41

50.5K 3.3K 220
                                    

Zawgyi>>>

လ်င္ျမန္လြန္းတဲ့ မင္းမာန္ရဲ႕လက္အစံုေၾကာင့္
ရန္ေနာင္အက်ႌၾကယ္သီးတို႔ ျပဳတ္ထြက္ကုန္ရသည္...

ဟၿပဲျဖစ္သြားေသာရင္ဘတ္နဲ႔အတူ ျဖဴစြတ္ေနေသာ အသားရည္ေလးတြင္ ခပ္ရဲရဲအဖုေလးနွစ္ခုက လွစ္ခနဲထြက္ေပၚလာ၏...

မင္းမာန္နႈတ္ခမ္းေတြက ရန္ေနာင့္နႈတ္ခမ္းေလးနဲ႔ထပ္တူက်လ်က္ရွိၿပီး လက္တို႔ကရန္ေနာင္ရင္ဘတ္ကအဖုေလးကိုဖိေခ်လို႔ေနသည္...

လည္တိုင္ေၾကာ့ေၾကာ့ေလးကို ခပ္ဖြဖြကိုက္ရင္း အမွတ္အသားေတြေပးေတာ့ ေကာင္ေလးခါးေလးေကာ့ေန၏...

"ဟင့္...အကို..."

ခပ္တိုးတိုးညည္းညဴသံေလးကိုၾကားတိုင္း မင္းမာန္စိတ္ေတြထိန္းမရေအာင္ျပင္းထန္ေနရသလို ရင္ခြင္ထဲကကိုယ္လံုးေလးကို အၾကမ္းပတမ္းကိုင္တြယ္ခ်င္စိတ္ေတြအား ခ်ိဳးနိွမ္ေနရသည္...

ေႂကြရုပ္ကေလးလို ပြန္းပဲ့မွာစိုးရေလာက္ေအာင္ အထိမခံနိုင္တဲ့ေကာင္ေလးက မင္းမာန္ရဲ႕ျမတ္နိုးရာ...
ျဖဴဥေနတဲ့ကိုယ္လံုးေလးရဲ႕ အသားအရည္ကႏူးညံ့အိစက္ေနၿပီး လက္ျဖင့္ပြတ္ဆြဲလိုက္တိုင္း ေခ်ာမြတ္ေန၏..

ေျခတံသြယ္သြယ္ေလးကိုကိုင္ရင္း ေပါင္တံျဖဴဥဥေလးကို နမ္းရိႈက္ေတာ့ ေျခဖ်ားေလးေတြေကာ့တက္လာတယ္...
lubricant သံုးထားေသာေၾကာင့္ ေခ်ာမြတ္ေနေသာလက္ေခ်ာင္းတို႔အား ေကာင္ေလးရဲ႕ခ်ယ္ရီေရာင္အတြင္းသားထဲထိုးနွစ္ေတာ့ မ်က္လံုးေလးမွိတ္ကာညည္းညဴသည္...

ေခါင္းအံုးေလးကိုတင္းတင္းဆြဲဆုပ္ရင္း တစ္ဖက္သို႔မ်က္နွာလႊဲထားတဲ့ေကာင္ေလးက နႈတ္ခမ္းသားေလးေတြကို ဖိကိုက္ထားေသးရဲ႕...

လက္ေခ်ာင္းေတြရဲ႕ခပ္ၾကမ္းၾကမ္းထိုးသြင္းလႈပ္ရွားမႈေၾကာင့္ ေကာင္ေလးရဲ႕ညည္းညဴသံေလးေတြ ပိုက်ယ္ေလာင္လာသလို ေျခဖ်ားေလးေတြေကာ့တက္လာသည္...

မင္းမာန္ ေကာင္ေလးရဲ႕ေမးဖ်ာေလးမွဆြဲေမာ့ကာ နႈတ္ခမ္းသားနီေထြးေထြးကို တရိႈက္တမက္နမ္းေတာ့ ေကာင္ေလးကသူ႔လည္တိုင္ကို ဖက္တြယ္ထား၏...

"ညီ...ခ်စ္တယ္ကြာ"

"အင့္...အကို..."

ေပါင္တံေလးကိုဆြဲကားကာ
ေကာင္ေလးရဲ႕အတြင္းထဲ ေနရာယူလိုက္ေတာ့ခါးေလးေကာ့သြားတဲ့အထိ ညည္းညဴလာ၏

Mr.Where stories live. Discover now