Taehyung
Ah bu cidden garip. Şuan barmen kızı kesmem garip...
"Hey? Daldın gittin. Çok mu beğendin onu?"
Onu incelemeye devam ederken Yoongi hyunga cevap verdim. "Neden böyle bir yüz barda çalışıyor?"
"Kendisinin seçimine karışamazsın."
Gözümü devirip içkimden bir yudum aldım."Ya kendi seçimi değilse hyung? Ya zorluyorlarsa? Böyle şeyler çok denk geldim."
"İyi o zaman gidip dünyadaki bütün sürtüklere yardım et." Ayağa kalktı ve beni de kaldırdı. "Yürü gidelim artık."
"O sürtük değil, barmen." İçkimi tek bitişte bitirip son kez ona bir göz attım. Sarı uzun saçları, kırmızı dudakları, giydiği beyaz eteği ve içine soktuğu gömleği...onda beni kendine çeken bir şeyler vardı.
Hyungun peşinden gidip arabaya bindim. Şoför sürmeye başlayınca arkama yaslanıp dışarıyı seyretmeye başladım.
O aklımdan çıkmıyordu.
~♥~
Diğer gün.
Siyah gömleğim ve siyah kumaş pantolonumu giymiştim ve AVM'ye gidecektim.
Merdivenlerden inip dış kapıya geldim.
"Nereye gidiyorsunuz Bay Kim?"
Duyduğum sesin sahibine, hizmetliye döndüm. "Alışveriş için çıkıyorum. 2-3 saate gelirim."
Bugün cumartesi olduğu için çalışmıyordum ve dışarıda takılıyordum. Ancak benim aksime kardeşim Yoongi hyung bugün bir işler peşindeydi.
Evden çıkıp ellerimi pantolonumun cebine koydum ve yürümeye başladım. Uzak değildi ve insanları süzerek yürümeye seviyordum. Bu yüzden yürüyerek gidecektim.
Bahçeden çıkınca sokağın sonundaki insanları şimdiden görmeye başlamıştım. Sokağın sonuna geldiğim zaman gözlerim onu görmüştü. Cidden nasıl bu kadar güzel? İç çekip yürümeye devam ettim. O ise benim önümde yürüyordu. Sanırım o da benim gideceğim yere gidiyor.
Onunla konuşmak istiyordum ancak neden konuşmalıydım ki? Arkadaşı bile değilim. Beni tanımıyor. Ayrıca onu barda gördüğümü söylemem hoşuna gitmez.
Oflayıp arkasından yürümeye devam ettim. Ancak ani bir hareketle beni şaşırtıp bana dönüp çantasını yüzüme geçirmişti.
"Sapık!"
Şaşkınlıkla gözlerimi pörtletip bileğini tuttum. "N-ne? Ne sapığı!?"
İnsanların bazısı dönüp bakmış bazıları umursamayıp yürümeye devam etmişti.
"Bırak beni!"
"Beni yanlış anladın! Anlatabilirim, lütfen bağırma."
Bileğindeki elimden hızla kurtuldu.
Şimdi tam zamanı hmm Taehyung?
"Üzgünüm, sana bir şey ısmarlamama izin ver."
Başta istememişti ancak ben ısrar edince gelmek zorunda kalmıştı. Beraber yakındaki kafeye gelmiştik ve kahve almıştuk. İkimizinde sesi çıkmıyordu.
Garip sessizliği bozup konuştum. "Özür dilerim sadece dikkatimi çektin,ben seninle konuşmak istemiştim."
"Her dikkatini çekene böyle sapık gibi mi yaklaşıyorsun?"
Sinirlerim bozulmaya başlıyor. "Özür diledik işte ne uzattın be kızım."
"Kızım? Kaç yaçındasın sen ya? Senden büyüğümdür, düzgün konuş benimle."
"95'liyim. Sen?"
"Bende 95'liyim."
"Ne oldu büyükmüymüşsün (bu nasıl bi kelime aq yazamadım) benden?"
Oflayıp ayaklandım ancak ayaklandığım gibi bacağım masaya çarpmış ve kahve dökülüp kızın elbisesi batmıştı. İyi ki milkshake içmişti. Şimdi yansaydı kavga edebilirdik.
"Özür dilerim-"
"Sadece özür dileyebiliyorsun. Herneyse diledin işte gidiyorum." Ayağa kalkıp yürürken hızlıca ceketini giydi ve lekesini gizledi.
Çoktan kafeden çıkmıştı. Masaya parayı bırakıp hızlıca peşinden gitmeye başladım.
Seni bırakmayacaktım.
!ÖNEMLİ okuyun aq!
Evet efenim Daddy/Yoonkook ficinin 2. Kurgusuyla karşınızdayım. Bu ficte 1. Ficten bağımsız, Vmin çiftlerimizi olacak. Yan çiftimiz ise namjin ve yoonkook. Konuyu ilerleyen bölümlerde kavrayacağınızı düşünüyorum.
Bölümleri haftaiçi her gün atacağım.
Bu arada bazıları benim sona koyduğum notları okumuyor sonra Daddy'in 2. ficinde ne olacak, çift kim gibi sorular yazıyorsunuz. Yapmayın be arkadaşım valla istemeyerek cevap veriyorum.
İyi okumalar, desteklerinizi bekliyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Daddy!!/Vmin ✔
FanfictionDaddy!/Yoonkook serisinin Vmin versiyonu ve 2. ficidir. Yan Çiftler: Yoonkook & Namjin Başlangıç tarihi: 20 Kasım 2019 ©dbSakura