Předmluva

541 44 11
                                    

》》》 přeskočte, pokud vás nezajímá, kde fanfikce navazuje na reálné knihy, jestli se v budou objevovat Riordanovy postavy a co se tu sakra děje

Ahoj polokrevní, plnokrevní i chudokrevní!
[haha, vtípek]
Víte, já jsem fakt ukázka toho, že Riordan píše dobře. Mám bejt dospělá. Nastoupit do třeťáku a tak. A vesele si tu klovu PJO fanfikci. Yay.
A jak na tom ta fanfikce teda je?

Navazuju na mnou poupravený konec Bohů Olympu. To znamená, že pro Trise Jonese se žádný Apollonův pád nestal, římští císaři jsou spokojeně mrtví, Jason spokojeně staví kapličky, Leo kdesi skotačí s Kalypsó a Rachel chrlí proroctví. Orákulum je naprosto v pořádku.
S původními Riordanovými hrdiny (sedmička, Nico, Reyna a tak) budu pracovat jen minimálně. Žádný z nich není hlavní postavou.
Dává se dohromady nová skupina polobohů. A hádejte, jak se jmenuje hlavní hrdina.))

Uplynul necelý rok po poražení Gigantů, Gaia spí a vše se vrací do obvyklých kolejí. Bohové si užili pár měsíců klidu, teď však naplno pookřáli a opět se začali hašteřit mezi sebou. Hekaté záhadně drží ochrannou ruku nad dětmi Héfaista, kolují zvěsti, že povstala prastará Chiméra a Tris Jones je určen jako syn věčně panenské bohyně.
Něco se děje. A on je přímo uprostřed té záhady.

Děkuji za hvězdičky a podporu. Vážím si toho.
Užijte si čtení! 🦌

Tris Jones: Artemidin hněv | Percy Jackson ffKde žijí příběhy. Začni objevovat