18| içimdeki bu duygudan nefret ediyorum Taehyung

2.2K 211 33
                                    

Şaşırtmalı bölüm severim ehehKeyifli okumalar

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Şaşırtmalı bölüm severim eheh
Keyifli okumalar. Ve artık beğeni sayısı biraz artsa mı?

Sonuta bölümler artıyor ve olaylar ilerliyor.

Sizi zorlamaz papatyalarım. Şu yıldız butonuna dokunuvereceksiniz:)

Kendinizi benim yerime, elinizi de vicdanınıza koyun derim🌼💗🙏

"Çabuk ol."

"Ben gelmiyorum."

Taehyung'un arkasından ilerlerken bir kaç adım ilerimizde ilerlerken söylenen Yoongi'ye yüzüne bile bakmadan cevap vermiştim.

"Niye?" İlerlemeyi kesip çatık kaşlarıyla aban dönmüştü.

Gözlerimi ona bakmamak için odakladığım ayakkabılarımdan çekip Taehyung'a döndüğümde o da ilerlemeyi bırakmış ve bana dönmüştü. Yüzündeki ifade her an bir şey olacak gibi hissetmeme neden olurken ortamdaki gergin hava bunu destekliyordu.

"İşim var."

Ellerini kapüşonlusunun cebine sokup gözlerini devirirken sahte bir kahkaha atmıştı suratıma.
Ne o küçümsüyor muydu beni?

"Ne işi?"

Yüzüne tekrar sabit bir ifade takınırken bir kaç adımda bize yaklaşmıştı. Her zamanki karanlık bakışlarının altında bir duygu daha saklıyordu ama o duygunun da bu karanlık ifadeden pek bir farkı olduğunu düşünmüyordum. Sonuçta o piç herifin tekiydi.

"Seni ilgilendirmediğini düşünüyorum."

Bu defa kolumda yer edinen elleri ile birlikte Yoongi'ye cevap veren Taehyung olmuştu. Kaşlarını her zamankinden oldukça farklı olarak sertçe çatmış ve büyümüş gözleri ile meydan okurcasına Yoongi'ye bakıyordu. Taehyung'un sert çıkışına karşı, Yoongi'nin tekrar alay dolu ifadesi belirmişti.

Bir elini cebinden çıkarıp Taehyung'un göğsünü hafifçe iktirdiğinde ise alaylı ifadesi ufaktan öfkeye dönüşmeye başlamıştı. O da aynı şekilde Taehyung'a meydan okuyordu.
Yoongi'nin hafifçe iktirmesi Taehyung'u bir adım geriletirken kolumdaki elini çekmemişti. Ben de onunla biraz geriye yalpalarken, Taehyung'un kasılan çenesi ve yumruk yapıp delicesine sıktığı eli olaya dahil olmam gerektirdiğini fark etmeme neden oldu.

Taehyung, öne atılıp yumruk yaptığı elini hafifçe yukarı kaldırıp Yoongi'nin göğüs hizasına getirdiğinde onun elleri arasında olan elim yerine diğeriyle elini tutup yavaşça indirdim. Okuldaydık ve çoktan bir kaç grubun hedefi olmuştuk. Burada bu halde bulunmamız yanlıştı.

FIGLIASTRO ℘ yoonkookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin