမင္ေနရတဲ့ မင္းမာန္မွာ ဖက္မနမ္းပဲကိုမေနႏိုင္...ပန္သီးေလးအတိုင္း ကိုက္စားခ်င္စရာေလးပင္...
"အား အသည္းယားတယ္ကြာ"
မင္းမာန္က ေျပာေျပာဆိုဆိုနဲ႔ ရန္ေနာင့္ကိုယ္လံုးေလးကို ဆြဲေပြ႔ကာ ကုတင္ေပၚပစ္တင္လိုက္သည္...
အင့္ခနဲ အသံေလးထြက္ၿပီး ရန္ေနာင္ေလးက သူ႔ရင္ဘတ္ကို အသာတြန္းလာ၏..."ဟို..ဟို အဲ့တာက မဆိုင္ဘူးေလ..."
မဆိုင္မွန္းေတာ့ မင္းမာန္လဲ ေကာင္းေကာင္းႀကီးသိတာေပါ့...
ဒါေပမဲ့ ရန္ေနာင္ေလးကို က်ားေခ်ာင္းေခ်ာင္းၿပီး လစ္တုန္းစားဖို႔ျပင္ေနတာမို႔သူဒါကိုဂ႐ုစိုက္မွာမဟုတ္ေခ်..."ညီကလဲကြာ.."
ထိုသို႔ မ်က္ႏွာအမူအရာ လုပ္ျပသည္ႏွင့္ မေနႏိုင္တဲ့ ရန္ေနာင္ေလးကသာ အေလ်ွာ့ေပးရျပန္သည္...
YOU ARE READING
Mr.
Romanceဦးရွင္းရာကိုသိပ္အျမင္ကတ္တာပဲ! warning... ⚠ BL×OC rated m sorry for bad writings 90°bow #Yoohyunee