2

2.7K 162 72
                                    

Taehyung

Evet...karakoldaydım.

En sonunda taciz ediyorlar diye bağırıp milleti etrafımıza toplamıştı.

Yani...karakoldayım.

"Sizi taciz mi etti?"

Bana göz ucuyla baktı. "Peşimi bırakmıyor. "

"Yani taciz etti değil mi?"

Tam cevapta veremiyor çünkü taciz etmemiştim.

"Gibi gibi."

"Pfft!" Gülmemi engelleyip mavi saçlarımı geriye attım.

"Komik bir şey mi var?" Bana dik dik baktı.

"Sana hiçbir şey yapamamam ve burada olmamız." Bileğinden tutup ayağa kaldırdım onu. "Özür dileriz sizinde zamanınızı aldık. " Hâlâ bileğini tutarken onu peşimden sürükleyip karakoldan çıktık.

"Bırak beni!" Bileğimden kurtulup önüne gelen saçını kulağının arkasına attı.

"Adın ne?"

Şaşırmıştı, beklemiyor olmalıydı.

"Neden sordun?"

"Kaç saattir beraberiz ve adını bilmiyorum." Elimi ona uzattım. "Ben Taehyung. Kim Taehyung."

Tereddüt etsede sonradan o da elini uzattı. "Jimin. Park Jimin. "

Adını ve soyadını öğrendiğime göre sonradan onu araştırabilirim.

"Aslında seni barda gördüm. Yanlış anlama ama çok güzelsin." Ona yaklaştım. "Seni beceremek gibi niyetim yok ama tekrar o bara geleceğim."

Bir an duraksamıştı.

"Telefon nurmaranı alabilir miyim Jimin?"

"Neden verecekmişim?" Tek kaşını kaldırdı.

"Ah sadece...seninle konuşmak isterim yani. Dün çok dikkatimi çekmiştin. Yani bence sürtük değilsin sadece barmensin. Yani-"

"Tamam."

"Ne?" Şaşkınlıkla baktım.

"Tamam vereceğim. Bana borcun olsun."

Gülümsedim. "Ah teşekkür ederim!"

"Şimdi beni daha çok oyalamayacaksan gideceğim."

O yürümeye başlamışken önüne geçtim. "Eh akşam bara gelebilir miyim?"

"Bana mı soruyorsun? İster gel ister gelme. "

"O zaman geleceğim ve seni bulacağım. " Güldüm. "Akşam görüşürüz." Kendi yoluma dönüp eve yol aldım.

~♥~

Akşam 11 olmuştu.

Bu sefer tek başıma gidecektim. Doğru düzgün bir şeyler giyip evden çıktım ve garaja gidip arabaya binip bara yol aldım.

Park Jimin...

Araştırmalarıma göre bir femboy. (Femboy, kız gibi giyinmekten hoşlanan erkeklere denir)

Aslında çok güzel, yakışıklı bir erkekti ama o böyle giyinmekten hoşlanıyor.

Yani tam benlikti.

Mükemmel.

Arabayı park edip indim ve içeri girdim. Ses ve ışık direk kendini göstermişti.

Ordaydı.

Jimin...nasıl hem tatlı hemde seksi olabilir? 

Onu becermek istemediğimi söylemiştim ama sanırım istiyorum hmm?

Önüne oturdum. "Bana bir bira barmen kız."

Bana yan yan baktı ve bardağa biraya döktü. "Bira içecek kadar çabuk mu sarhoş oluyorsun?"

"Hayır...bugün sarhoş olmaya gelmedim." Güldüm ve bana yaklaşması için elimle 'gel gel' hareketi yaptım. Yaklaştı. "Erkek olduğunu biliyorum."

Donmuştu. "Ne?"

"Seni biraz araştırdım. Her türlü afetsin."

Benden uzaklaştı."Kimsin sen?"

"Ben Kim Taehyung, Min Yoongi'nin kardeşi."

"Siktir ordan." Güldü.

"Tabii inanmadın değil mi?" Ukalıkla dilimi ağzımın içinde döndürdüm. "Yarın onu getirebilirim."

"Yani? Amacın ne?"

"Sensin, tam benliksin. Beraber dünyayı yönetiriz biz."

Daddy!!/Vmin ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin