Zawgyi>>>
"ေမရီ ေမာင့္ဆီျပန္လာခ်င္တယ္"
သူမရဲ႕စကားေၾကာင့္ မင္းမာန္ မ်က္ခံုးမ်ားပင့္တက္သြားရ၏...
ေမရီ ဆိုတာ တစ္ခ်ိန္က သူသိပ္တပ္မက္ခဲ့တဲ့ေကာင္မေလး...ေမရီက လွတယ္ဆိုတာထက္ပိုတယ္...
ေယာက်ာ္းသားေတြၾကားမွာ ေမရီကို မသိတဲ့လူမ႐ွိေက်ာ္ၾကားသလို ေမရီကလဲ ဘယ္သူ႔ကိုမွလက္မခံခဲ့ဘူးဒါေပမဲ့မင္းမာန္ကေတာ့ ႁခြင္းခ်က္ေပါ့
မိန္းမၾကမ္းေက်လြန္းတဲ့ မင္းမာန္လက္ထဲေရာက္ေတာ့ ေမရီသည္လဲ မင္းမာန္ရဲ႕အိပ္ယာေပၚက အသံုးခ်ခံတစ္ဦးျဖစ္ခဲ့ပါေသးသည္...
ၿပီးျပတ္သြားတာ တစ္ႏွစ္ေလာက္႐ွိၿပီ အခုမွျပန္ဆက္ခ်င္သည့္ ေမရီ႕သေဘာကို သူစဥ္းစားလို႔မရခဲ့...
"ကိုယ့္မွာတျခားလူ႐ွိေနျပီ ေမရီ"
"ေမာင့္ေဘးမွာတျခားသူ႐ွိတာ အဆန္းမွမဟုတ္တာပဲ ေမာင္"
"အဲ့လိုမဟုတ္ဘူးေမရီ...
ကိုယ္အတည္တက်တြဲဖို႔ထိ ဆံုးျဖတ္လိုက္တဲ့လူ..
မင္းလဲေတြ႔မွာပါ မနက္ကကိုယ့္ရင္ခြင္ထဲကေကာင္ေလး...
သူ႔ကိုကိုယ္လက္ထပ္မွာ ေမရီ"ေမရီ ဘာမွမေျပာေတာ့ပဲ
ၿငိမ္သက္သြားေတာ့၏...
သူမရဲ႕ ႏႈတ္ခမ္းပါးထူထူကို ဖိကိုက္ကာ စိတ္႐ႈပ္သြားသည့္အလားပင္...ေမရီသည္ ဘယ္တုန္းကမွ အျငင္းမခံရဖူးသည္မို႔ သူမမ်က္ႏွာက အေတာ္ေလးပ်က္ယြင္းသြားရ၏...
သူမက လြယ္လြယ္နဲ႔လဲ ၿပိဳလဲမျပခ်င္မိေပ...
မင္းမာန္ကိုတစ္ခ်က္ၾကည့္ကာ ႏႈတ္ခမ္းကအျပံဳးတုကို ဖန္တီး၏..."Congratulations ပါေမာင္...
ေမရီနားလည္ပါၿပီ"သူမအသံေတြ အနည္းငယ္တုန္ယင္ေနတာ မင္းမာန္လဲသိသည္...
ဒါေပမဲ့ သူမတတ္ႏိုင္...
ရန္ေနာင့္ကိုတစ္ဘဝလံုးအတြက္ ရည္ရြယ္ေရြးခ်ယ္ၿပီးၿပီ...ဒီထက္ပိုၿပီး သူမ႐ႈပ္ခ်င္ေတာ့ေခ်...
"ဒါေပမဲ့ ေနာက္ဆံုးအေနနဲ႔ ေမရီ႕ကိုအေဖာ္ျပဳေပးလို႔ရမလားေမာင္"
ေမရီကသူ႔လည္တိုင္ကို ဖက္တြယ္ကာ အနမ္းျပင္း႐ွ႐ွတို႔စတင္ေပးလာ၏...
သူမရဲ႕ ႏႈတ္ခမ္းက စြဲမက္ဖြယ္ေကာင္းသလုိ အနမ္းေတြကလဲ ျပင္း႐ွ႐ွ...
YOU ARE READING
Mr.
Romanceဦးရွင္းရာကိုသိပ္အျမင္ကတ္တာပဲ! warning... ⚠ BL×OC rated m sorry for bad writings 90°bow #Yoohyunee