Jimin
Resmen tükürüğümü yalamak için gidiyordum.
Si-ke-yim!
Jungkook'un konuşmasına izin vermeden onu eve yolladım ve ben taksiyle Hoseok'un takıldığı yere gitmeye başladım.
Taehyung az önce aramış, açmamamla beraber inatla aramaya devam ediyordu.
Bıkkınlıkla açtım. Eğer açmazsam bir şekilde beni bulurdu. Yani her türlü beni bulacaktı.
"Ne var?"
"Seni aptal! Beni çıldırtmak mı istiyorsun?! Neden aramalarıma cevap vermiyorsun?!"
"Sana ne var dedim?" Takside olmasaydım onunla güzel bir kavga ederdim.
"Sikeyim...tam arkandan kendi arabamla geliyorum. Ayrıca şu Hoseok'u ne yapacaksın? Söyle ki bir şey yapayım."
İyi. Bana yardım etmesi iyi olacak. "Olabildiğince en kısa zamanda nerede olduğunu bul."
"Bana kaldın ha?"
"Bak...sonra konuşalım."
"Ne oldu konuşamıyor musun?" Gülmüştü.
Yüzüne kapattım. O sırada taksi durmuştu. Ücreti verip çantamı aldım ve indim.
Tam arkada Audi R8 vardı. Sikeyim...bu arabaya aşıktım!
İçinden inip yanıma geldi.
Yüzüne bile bakmadan önden gittim ve kafeden içeri girdim.
"Bu adam önemli birisi mi?"
"Akşam abin anlatır. " minik gözlerimle her tarafı inceliyordum.
"Ha Yoongi hyung ha sen. Anlat işte." Bana bakmaktan başka bir şey yapmıyordu.
Sinirle gözlerimi kısıp ona döndüm."Hani sen nerede olduğunu bulacaktın. Hadisene."
Omuz silkince sinirle ellerimle yüzümü kapattım. "Bana bak buraya taşak geçmek için gelmedim. Acelem var. Yardım ediyorsan adam gibi et, etmiyorsan ayak bağı olma."
"Sinirlenince acayip bir şey oluyorsun ya. Harbi çok seksisin."
Ellerimi yüzümden çektim ve kafeden çıktım. Peşimden geliyordu. "Eğer böyle devam edersen Yoongi hyungun ile evleneceğim."
Güldü. "İyi şakaydı." Ciddi olduğumu görünce kaşlarını çattı. "Şu iş bitsin her şeyi anlatacaksın."
"Hay sikeyim...tamam!"
Arabaya bindiğinde bende aşık olduğum arabaya bindim.
Şuan onun yardımına ihtiyacım vardı. Mafyanın teki, kaynakları sağlamdı. Bana Hoseok'un nerede olduğunu söyleyebilirdi.
O piçten nefret ediyordum...
Beni kullanıp birini öldürtmüştü.
Telefonuna baktıktan sonra arabayı çalıştırdı. "X hotelinde." Bana döndü. "Giderken neler olduğunu anlat."
Telefon çaldığı zaman çantamdan çıkarıp kimin aradığına baktım. Jungkook'tu.
"Efendim?"
"Hyung, sende evin anahtarı var mı?"
"Hayır, yok neden?"
"Bugün dans kursumun olduğunu biliyorsun! Şimdi gitmem gerek."
Bir bu eksikti!
"Git komşuya falan ver. Şimdi gelemem."
"Hayır! O yaşlı manyaklara güvenmiyorum!"
"Jungkook müsait değilim diyorum amına koyayım!" Sinirden dişlerimi sıkmaya başlamıştım.
"Benim derdim değil artık yerde mi yatıyorsun ne yapıyorsan yap. Öptüm bay."
Telefonu kapadığında derin bir nefes verdim.
Ne diye komşuya vermiyorsa!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Daddy!!/Vmin ✔
FanfictionDaddy!/Yoonkook serisinin Vmin versiyonu ve 2. ficidir. Yan Çiftler: Yoonkook & Namjin Başlangıç tarihi: 20 Kasım 2019 ©dbSakura