Zawgyi>>>
"ဦး...ဦး႐ွင္း.. "
"ၿငိမ္ၿငိမ္ေလးထိုင္ေနပါလို႔ မွာထားခဲ့တာကို! မေတာ္လို႔ မူးေမ့လဲသြားရင္ဘယ္လိုလုပ္မလဲ!"
စိတ္ပူတဲ့ေလသံတစ္ဝက္နဲ႔ ဆူလာတဲ့ ႐ွင္းရာေၾကာင့္ လ်ွမ္းထက္ဘာေျပာရမွန္းပင္မသိေတာ့...
သူထင္ထားတာက...
သူ႔ကိုေအာ္ပစ္တာမဟုတ္ရင္ေတာင္ မုန္းသလိုၾကည့္ၿပီး ထြက္သြားဖို႔ေမာင္းထုတ္လိမ့္မယ္လို႔..အခုကက် ဦး႐ွင္းကေမရီကိုတစ္ခ်က္မွ်သာေစာင္းငဲ့ၾကည့္၍ လ်ွမ္းထက္ကိုအေပၚထပ္ခြၽတ္ကာ ျခံဳေပးလိုက္ၿပီး ရင္ခြင္ထဲဆြဲသြင္းကာ လူအုပ္ၾကားထဲကတိုးထြက္၍ ေခၚလာေတာ့သည္...
အကုန္လံုးလဲ ဆြံ႔အၿပီး ဘာေျပာရမွန္းမသိၾက...
မဂၤလာပြဲအေျခအေန ဘယ္လိုက်န္ခဲ့ၿပီလဲ လ်ွမ္းထက္မသိေတာ့...လ်ွမ္းထက္သိခ်င္တာ ဦး႐ွင္းရဲ႕စိတ္ကိုပင္..."ဦး႐ွင္း..."
"႐ွဴး...ကိုယ္အကုန္သိၿပီးၿပီ"
လ်ွမ္းထက္ကို ကားေပၚတင္၍ ခါးပတ္ပတ္ေပးေနေသာ ႐ွင္းရာရဲ႕အမူအရာက ေအးေအးလူလူသာ... သူဘာကိုမွမသိသည့္အလား...
ဒါကျဖစ္ႏိုင္ပါ့မလား?
သူမသိစရာအေၾကာင္းမွမ႐ွိတာ သူမသိဘူးဆိုရင္ေတာင္ လ်ွမ္းထက္ကိုေမးမွာပဲေလ...
အခုက လိုတာထက္ တည္ၿငိမ္လြန္းေနတာ"ဒါေပမဲ့ ကြၽန္ေတာ္..."
"ကိုယ္သိတာမို႔ မေျပာနဲ႔ေတာ့"
"ဦး႐ွင္းကဘာကိုသိတာလဲ! ကြၽန္ေတာ္ကဦး႐ွင္းကိုျခဴစားေနတဲ့ေကာင္ အဲ့တာမွမေက်နပ္လို႔တျခားေကာင္မေလးကို အဲ့လို! လက္တည့္စမ္းတဲ့ေကာင္ဆိုၿပီးေတာ့လား!အဲ့တာကို နားလည္ေပးၿပီးေတာ့ဆက္ခ်စ္မယ္ဆိုၿပီး သူေတာ္ေကာင္းလုပ္ခ်င္လို႔လား!"
လ်ွမ္းထက္သည္ ေအာ္ရင္းႏွင့္ပင္ မ်က္ရည္အခ်ိဳ႕စီးက်လာရ၏...
သူမႀကိဳက္ဘူးဦး႐ွင္းကသူ႔အေပၚ အဲ့လိုထင္သြားမွာကို...
ဦး႐ွင္းကို သူျဖဴျဖဴစင္စင္ပဲ ခ်စ္ခ်င္တာ...
အဲ့လို.. အဲ့လိုအဖုအထစ္ေတြ႐ွိမေနခ်င္ဘူး"ကိုယ္သိတာ! ကိုယ္သိတာ မင္းရဲ႕ကိုယ္က်င့္တရား!မင္းရဲ႕စာရိတၱ! မင္းဘယ္ေတာ့မွအဲ့လိုမလုပ္ဘူးဆိုတာ ကိုယ္ယံုၾကည္ေနလို႔ပဲ!မင္းထင္တာမ်ိဳးမဟုတ္ဘူး!"
YOU ARE READING
Mr.
Romanceဦးရွင္းရာကိုသိပ္အျမင္ကတ္တာပဲ! warning... ⚠ BL×OC rated m sorry for bad writings 90°bow #Yoohyunee