Zawgyi>>
ရန္ေနာင္တကယ္ပင္ အိပ္မေပ်ာ္ပါေခ်...
အစ္ကိုမင္းမာန္...
အခုဆို ဟိုမိန္းကေလးနဲ႔ ေတြ႔ေနေလာက္ၿပီေပါ့ေနာ္...
ဒါဆို သူတို႔...ရန္ေနာင္သည္ ဆက္မေတြးခ်င္ေတာ့ဟန္ ေခါင္းကိုခါယမ္းမိ၏...
သူလဲ တကယ္ပဲ အတၱႀကီးမိေနတာပဲ...
အစ္ကိုကအခုမွ တရားဝင္တြဲဖို႔ ေျပာရံု႐ွိေသးတာ...
သူ႔အပိုင္လို႔ထင္ေနမိတာလား...ဟုတ္ပါတယ္ေလ အစ္ကိုက အရင္ထဲက ဒီလိုေပ်ာ္ပါးတတ္တဲ့လူပဲ...
သူဘယ္လိုတားႏိုင္မည္တဲ့လဲ...ရန္ေနာင္ စိတ္ေတြ႐ႈပ္ေထြးလာသျဖင့္ မာန္ ကစားဝိုင္းကို ထြက္လာမိေတာ့သည္...
သူလ်ွမ္းထက္ကိုေတြ႔ၿပီး အကူညီေတာင္းလို႔ ရလိုရျငားေပါ့...
မဟုတ္ရင္ေတာင္ သူ႔မွာရင္ဖြင့္စရာ လ်ွမ္းထက္ပဲ႐ွိတာေလ...သူကားအျဖဴေလးကို အသံမထြက္ေအာင္ ဂ႐ုစိုက္စက္ႏိႈး၍ထြက္ရသည္...
ေဖေဖနဲ႔ေမေမ ႏိုးသြားမွာစိုးရိမ္လို႔ေလ...ရန္ေနာင္က သူေဌးသားေလး...
ေျပာရမယ္ဆို မိဘေတြက သဲသဲလႈပ္ခ်စ္ၿပီး ေနေရာင္ေတာင္အထိေတြ႔မခံတဲ့ ပိုးေမြးသလိုေမြးထားသည့္ သားေလးပင္...ရန္ေနာင္က လိမၼာၿပီးေအးတယ္...
သူ႔ဘဝထဲ မင္းမာန္ေရာက္မလာခင္ထိေပါ့...မင္းမာန္ကဆိုးတယ္... ထင္ရာစိုင္းၿပီးေပြတာကိုလဲ သူသိတယ္...
ဒါေပမဲ့ မတတ္ႏိုင္ခဲ့ဘူး...သူကိုယ္တိုင္ေတာင္ မသိလိုက္ပဲ အစ္ကို႔ကို ႏွစ္ႏွစ္ကာကာခ်စ္မိသြားခဲ့မယ္လို႔ေပါ့...
ကစားဝိုင္းေရာက္ေတာ့ ထံုးစံအတိုင္း လူေတြရွုပ္ေထြးလို႔...
ဒါေပမဲ့ လ်ွမ္းထက္ ကိုသူမေတြ႔ဘူး...ပံုမွန္ဆို အလုပ္ႀကိဳးစားတဲ့ သူ႔ရဲ႕ waiter သူငယ္ခ်င္းက ဒီေလာက္လူမ်ားေနရင္ ဆိုင္ထဲေျပးေနေရာေပါ့
အခုက်သူ႔အရိပ္ေတာင္မေတြ႔ရပါလား...ရန္ေနာင္ လဲ လ်ွမ္းထက္ကို႐ွာရန္ ကစားဝိုင္းအေနာက္ဘက္က ဝန္ထမ္းေတြေနတဲ့ေနရာကို ထြက္လာခဲ့သည္...
YOU ARE READING
Mr.
Romanceဦးရွင္းရာကိုသိပ္အျမင္ကတ္တာပဲ! warning... ⚠ BL×OC rated m sorry for bad writings 90°bow #Yoohyunee