Arkadaşlar ikinci kitap için beni takip edebilirsiniz.
Ve kitap kapağını değiştireyim mi?Yazar;
Yoongi'nin kafası oldukça karışıktı. Ve bu karışıklık başının delice ağrımasına neden oluyordu. Kendine neler olduğunu çözemiyordu. Davranışlarında değişiklikler vardı. Nedenini çözemiyordu. Neredeyse her gün yaptığı veya yapmaktan bir gram olsun çekinmediği şeyleri yapamıyordu. En basit örnek: Bugün bir kızı öpmek istemişti. Çünkü içindeki bu garip duygudan kurtulup karşısındaki küçüğüne yüklemek istemişti bu duyguyu. Ama olmadı. Kızı öpemedi, hiç bir duygu beslemeden öptüğü için midesi bulandı. Karşısındaki küçüğüne içindeki bu saçma duyguyu yaşatmak istedi fakat günün sonunda kendini daha da harap olmuş bir şekilde buldu. Ondan nefret ediyordu. Ama bunu bazı yerlerine geçiremiyordu.
Kendisinin yüzünden gözlerinin dolması ve de kırılmış olan kalbini hissetmek ona ağır gelmişti. Konuşurken kekelemesi, boğazındaki o koca yumru, zorla gülmeye çalıştığında titreyen pembe dudakları... hepsi ondan değil de en çok kendisinden nefret etmesine neden olmuştu.
Okulda onunla daha sonra bir daha görüşmemişti. Onu görmemek için hiç bir tenefüs sınıftan çıkmamış ve her defasında durmadan soru sorup onu dışarıya sürüklemeye çalışan Seokjin'e ise en içten küfürlerini sıralamaktan ise bir an olsun bile çekinmemişti. Karşılığında ise güzel bir azar işitmiş ve uzun da bir süre trip yemişti.
Okuldan çıkıp bahçede hızla ilerlerken Seok Jin'in arkasından seslenmesine cevap verememişti. Bu gece evinde düzenleyeceği Jimin'in sürpriz doğum günü partisini kaçırmaması ile ilgili şeyler zırvalıyordu. Ve bu şu an Yoongi'nin umrunda bile değildi. Oraya illa ki gidecekti. Bunu ona durmadan hatırlatması hoşuna gitmiyordu.
Aklındaki asıl soru: Jungkook'un eve onunla mı dönecek olmasıydı.
Kafasını kaldırıp etrafına kısa bir bakış attığında onu gördü. Hemen sol tarafındaki çıkış kapısının önünde ona el sallayan Taehyung'a karşılık olarak el sallayıp gülümsüyordu. İçinden koca bir lanet geçirirken gözlerini ondan çekmek ve arabasına doğru ilerlemeye çalıştı. Jungkook, Taehyung'u uğurlayıp arkasına döndüğünde Yoongi ile karşılaşmıştı. Bu her ne kadar kalbinin düzensiz bir şekilde atmasına neden olsa da bunu es geçip derin bir nefes verdi.
Eve onunla dönecekti. Çünkü ona trip atacak bir konu yoktu ortada. Neden onunla değil de başkası ile gidecekti ki? Bunu, onca ısrarlarına rağmen onunla gitmeyi reddettiği Taehyung'a da açıklamak zorunda kalmıştı. O onun abisiydi. Ve normalde okula onunla gidip gelmesi gerekiyordu ve bunca zamandır öyle de yapıyordu. Şimdi de öyle olacaktı. Hiç bir sorun yoktu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FIGLIASTRO ℘ yoonkook
Teen Fiction"Taehyung'unu sikeyim!" Yoongi, arabadan hızla çıkıp kapıyı son sürat kapattı. Jungkook, her en kadar ne olduğunu anlasa da bu kadar tepki verecek ne olduğunu düşünüyordu. Taehyung'u sevmiyor olması ve onunla gidecek olması onun için de iyi olmaz mı...