Zawgyi>>>
"အင့္ အစ္ကို..."
လည္တိုင္ေလးေတြအား စုပ္နမ္းေနရင္းမွ မင္းမာန္သည္ ရန္ေနာင္ရဲ႕ အတြင္းထဲတိုးဝင္လိုက္၏...
ခါးေလးေကာ့သြားရံုမွအပ ရန္ေနာင္သည္ ဘာမွမေျပာႏိုင္႐ွာ...
သူ႔ျပဳသမ်ွၿငိမ္သက္ေနသည္ပင္...အလုပ္စားပြဲကို လက္ေထာက္၍
မင္းမာန္ ကိုေက်ာေပးကာ ခါးေလးေကာ့ထားသည္မို႔ အေနာက္ဘက္မွ ျဖဴစြတ္စြတ္ ကိုယ္လံုးေလးရဲ႕အလွကို မင္းမာန္ၾကည့္မဝႏိုင္ျဖစ္ေနရ၏..."ဟင့္ အစ္ကို.."
ရန္ေနာင္ ေအာ္ညည္းလိုက္မိသည္အထိ မင္းမာန္ရဲ့ ညီငယ္က ျကီးလြန္းပါသည္...
အသားေခ်ာင္းျကီးတိုးဝင္လာသည္မွာ အရွိန္ျပင္းတာေျကာင့္ ေထာက္ထားတဲ့လက္ေတြပင္ ယိုင္နဲ့ခ်င္လာမိတယ္"အ့ ဝင္ရတာျပည့္ျကပ္ေနတာပဲကြာ အရမ္းေကာင္းတယ္..."
"အာ့ အ့"
ထို့ေနာက္ မင္းမာန္ အသက္ျပင္းျပင္းရွုကာ ရန္ေနာင္ အတြင္းထဲ အရွိန္ျပင္းစြာေဆာင့္သြင္းေတာ့သည္...
အိစက္ေနတဲ့တင္လံုးလံုးေလးကို လက္ျဖင့္ဆုပ္နယ္ရင္း သူ့အရာျကီးကို မတရားထိုးေဆာင့္ေနသည့္
သူဆက္ဆံပံုကျကမ္းလြန္းတာေျကာင့္ ရန္ေနာင္ မွာ နွုတ္ခမ္းေလးကိုဖိကိုက္ထားရသည္အေနာက္ဘက္မွ ေျဖာင္းေျဖာင္းရိုက္ေနတာေျကာင့္ တင္လံုးလံုးေလးေတြမွာ လက္ဖဝါးရာေတြပင္ထင္ေနျပီး အဝေလးမွာေတာ့ မင္းမာန္ ညီငယ္ရဲ့ဝင္ထြက္မွုျဖင့္ အသားစေလးေတြစုတ္ျပတ္လို့...
"ဟင့္ အစ္ကို အားး ~~ahh အရမ္းနာတယ္ ဟင့္ အ့ "
"Ahh ...Shit!! ျပည့္ျကပ္ေနတာပဲ...အ့ ေဆာင့္ထိုးလို့ေကာင္းတယ္ကြာ feel အျပည့္ဘဲ...Fuck!!ahh hmm ညီ...မင္းအရမ္းလုပ္လို့ေကာင္းတယ္"
မင္းမာန္ ရမၼက္အျပည့္ျဖင့္ညည္းညဴေနကာ ရန္ေနာင္ အထဲကိုအတင္းထိုးသြင္းပစ္ေနသည္...
"အ့ ညီရာ...ေကာင္းလား ဟမ္? နာလား?"
"ဟင့္ နာတယ္ ... အရမ္းျကမ္းတယ္ အင့္ ျဖည္းျဖည္း..."
သူရိုက္ထားတာေျကာင့္ နီရဲေနတဲ့ တင္ပါးလံုးကစ္ကစ္ေလးေတြကို လက္ျဖင့္ဖိညွစ္ကာ ဆုပ္နယ္ရင္း ကပ္၍ေဆာင့္ေဆာင့္ထိုးေနသည္
YOU ARE READING
Mr.
Romanceဦးရွင္းရာကိုသိပ္အျမင္ကတ္တာပဲ! warning... ⚠ BL×OC rated m sorry for bad writings 90°bow #Yoohyunee