25

790 61 5
                                    

Jimin

Ceketimi giydikten sonra çantamı elime aldım. "Hadi Koo."

Ayaklandı. "Gidiyor muyuz?"

Arabanın anahtarını aldım. "Gidelim artık. Neyi bekliyorsun?"

"Tamam gidelim."

Yüzündeki tedirginliği herkes fark ederdi.

Boşuna o üzer seni diye uyarımıyorumki ben...

Kapıyı kapatıp kilitledim. Ah cidden bende gitmek istemiyorum! Kendimi koruyabilirim ancak Jungkook...sırf Jungkook orada Yoongi ile tek kalmasın diye gidiyorum var ya...

Arabayı çalıştırıp sürmeye başladım.

Kendi kendine konuşmaya başladı. "İyi yanından bakalım hyung. Tae hyung çok eğlenceli, o bizi eğlendirir."

Mırıldandın. "Ben değil sen bak."

Mızmızlandı."Offf hyung! Moralimi neden bozuyorsun?"

Başımı olumsuz anlamda salladım. Sanırım bu çocuk delirmiş. "Kendi moralini kendin bozuyorsun."

Susup camdan bakmaya başladı.

~♥~

Bir süre sonra gelmiştik. Jungkook önden çıkmıştı. Ben o sırada arabayı park etmek ile meşguldüm.

Park ettikten sonra inip çantamı aldım ve arabayı kilitledim.

Eve yaklaştığımda Jungkook'un beni beklemeyip içeri girdiğini görmüştüm, Taehyung ile konuşuyordu. Yoongi'yi göremiyordum.

"Minie~"

Gözümü devirip içeri girdim. Benimle dalga geçmekten bıkmıyordu.

Taehyung gülümseyen yüzü ile hizmetliye seslendi. "Noona misafirlerimize odalarını gösterir misin?"

Merdivenlerden çıkıp odaya girdik ve çantamı bıraktım. Hizmetli ise odadan çıkmıştı. Jungkook kendini yüz üstü yatağa atmıştı.

Kısa bir süre sonra Taehyung içeri girmişti. Jungkook'u görünce gülmüştü. "Şimdiden rahat olduğunuza sevindim."

Aklıma gelen soruyu sordum. "Yoongi nerede?"

Yanıma oturdu. "Namjoon hyung ile."

Jungkook'un buğulu sesini duyduk. "Ne zaman gelir?"

Omuz silkti. "Bilmem ki. Akşam yemeğine yetişir." Bana dönüp çekik gözleriyle baktı. "Aslında yemeği dışarıda da yiyebiliriz."

Jungkook tekrar sesini duyurdu. "Hamburger!"

Birbirimize bakıyorduk? Veya o beni gözleriyle yiyor desem daha doğru. Tamam yakışıklısın ama rahatsız olmaya başladım hani? Ne var anlamında tek kaşımı kaldırdım.

Arkasına yaslanıp yayıldı. "Hamburger bana uyar. Yemek için AVM'ye gideriz." Telefonu çalmıştı. Kimin aradığına bakıp açtı. "Evet? Evet neden sordun? Yolda mısın?" Bize döndü. "Marketten bir şey ister misiniz? Aburcubur falan?"

Jungkook sonunda oturma pozisyonuna geldi. "Çikolatalı puding~"

Bana baktı.

"İstemiyorum."

Telefona döndü. "Jungkook çikolatalı puding istiyor. Jimin ve bana cips."

Telefonu kapattıktan sonra ona söylendim. "İstemediğimi söyledim."

Mırıldandı. "Ah çocukluk yapma. Herkes cips sever. "

"Geliyor mu?"

Telefonu yanına koydu. "Yoldayım dedi."

Kendini tekrar yatağa attı. "Ne yapacağım~?"

Taehyung ona söylendi. "Çok gerginsin. Hyung seni öldürecek değil ya."

Huysuzlandı. "Doğru söylüyorsun ama yine de ne bileyim hyung ya! Beni çok kırdı!"

Taehyung emin bir şekilde konuştu. "Sana özür dileyecektir."

Ona karşı çıktım. "Hiç sanmıyorum. Büyük ihtimal kendisinin haklı olduğunu düşünüyordur. "

Bana kaşını çatıp Jungkook'u işaret etti.

Jungkook mırıldandı. "Jimin hyung doğru söylüyor. "

Kapı zilini duymuştuk.

Daddy!!/Vmin ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin