Zawgyi >>>
ဦးရွင္းဆူမည္အထင္နွင့္ မ်က္လံုးေလးကိုမွိတ္ထားမိေသာ္ျငား ထင္သလို ေလသံမာမာမဟုတ္ပဲ ႏူးညံ့တဲ့ ေထြးေပြ႕မႈတစ္ခုသာ...
ဦးရွင္းရင္ခြင္ထဲလ်ွမ္းထက္ကိုယ္လံုးေလး နစ္ျမဳပ္သြားတာေၾကာင့္
ရုန္းဖို႔လုပ္ေသာ္ျငား အတင္းဆြဲဖက္ထား၏...
ဦးရွင္းလက္ေတြကခပ္တင္းတင္းဖက္ထားတာေၾကာင့္ အသက္ရႈပင္ရပ္ေတာ့မည့္အလား..."ဦးရွင္း..."
လ်ွမ္းထက္ ခပ္တိုးတိုးေခၚမိေသာ္ျငား ဦးရွင္းကျပန္ေျဖမလာ...
အင္းမလုပ္အဲမလုပ္နဲ႔ လ်ွမ္းထက္ကိုသာ လြတ္ထြက္သြားေတာ့မည့္အလား တင္းတင္းၾကပ္ၾကပ္ေထြးေပြ႕ထားေလသည္"ဦးရွင္း ဖယ္ဗ်ာ...လႊတ္ေတာ့"
လ်ွမ္းထက္ရုန္းေလေလ ဦးရွင္းကပိုတိုး၍ ဖက္ထားေလေလမို႔ နွစ္ေယာက္သား ရုန္းရင္းဆန္ခတ္နဲ႔ ကုတင္ေပၚလဲက်သြားရ၏...
ဦးရွင္းအေပၚထပ္လ်က္သား လဲက်တာေၾကာင့္ လ်ွမ္းထက္ဦးရွင္းရဲ႕ရင္ခြင္ထဲကြတ္တိကိုေရာက္သြားသျဖင့္ နွလံုးခုန္သံကိုပါၾကားေနရသည္"ဘာလို႔ပုန္းေနရတာလဲ Baby ရာ"
"ခင္ဗ်ားကိုမေတြ႕ခ်င္လို႔"
ေျပာၿပီး လ်ွမ္းထက္ ထထိုင္လိုက္တာမို႔ ဦးရွင္းလဲ သူ႔ေဘးတြင္ထိုင္ေန၏ ဦးရွင္းအၾကည့္ေတြက လ်ွမ္းထက္ ထထြက္သြားမည္ပင္ စိုးရိမ္ေနသည့္အလား မ်က္စိေအာက္ကတစက္ေတာင္အေပ်ာက္မခံခ်င္တဲ့ပံုစံပင္...
ေႂကြရုပ္ကေလးပြန္းပဲ့သြားမွာစိုးရိမ္သလိုမ်ိဳး အျမတ္တနိုးထားရတဲ့အရာေလးကိုဆံုးရံႈးရမွာေၾကာက္ေနသည့္အလား လ်ွမ္းထက္ရဲ႕အျပဳအမူတစ္ခုခ်င္းစီကို ေတြေတြေလးေငးၾကည့္လို႔ေန၏...
"အျပင္မွာေရာလူေတြရွိလား"
"အင္း...ထပ္ထြက္ေျပးဦးမလို႔လား Baby"
လ်ွမ္းထက္မ်က္နွာေလးကို လွမ္းၾကည့္ရင္း စိုးရိမ္စြာေျပာလာတဲ့ ဦးရွင္းမ်က္နွာကိုမၾကည့္မိပါ...
"လြတ္မွာမို႔လို႔လား"
"မလြတ္မွန္းသိရင္ဘာလို႔ေျပးေသးလဲ Baby ရာ"
YOU ARE READING
Mr.
Romanceဦးရွင္းရာကိုသိပ္အျမင္ကတ္တာပဲ! warning... ⚠ BL×OC rated m sorry for bad writings 90°bow #Yoohyunee