Jimin
"Ne zaman başlayacaksın?"
Hâlâ tezgâha yaslı bir şekilde telefona bakıyordum. "Canım ne zaman isterse."
Ayaklandı. "Hadi~"
Sikeyim...sanki kendisi yapıyorda!
Benden çıt çıkmayacağını fark edice ellerini tezgâha -iki yanıma- koyunca sıkışmıştım.
Tek kaşımı kaldırdım. "Ne yapıyorsun?"
"Ne bileyim? Etkilenirsin sandım." Pes edip ellerini çekti.
Tanrım..bu beni ne sanıyor?
Sonunda telefonumu kapatıp masaya koydum ve tazgâha dömdüm.
"Yardım edecek misin?"
Homurdandı. "Düşünürüm."
Malzemeleri ve mutfak eşyalarını çıkarırken konuştum. "Etmeyeceksen git başımdan. "
"Çok ayıp. Misafire böyle mi davranılır?"
Onu umursamayıp fırını açtıktan sonra kurabiyeyi hazırlamaya başladım.
Unu kaseye koyarken biraz hızlandığım için un -biraz- yüzüme ve tezgaha sıçramıştı.
Taehyung sinir bozucu bir şekilde gülerken ben sinirle kör bir şekilde yüzümü yıkamıştım. O kadar hijyeniğim ki (!) yüzümü mutfakta yıkıyorum.
"Bunlar hep senin yüzünden! Git bir kafede ye ben niye yapıyorsam?!"
Gülmesi devam ederken konuştu. "Bu kadar beceriksiz olduğunu bilmiyordum."
Elimi ve yüzümü sildim. "Yapmıyorum."
Gülmekten dolan gözlerini sildi. "Hey tamam. " Sakinleşip bana baktı. "Beraber yapalım."
Jungkook
Geldiğinden beri hiç konuşmamıştık. Sessizce çilek yemeye ve televizyonda ki filmi izlemeye devam ediyordum.
"Okuyor musun?"
Korkuyla sıçramıştım. Uzun bir sessizlik olduğu için şaşırmam normaldi.
Ona döndüm. "Hayır."
Şaşkınlıkla konuştu."Ah cidden mi, genç görünüyorsun. Kaç yaşındasın?"
"97'liyim. Önlisans okuduğum için erken bitirdim."
'Hmm' sesi çıkardı. "Neden bir meslek sahibi değilsin?"
Neden bu kadar çok soru soruyor? "Aslında şuan raporluyum. Normalde öğretmenim."
Arkasına yaslandı. "Ne öğretmenisin? Neden raporlusun-"
"Neden bu kadar çok soru soruyorsun?" Cevap veremediği zaman sırıtarak ve ona bakarak çileği ağzıma attım. "Beni merak etmendeb hoşlandım."
Gözünü devirdi. "Saçmalama sadece ortamı yumuşatıyorum "
"Hı-hı." Somurttuğu zaman gülmüş ve sorularını cevaplamıştım. "Üniversite öğrencilerin resim öğretmeniyim. Birkaç gün kafa dinlemek için bahane buldum ve gitmedim."
Yüzünde garip bir gülümseme vardı. Gülmek ve gülmemek arasında gibiydi. "Yarın?"
"Gideceğim."
'Hmm' sesi çıkardı. "Öğrencilere ne yaptırıyorsun?"
"Resim."
Öylece bakışmıştık.
"Komik değildi."
Omuz silktim. "En azından denedim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Daddy!!/Vmin ✔
ФанфикDaddy!/Yoonkook serisinin Vmin versiyonu ve 2. ficidir. Yan Çiftler: Yoonkook & Namjin Başlangıç tarihi: 20 Kasım 2019 ©dbSakura