SARA
Vreme je proticalo i skoro sve se vratilo na staro između Antonija i mene. Ja sam se vratila na posao srećnija nego ikada, a i on je nabavio dadilju za Grejs i uskoro će se vratiti punom radnom vremenu u bolnici.
Mogu slobodno da kažem da je on jedna jako teška, izbirljiva i zahtevna osoba kada se radi o ženi kojoj će poveriti Grejs na čuvanje. Zamolio me da budem prisutna dok bude birao dadilju i da nije bilo mene da mu budem glas razuma ne verujem da bi se ikada vratio na posao. Odbacivao je devojke i žene na osnovu raznih gluposti i sitnica; jedna je bila prestara da bi trčala za detetom, druga premlada da bi uopšte znala šta je odgovornost, treća je imala previše iritantan glas...
Na kraju je izabrao studentkinju na trećoj godini medicine jer smatra da je ona najkompetentnija da brine o detetu jer će znati da sanira manje povrede. Lilijan Kraft je skromna devojka koja studira uz pomoć stipendije, odrasla je u sirotištu tako da se može reći da zaista ima iskustva sa decom. Iskreno mi se dopadala njena dobrota i posvećenost koju je pružala Grejs, podsećala me na Davidovu dadilju Irinu.
Što se tiče odnosa između Grejs i mene, tu razigranu čupavu devojčicu je bilo nemoguće ne voleti; ali ja sam je se na neki način i dalje plašila. Nisam ostajala sama sa njom u prostoriji i nisam je uzimala u naručje, iako je ona to želela. Zaista sam se trudila da ovo prevaziđem, ali to mi se činilo neopisivo teškim.
"Nadam se da ću dobiti ulogu u tom filmu, honorar bi bio dovoljan da kupim sebi još tri stana..." iz misli me vratila Linzi Diaz, mlada narcisoidna glumica u usponu, koju sam šminkala za fotografisanje za jedan od časopisa.
Sa ovakvim stavom i omalovažavanjem ne verujem da će baš daleko dogurati i još uvek se divin njenom menadžeru koji je trpi. Nije bilo na meni da komentarišem, ali sa njenim skandaloznim ponašanjem u javnosti koje bi skoro svakog puta završilo u dnevnim novinama uskoro neće ni ponudu za reklamu dobiti; a ne ulogu u filmu o kome svi govore.
Imala sam užasnu glavobolju celog dana, a njeno veličanje sebe ih nije ublažavalo. Nisam mogla ponovo koristiti bolovanje, iako sam već par dana imala problema sa mučninama i bilo mi je preko potrebno da se naspavam i odmorim; ali bi zaista bilo neprofesionalno da dva puta u toku meseca odlazim na bolovanje. Jedva čekam kraj smene...
"Savršena sam za ulogu u akcionom filmu, mislim da je vreme da prestanem sa romansama..."
Iz iskustva sam znala da je ona osoba koja voli da drži monologe i da ne voli kada je u tome prekidaju; a iskreno na njene izjave zaista nisam imala komentara. Moje zanimanje je od mene pored talenta za šminkanje zahtevalo druželjubivost i poštovanje klijenata; a Linzi je jedna od onih poznatih osoba koje su umislile da su plave krvi i jednostavno sam sa njima jedva čekala da završim.
Moj telefon je počeo da vibrira u mom džepu i prvog puta sam ga ignorisala, jer je zaista bilo neprofesionalno da se javim na poslu; ali pošto je neko bio uporan da me dobije morala sam da se izvinim Linzi.
"Gospođice Saro, izvinjavam se što Vas zovem, ali imam problem...", bila je to Grejsina dadilja.
"Kakav problem Lilijan?", zabrinuto sam je upitala:"Da li je Grejs dobro?"
"Ona je dobro, ali gospodin Antoni mi se ne javlja, a trebao je da dođe još pre dvadest minuta, ja zaista žurim na ispit..."
"Nazvaću te za dva minuta, pokušaću i ja da ga dobijem, verovatno je sa pacijentom. Hvala ti što si me nazvala."
Pokušala sam da ga dobijem na privatni telefon, ali se ni posle drugog poziva nije javio. Da situacija nije to zahtevala nikada ne bih pozvala stomatološko odeljenje da me spoje sa njim; jer sam smatrala da je nevaspitano nekoga tražiti u firmi u kojoj radi.
STAI LEGGENDO
Njihov srećan kraj 🔚
Storie d'amoreDamien i Andrea su dobili njihov srećan kraj, ali da li svako dobije tu šansu? Antoni je uspešan muškarac, ima svoj posao, veliki stan i veoma je popularan među ženama. Sara ja uvek nasmejana i vesela devojka koja je uvek gajila ljubav prema šminci...