40

51.5K 3.4K 317
                                    

Zawgyi>>>

ဒီညေတာ့မူးၿပဲေနေအာင္ အဝေသာက္မည္ဟူေသာ အေသးေလးနွစ္ေယာက္ေၾကာင့္ မင္းမာန္တို႔တူရီးနွစ္ေယာက္ သိပ္မေသာက္ပဲ ေစာင့္ၾကည့္ေနရသည္ သူတို႔ကေလးေလးနွစ္ေယာက္ကို စိတ္မခ်တာလဲပါတာေပါ့

လ်ွမ္းထက္က အေသေသာက္ၿပီး ဒီေလာက္မမူးေသးဘူး ရန္ေနာင္ေလးက သံုးေလးခြက္နဲ႔တင္ ပါးျပင္ေလးနီရဲၿပီး ယိုင္ထိုးေနၿပီ...

"ညီ..အရမ္းမူးေနၿပီ လာ အခန္းထဲျပန္ၾကမယ္ေနာ္"

ရန္ေနာင္ကေခါင္းေလးသာၿငိမ့္ျပသည္

ကိုယ္လံုးပုစိေလးကို မင္းမာန္အသာေပြ႕ခ်ီလိုက္ေတာ့ ရန္ေနာင့္လက္ကေလးေတြက မင္းမာန္လည္တိုင္ကိုခ်ိတ္တြယ္လာ၏

အခန္းထဲေရာက္သည္နွင့္ Lock တန္းခ်ကာ
ကေလးေလးကိုယ္လံုးေလးကို အိပ္ယာေပၚျဖည္းျဖည္းခ်င္းခ်ေပးလိုက္ေတာ့ ရန္ေနာင္ပုစိကမ်က္လံုးမပြင့္တပြင့္...

ပါးျပင္ေလးေတြကနီရဲတြတ္ေနၿပီး နႈတ္ခမ္းေလးက မသိမသာစူထြက္ေနတာေၾကာင့္ မင္းမာန္အသည္းယားေနရသည္...

"ညီ ကအရမ္းခ်စ္ဖို႔ေကာင္းတာပဲကြာ"

ေျပာေျပာဆိုဆိုနဲ႔ ရန္ေနာင့္ပါးျပင္ေလးကို တရံႈ႕ရႈံ႕နမ္းေတာ့ အိစက္စက္ပါးျပင္ေလးက မင္းမာန္နွာေခါင္းပင္နစ္ဝင္မည့္အလား...

"အင့္ မနမ္းနဲ႔"

လက္ပုစိေလးေတြက မင္းမာန္ရင္ဘတ္ကိုအသာတြန္းလာသည္မို႔ ရန္ေနာင့္လက္ကေလးကိုဆြဲယူကာ လက္ေခ်ာင္းေလးေတြကိုပါ ခပ္ဖြဖြနမ္းမိသည္...

ရန္ေနာင္ေလး ၿငိမ္သြားေတာ့ ေကာင္ေလးအိပ္ေပ်ာ္သြားၿပီအထင္နဲ႔ အဝတ္စားလဲေပးဖို႔ မင္းမာန္အဝတ္ဗီဒိုထဲက ေပါ့ေပါ့ပါးပါးဝတ္စံုေလးကိုယူလာ ေပးၿပီး ရန္ေနာင္ဝတ္ထားတဲ့ဂ်င္းေဘာင္းဘီအျဖဴေလးကို ခြၽတ္ဖို႔လုပ္ရသည္...

ရန္ေနာင့္ေဘာင္းဘီေလးကြၽတ္သြားေတာ့ ေကာင္ေလးက ရုတ္တရပ္နိုးလာၿပီး ကုတင္ေခါင္းရင္းကိုကပ္သြားကာ ေကြးေကြးေလးသြားထိုင္ေန၏...

ရန္ေနာင္ဝတ္ထားတာက အေပၚကရွပ္အက်ႌအျဖဴေလးတစ္ထည္သာ က်န္ေတာ့တာမို႔ေပါင္တံစင္းစင္းေလးကိုျမင္ေနရၿပီး ျဖဴစြတ္စြတ္ကိုယ္လံုးေလးက ရွက္ေနတဲ့ပံုစံပါးျပင္ရဲရဲေလးနဲ႔အတူ မက္မြန္သီးေလးအလား...

Mr.Where stories live. Discover now