Jimin
Diğer gün olmuştu...saat akşam 20.30 civarları...
Jungkook'un getirdiği bir kaptaki çileklere uzandım.
Çilek...
"Dur!"
Şaşkınlıkla ona baktım. "Ne?"
"Yoongi ve Tae hyung geliyor. Yoongi ile yiyeceğim."
Sinirle ofladım. "Bu evde bende yaşıyorum ama sanki yokmuşum gibi davranıyorsun."
"Hyung~"
Aegyo yaptığı zaman ona iğrenerek baktım. "Kurabiyelerimi sana vermeyeceğim. "
Güldü. "Senin yaptığun kurabiyeden ne olur ya? Vermezsen verme."
Ayaklandım. "İyi."
"İyi."
Çenem önde, ona yandan yandan bakarak mutfağa gittim.
Neden gelip duruyorlar ki? Yoongi hyung çok fenaydı...hoşuna gidiyorki geliyor!
Bıkkınlıkla tezgaha yaslanıp telefonumu çıkardım.
Şişman
Bu gece gelmene gerek yok.
Bazı sebeplerden dolayı bugünlük barı kapatacağım.Bu iyiydi. Sonunda dizilerimi izleyebilirim.
Zil çaldığında hiç kıpırdamayıp telefonda gezmeye devam ettim.
Bir süre abazadan mesaj...
Bu bardakiler benim numaramı nasıl buluyor? Kesin o şişman salak -patronum- veriyordur. Ona numaramı vermek aptallıktı.
Ben telefona dalmışken içeriye çilek çocuk gelmişti.
"Chim."
Telefonumu kapattım. "Yine mi geldin?"
Sırıtıp mutfağın kapısını kapattı. "Öyle söyleme. Beni beklediğini biliyorum."
Ona karşılık verdim. "Senden kaçamayacağımı da biliyorum."
"Kurabiyelerim nerede?"
Umursamazca cevapladım. "Üşendim, tam yapacakken geldin."
Cebindeki -çilekli olduğunu tahmin ettiğim- lolipopu açıp ağzına attı. "Devam et öyleyse."
Bu lolipop aşkı neydi?
Aklına gelenle lolipopu geri çıkardı. "Ah bu arada bara ne oldu? Sonunda bıraktın mı gitmiyorsun?"
Telefonu masaya bıraktım. "Bugün kişisel sebeplerinden dolayı kapatmış. Gelmememi söyledi."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Daddy!!/Vmin ✔
FanfictionDaddy!/Yoonkook serisinin Vmin versiyonu ve 2. ficidir. Yan Çiftler: Yoonkook & Namjin Başlangıç tarihi: 20 Kasım 2019 ©dbSakura