11

962 77 7
                                    

Jimin

Arkama yaslanıp dışarıya bakmaya başladım.

"Ne oldu?"

Başımı döndürme gereği duymadan dışarıyı seyretmeye devam ettim. "Neymiş dans kursuna gidiyormuş anahtarı al. Ya git komşuya ver işte, ne bu inadı!"

Güldü. "Jungkook kafa olarak tam benlik." Sonra bana göz kırptı. "Ama ben sarışın severim."

Dediğini duymazdan gelip ona döndüm. "Araban çok iyiymiş."

"O kadar para kazanıyorsun niye almıyorsun?"

Omuz silktim. "Üşeniyorum. Günümü iyi değerlendirmem gerek."

Kırmızı ışık olunca durmuş ve bana dönüp gözlerimiz iletişim hâlinde olmuştu.

"Niye işi bırakmıyorsun? Zenginin tekisin, bankada deli gibi paran birikmiş."

Sırıttım. "Sarhoş delilerle uğraşmak hoşuma gidiyor." Sonra ben ona bir soru yönelttim. "Sen niye mafyasın?"

"Çünkü abim mafya. İster istemez bende bu işe dahil oldum."

"Ben ve Hoseok gibi."

"Anlatsana sen şu olayı. Ne oldu?"

Başımı geriye atıp daha çok yayıldım. "Hoseok abim olur. Yoongi hyungunda patronuymuş, bende bugün öğrendim. Neyse bu beni kullanıp bana adam öldürttürdü. Sabahta Yoongi hyung bana gelip Hoseok evlenmemizi istiyor dedi. Bir daha siksen onunla konuşmamda sırf Jungkook için gidiyorum o piçin yanına."

Tepkisine bakmıştım ancak hiçbir mimik görmemiştim.

"Neden Yoongi hyung?"

Böyle bir soru beklemiyordum. "B-bilmiyorum. Sanırım Hoseok'un sol kolu."

Arabayı park ederken çantamı alacakken durdurdu. "Bende geliyorum."

Anında red ettim. "Hayır."

İnip kapıyı kapattı.

Ciddi miydi?!

Umarım saçma bir şey yapmaz.

Arabadan çıkıp yan yana yürümeye başladık. Elleri cebinde artist gibi yürüyordu.

İçeri girince asansöre ilerledik.

"Kaçıncı kat, hangi oda olduğunu biliyor musun?"

Sırıttı ve asansörün tuşlarına bastı. "Bunu sorman bile gereksiz güzelim."

Tek kaşımı kaldırdım. "Bana böyle seslenme hakkını kim sana verdi?"

"Kendim."

Gözümü devirdim. "Saçmalık."

Bana yaklaşıp burnumu sıktı. "Yakında altımda inlerkende saçmalık diyecek misin merak ediyorum."

"İleri gidiyorsun." Asansör durunca onu umursamayıp indim.

"Oda 302'de."

Önden gidip kapıyı çaldım. Taehyung yanıma gelip belimden kavradı.

"Ne yapı-"

"Oo kimler gelmiş böyle? Chim~" bizi süzüp sırıtmıştı. "Ne süpriz böyle."

Belimdeki eli sertçe ittim. "Bana böyle seslenmeyi kes."

Küçük bir çocukmuşum gibi saçımı karıştırdı. "Tavrın hiç değişmemiş Chim."

Sinirle gözlerimi yumdum. "Yoongi hyunga ne dedin sen? Hangi hakkınla böyle bir karar aldın?"

"İçeri girsenize, uzun bir tartışma olacak gibi."

Taehyung'a döndüm. "Arabada beni bekle."

"Yoo ben böyle iyiyim..." Hoseok'a bakarak cümlesini tamamladı. "Sevgilim."

Ne yapmaya çalışıyor bu?

Daddy!!/Vmin ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin