finnnn

995 69 39
                                    

2 yıl sonra

Jimin

Belime sarılan yapılı kollar ile uyanmıştım. Ona yaslandım. "Günaydın."

"Günaydın güzelim."

Ona yüzümü döndüm. Her sabah onun bana sarılan kolları ile uyanmak çok hoşuma gidiyordu.
Kollarımı boynuna sardım o ise dudağıma bir öpücük kondurmuştu.

Saçlarını okşamaya başladım. "Saat kaç?"

Kalın sesiyle yanıtladı. "Boşver saati. "

Kıkırdadım, bu hareketleri çok sevimliydi.

"Dünden dolayı hâlâ şoktayım."

Dün ona bir süpriz yapıp kız kıyafetleriyle kucak dansı yapmıştım. Cidden tepkileri çok komikti.

Alt dudağımı ısırdım. "Beğenmedin mi?"

Yanağıma sesli bir öpücük bıraktı. "Beğendim, sık sık yapalım."

Güldüm. "Artık uyanıp duşa girmemiz gerek."

Mızmızlanmaya başladı. "Uyumak istiyorum~"

Bu çocuk hâlleri çok tatlıydı.

Yatakta doğruldum. "Pekâlâ, ilk ben duşa giriyorum. "

Belimi kavrayıp beni yatağa geri yatırdı ve kendine çekti. "Sonra beraber gireriz işte, gel uyuyalım."

Onun gibi mızmızlandım. "Dünde böyle yaptın ve sonuç olarak kahvaltımızı öğleden sonra 3'te yaptık."

Gözlerini yumdu. "Ne acelemiz varki? Bir şey kaçırmıyoruz veya bir yere yetişmeye çalışmıyoruz. Zamanı birbirimize ayıralım."

"Sana katılıyorum ancak geç uyandığımızda dışarı çıkmaya zaman kalmıyor. Evdede sıkılıyoruz."

Doğruldu ve ayaklandı. "Evde bu kadar sıkıldığını bilmiyordum, hergün beraber dizi veya film izliyoruz. Eğlendiğini sanmıştım."

Bana yine duygu sömürüsü yapıyordu. Ancak ben onunla beraber dışarı çıkıp gezip tozmak istiyordum. Evde fotosentez yapmaya başladığımı düşünüyorum.

Elimi yanağına koydum ve gözlerine bakarak konuşmaya başladım. "Neden hep aynı şeyleri yapıyoruz? Daha çok genciz sevgilim, dizi filme değilde dışarıdaki genç hayatımıza odaklanmak ve yaşamak daha eğlenceli olabilir."

Sinirle konuştu. "Pekâlâ...senin eğlence dediğin bar mı? Veya eğlence anlayışın bar mı?"

Ne demek istiyor şimdi? "Ne saçmalıyorsun? Bardan bahseden kim?"

Ayağa kalktı. "Dediğin şeylerle bara gitmek istediğini anlıyorum."

Bana sürtük demeye çalışmıyorsun umarım çünkü ben öyle anlıyorum. "İstersen barada gideriz yani. Ne var bunda Taehyung? Neye kızdığını ve ne demek istediğini anlamıyorum."

"Tabii sen oralara alıştın."

Şaka mı yapıyordu? Sözleri çok aşağılayıcıydı. "Taehyung sözlerine dikkat et. Ben sen istediğin için hiç düşünmeden işimi bıraktım. "

Alayla bana döndü. "Yok birde devam mı edecektin yani? "

Sinirden gözlerim dolmaya başlamıştı. Ne yaptığını zannediyor? "Bana sürtük dediğinin farkında mısın?"

"Her şeyi yanlış anlıyorsun-"

Sinirle sözünü kestim. "Ben anladığımı anladım Taehyung."

Daddy!!/Vmin ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin