Zawgyi>>>
႐ွင္းရာလုပ္ငန္းစုရဲ႕ သူေဌးဦး႐ွင္းရာက ေယာက်ာ္းခ်င္းခ်စ္ႀကိဳက္ေနတာလား?
ဆိုတဲ့ ေခါင္းစဥ္ေအာက္တြင္
႐ွင္းရာက ေကာင္ေလးတစ္ေယာက္ကို လူလည္ေခါင္တြင္ ေပြ႔ခ်ီသြားပံု...
ကားထဲမွာ နမ္း႐ုွိက္ေနသည့္ပံုမ်ားက
သတင္းထူးကဲ့သို႔ပင္ ပ်႔ံေန၏...မဒီပ်ိဳေလးမ်ား၏ အရွေတးသံ အိုင္ခ်င္းမဟုတ္ေသာ ငိုခ်င္း sts မ်ားသည္ပင္ ျမင္မေကာင္း...
လ်ွမ္းထက္ဘယ္သူမွန္းသိသည္ႏွင့္ မီဒီယာေတြကလဲ အတင္းလိုက္ေနၾကတာ...
အခုဆို သူ႔အိမ္လဲ ျပန္မသြားရဲေတာ့ဘူး...
သူ႔အိမ္ေ႐ွ႕မွာ သတင္းေထာက္ေတြက ကြၽတ္စီကြၽတ္စီနဲ႔...
လ်ွမ္းထက္ခမ်ာ ဟိုေလ်ွာက္ေျပး ဒီေလ်ွာက္ေျပးလုပ္ေနရသည္....သူသည္ ေခါက္ဆြဲျပဳတ္ေလး သြားဝယ္ရံု႐ွိေသး...
သူ႔ကိုမွတ္မိသြားသည့္ သတင္းေထာက္ေၾကာင့္ အကုန္လံုးစုလိုက္လာသျဖင့္ ေျပးရျပန္သည္...အေနာက္ကတစ္အုပ္ႀကီးလိုက္ေနတာေၾကာင့္ လ်ွမ္းထက္မွာ ေမးရင္လဲဘာေျဖရမွန္းမသိ ၾကားထဲ လူနင္းခံရၿပီးေသမွာကပို၍ေသခ်ာေနသည္...
သတင္းေထာက္ဆိုတာကလဲ သူ႔ထက္ငါ သတင္းေရးဖို႔ေလာက္ပဲေတြးၾကတာကိုး...
လ်ွမ္းထက္သည္ ဘယ္ေျပးရမွန္းမသိ ျဖစ္ေနခိုက္ ႐ုတ္တရပ္ဆိုသလို သူ႔ေ႐ွ႕တြင္
ကားသံုးစီးက ထိုးရပ္လာ၏...ထို႔ေနာက္ ကားထဲမွ လူေတြထြက္ကာ လွ်မ္းထက္ကိုကာေပးထားသည္...
ပထမကားထဲက 6 ေယာက္ ေနာက္တစ္စီးက 5ေယာက္ စုစုေပါင္း 11ေယာက္ေလာက္႐ွိတဲ့ လူႀကီးေတြ...
အနက္ေရာင္ဝတ္စံုကို ဆင္တူဝတ္ထားၾကၿပီး ေတာင့္ေတာင့္ေျဖာင့္ေျဖာင့္ ခနၱာကိုယ္နဲ႔ အႏွီအုပ္စု...အဝတ္အစားနဲ႔ ဆင္ယင္ပံုၾကည့္သည္ႏွင့္ လ်ွမ္းထက္ အလိုလို ရိပ္မိသြားရပါသည္...
႐ွင္းရာလုပ္ငန္းစု...
ထင္တဲ့အတိုင္း
ေနာက္ဆံုးကားထဲမွဆင္းလာသည္က ဦး႐ွင္းရာ...နီညိဳေရာင္ suit ကို နက္ခ္တိုင္ႏွင့္တကြ ဝတ္စံုျပည့္ဝတ္ဆင္ထားၿပီး
ဆံပင္အနက္ေရာင္တို႔ကို အထက္သို႔လွန္တင္ထားသည္...
YOU ARE READING
Mr.
Romanceဦးရွင္းရာကိုသိပ္အျမင္ကတ္တာပဲ! warning... ⚠ BL×OC rated m sorry for bad writings 90°bow #Yoohyunee