43

859 59 8
                                    

Taehyung

Uyuya kalmıştım, uyandığımda ise saat öğleden sonra 6 olmuştu. Sanırım kış uykusuna yatmıştım.
Yataktan kalkmış ve aşağı inmiştim.

Herkes günlük kıyafetlerle duruyordu.

"Nereye gidiyorsunuz?"

Sorumu Jungkook cevapladı. "AVM'ye yemek yemeye."

Jimin'in dikkatini çektiğim zaman konuştu. "Gidip giyin, birazdan çıkacağız."

Ona gülümsedim ve odama geri dönüp üstümü değiştirmeye başladım. Tam üstümü çıkarırken Jimin odaya girmişti.

Üstümü giyerken konuştum. "Bir şey mi oldu?"

Omuz silkti ve yatağa oturdu. "Bir şey olmadı."

Güldüm ve eğilip dudağına bir buse bıraktım. O ise bir öpüşme başlatmıştı. Bir elimi yanına koyup diğer elimi çenesine koymuştum. Nefessiz kalıp ayrıldığımız zaman ayaklanmıştı. "Hadi gidelim."

Gülümsedim. "Bunun için mi geldin?"

Tek kaşını kaldırdı ve çıkmadan önce sahte bir sinirle konuştu. "Ne var? İnsan sevgilisini öpmek istemez mi?"

~♥~

AVM'ye geldiğimiz zaman hemen yemek katına gitmiştik. Yemekleri alıp bir masaya oturmuştuk.

Jungkook ortaya bir soru attı. "Yemek yedikten sonra ne yapacağız?"

Jimin göz ucuyla bana baktığı zaman ona göz kırptım. Sırıtmış ve yemeğine gömülmüştü.

Jin hyung cevapladı. "AVM'de dolaşabiliriz."

Yoongi hyung atıldı. "Ne kadarda zekisin hyung. AVM'de bunun yapıldığını bilmiyordum."

Jin hyung onu duymazdan gelip yemeğiyle ilgilenmeye devam etti.

Yemek yemiştik ve herkes bir yere dağılmıştı. Ben Jungkook Jimin'i almadan Jimin'i kapmıştım ve onlarda uzaklaşmıştık.

Sessizliği bozdum. "Aklıma gelmişken sorayım, diğerlerinin ilişkimizden haberi var mı?"

Bana döndü. "Anladılar zaten."

sanırım diğer bölüm final

Daddy!!/Vmin ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin