42 (m)

1.4K 69 32
                                    

Taehyung

Sabah yanımdaki hatun ile uyandığımda gülümsemiştim.

İlk defa dönekliği bir işe yarıyordu.

Kollarımı beline sıkıca doladım ve kendime çektim. Mırıltı sesleri çıkarmaya başlamıştı. Boynuna bir öpücük kondurdum.

Bana döndü. "Saat kaç?"

Başımı boyun girintisine gömdüm ve kalınlaşmış sesimle konuştum. "Bilmiyorum, boşver."

Başta duraksayıp beni hayal kırıklığına uğratsada sonradan sevgime karşılık verip saçlarımı karıştırmaya başlamıştı. İstemsizce gülümseyip dudaklarımı boynuna bastırdım. Daha sonrasında yüzümü boynundan çekip, yüzlerimizi aynı hizaya getirdim. Gözlerimi onun kahvelerine daldırdım. Bana gülümsediği zaman dudaklarımızı birleştirdim, başta yavaşça öpsemde sonradan tempom artmış ve onu belinden kavrayıp kucağıma oturtmuştum.

Nefessiz kaldığımız zaman ayrıldım de sırıtarak sordum. "Sabah seksi hakkında ne düşünüyorsun?"

Gözünü devirdi. "Benimle dalga geçiyorsun ancak benden daha da azgınsın." Üstünde olan benim sweatim ona uzun gelmiş ve daha da sevimli gözükmesine neden olmuştu.

Güldüm.

Belindeki ellerimi sweatinden içeri sokup tenini okşamaya başladım. O ise bana sürtünmeye başlamıştı. Derin nefesler almaya başlamıştı. Dürüst olayım bundan bende zevk oluyordum, Jimin bu işte çok iyiydi. Hırıltılarımı çıkardığım zaman elini boxerıma atmıştı. Gözlerimin içine bakarak boxerımı çıkarmış ve daha sonrasında kendi boxerını çıkarmıştı. Eliyle aletimi tuttu ve içine aldı. Benim ellerim anında belini bulmuştu. Onu belirli bir tempoda yukarı kaldırıp indiriyordum.

(HEHEHE ELEMANI SALDIM)

İnlemeleri beni daha da çıldırtıyordu, her ne kadar biri duymaması için sesini alçak tutmaya çalışsada bence bunu başaramıyordu.

"Çok sevimlisin."

İnlemeleri arasında konuştu. "B-bunu söylemenin-ngh sırası mı?"

Prostanını bulduğum zaman inlemeleri artmıştı.

Ellerim hâlâ belindeydi. "Ahh siktir, Jimin." Daha da hızlanmıştık.

"Ahh Taehyung!"

~♥~

Banyomuzu yapmış ve bornozlarımızla kendimizi yatağa atmıştık.

Onu kendime çektim. "Ne oldu? Dün bana sövüyordun, şimdi kollarımdasın."

Güldü. "Sadece fuck body olmak istiyordum, ciddi ilişkileri sevmiyorum.

Sırıttım. "Ne tür fantezi seviyorsun?"

"Daddy-kink falan."

Hmmladım. "Benim için seksi kıyafetler giyeceksen deneyebiliriz."

"Sadece dalga geçiyorum."

Gözlerimiz birbirimize bakıyordu."Ben ciddiyim, seni o kıyafetlerin içinde düşünmek bile çok iyi."

Güldü ve beni duymazdan geldi.

"Şimdi ne olacak Jimin?"

"Ne, ne olacak?"

"Biz?"

Eğer piçlik yaparsa bu sefer cidden sinirden onu odaya kilitlerdim.

Mırıldandı. "Sanırım deneyeceğiz."

Sonunda.

Daddy!!/Vmin ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin