Taehyung
Jin hyung mutfağa giderken bende hemen arkasından gittim.
"Hyung. "
Bana döndü ve tek kaşını kaldırdı. "Sorun ne Taehyung?"
Mutfağın kapısını kapattım ve ona yaklaştım. "Jimin ile ne konuştunuz?"
Omuz silkti. "Sevgili yapmış, onu konuştuk."
"Eğer şakaysa komik değil-"
Lafımı kesti. "Asıl senin bunun ciddiye almaman komik değil." Sesini alçalttı. "Bana bak, eğer seviyorsan çok geç olmadan bir şeyler yap. Yoksa 1 aya kalmaz ciddi bir ilişkileri olur bunların."
Şaka gibi ya. Hâlâ inanamıyorum. "Peki ne zamandan beri var?"
"2 gündür dedi. 2 günde bile yakınlaşmışlar."
Tek kaşımı kaldırdım. "Ne kadar yakın?"
Gülümsedi. "Merak etme öpüşmemişler." Elini omzuma koydu. "Ancak bu öpüşmeyecekleri anlamına gelmiyor. Bir şeyler yap aptal." Elini çekti ve mutfaktan çıkıp beni kendim ve düşüncelerimle baş başa bıraktı.
Ben sadece onu bırakmam için 'sevgili yapacağım' diye beni tehdit ettiğini düşünüyordum.
Su içtim ve tezgaha yaslandım.
Ne yapacaktım?
En kolayı, çocuğu öldürsem mi? Hayır bunu yaparsam benden nefret eder.
Ya da çocuğu tehdit edebilirim. Ancak Jimin bunu öğrenirse yine benden nefret eder.
Sanırım her şeyden önce kiminle sevgili olduğunu öğrenmem gerek.
Mutfaktan çıkıp merdivenlere yöneldim ve odama gittim. Laptopu açıp kısa bir sürede Jimin'in telefonunu hackledim. Konuştuğu kişilere teker teker baktıktan sonra sonunda birine rastlamıştım. Konuşmaları hiç normal değildi. Jimin'e güzelim diyip duruyordu ve bu iğrenç. Ona benden başkasının güzelim demesi iğrenç. Sakinleşmeye çalıştım ve çocuğun sosyal medyasını buldum.
Benden daha yakışıklı bile değildiki! En yakışıklı benim daha ne istiyor?
Arkama yaslanıp laptopu kapattım. Cidden İĞRENÇ!
Sakinleştikten sonra aşağı gittim. Jungkook, Jimin ve Yoongi hyung uyuya kalmıştı.
"Jin hyung, Yoongi hyungu uyandırır mısın?"
Yoongi hyungtan korktuğumu anlayıp güldü ve onu uyandırdı. "Odanda uyumalısın Yoongi."
Malum kişiyi sordum. "Jimin nerede uyuyacak?"
Jin hyung Jungkook'u kucağına aldı. "Misafir odasında. Başka nerede uyuyacak? Jungkook, Yoongi ile uyuyor."
Yoongi hyung yarım uykulu bir halde bana konuştu. "Jimin'i götür."
Her türlü bana emir vermeyi çok iyi biliyor.
Kalktım ve tüy gibi hafif olan Jimin'i kucağıma aldım. Bebek gibiydi cidden.
Onu yatağa bıraktım ve üstünü örttüm. Geçen sefer ben onu giydirmiştim ancak bu sefer uyanabileceği için giydiremiyordum.
Ne kötü ama.
O zaman hiç uyanır mı diye korkmuyordum.
Şişmiş yanağına tüy kadar bir öpücük bıraktım. Çok tatlıydı.
Sonunda odadan çıktım ve kendi odama gidip uyudum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Daddy!!/Vmin ✔
FanfictionDaddy!/Yoonkook serisinin Vmin versiyonu ve 2. ficidir. Yan Çiftler: Yoonkook & Namjin Başlangıç tarihi: 20 Kasım 2019 ©dbSakura