Michael prešiel perami na môj krk a ja som sa zachvela. Zdalo sa mi, že moje zmysly sú ešte ostrejšie, ako predtým, každý jeho dotyk som cítila dvojnásobne. Bolo to také zvláštne a príjemné, nikdy predtým som sa tak necítila. Vlastne... Nikdy predtým som nikomu nedovolila, aby sa ku mne dostal takto blízko. Nikdy som nemala chlapca, vždy som počúvala, ako sa o takýchto veciach bavia ostatné dievčatá, no ja som tomu nikdy celkom nerozumela. Teraz to však išlo samo. Čo sa predsa mohlo stať? Pravidlá sveta tu dolu neplatili...
Bolo to príjemné, ako zakázané ovocie, ktoré som túžila ochutnať. Nechala som Michaela, aby mi vyzliekol šaty a ja som mu vyzliekla tričko. Vôbec som sa nehanbila, čo muselo byť účinkom tej drogy, pretože som si bola istá, že za normálnych okolností by som sa správala inak. Za normálnych okolností... Nerozumela som, ako je možné, že púšťam tak blízko k sebe niekoho, koho takmer nepoznám... Ale premýšľať bolo teraz príliš ťažké.
Perami mi prešiel po kľúčnej kosti a popri tom mi rozopol podprsenku. Cítila som sa úžasne, bolo to také nové... Vzrušujúce.
„Vieš, ešte nikdy som to nerobila." Zamrmlala som a zahryzla som si do pery, keď som cítila jeho dotyky.
Na Michaelovej tvári sa objavil anjelský úsmev. Bol taký dokonalý...
„A chceš to?" Spýtal sa ma a rukou mi prešiel pod nohavičky. Jemne som zaklonila hlavu a privrela oči.
„Chcem..." Povedala som rozhodne. Chcela som to. Možno to bol jeden z účinkov tej červenej drogy, alebo som konečne potrebovala cítiť aj niečo iné ako strach a hnev. Nebola som si ale úplne istá, či by som to chcela aj za normálnych okolností.
Vyzliekla som si aj nohavičky a zhlboka som sa nadýchla. Nevedela som, čo očakávať, no chcela som to... Konečne som to chcela zažiť.
„Bude to bolieť len chvíľku." Povedal Michael a perami mi prešiel po krku.
Keď do mňa vnikol, pocítila som ostrú bolesť a zahryzla som mu do ramena. Bolo to prekvapivo bolestivé, no mal pravdu, o chvíľu bolesť zmizla a začala som cítiť slasť. Moju slasť ešte zosilňovala látka v mojich žilách... Premýšľala som nad tým, ako bolo možné, že som to ešte nikdy predtým nerobila. Bolo to úžasné. Dôvod bol možno ten, že som nemala s kým. Nikdy som nenašla muža, s ktorým by som to chcela, no teraz... Michael bol proste dokonalý.
Rukou som mu prešla do vlasov a pritiahla som k sebe jeho tvár, aby som ho mohla pobozkať. Cítila som tú energiu medzi nami, niečo také som nikdy predtým necítila. Priala som si, aby tento pocit mohol trvať večne. Cítila som, ako sa moja slasť stále zväčšuje, až kým nedosiahla vrchol. S Michaelom sme ho dosiahli naraz, bola to eufória, akú som si nikdy nedokázala predstaviť. Zaklonila som hlavu a z pier mi unikol vzdych. Michael sa zvalil na posteľ vedľa mňa.
Prešlo pár hodín a ja som ležala v Michaelovom náručí. Droga pomaly vyprchala, no ja som sa stále cítila skvele. Bola som unavená, no nechcela som zaspať, chcela som byť hore, keby sa náhodou vrátila Gabriel. Michael už asi pred pol hodinou zaspal a teraz pokojne odfukoval. Privrela som oči a pozerala som na jeho strop na ktorom žiaril mesiac v splne a milióny hviezd. Premýšľala som, či je skutočne spln, alebo to je len ďalšie klamstvo. Premýšľala som aj nad tým, či som urobila správne rozhodnutie. Michael sa zdal byť dokonalý ale kdesi v hĺbke mojej mysle sa ozývali pochybnosti. Ja som ich zatlačila do kúta a rozhodla som sa ich ignorovať. Ozvalo sa zaklopanie na dvere a ja som okamžite vyskočila z Michaelovej postele. Zdalo sa, že aj on sa prebral, pretože sa posadil na posteli. Ak to je Gabriel, mala by som sa obliecť. Michael mi hodil jeho košeľu, akoby mi opäť čítal myšlienky. Rýchlo som si ju natiahla a sledovala som Michaela, ako si oblieka nejaké tepláky. Potom zamieril k dverám. Otvoril dvere a mne padol kameň zo srdca, keď som uvidela Gabriel. Rozbehla som sa k nej a objala som ju. Potom som odstúpila, aby ju mohol privítať Michael. Zatiaľ som si ju prezrela. Vyzerala v poriadku, teda až na obväz zakrývajúci polovicu jej tváre. Vošla dnu a ja som zažala svetlo. Odvrátila sa od nás a Michael zdvihol obočie.
YOU ARE READING
Ilúzie: Zradná krv
Mystery / ThrillerPredstavte si, že sa stane jediný zločin, jediná chvíľa a váš život sa prevráti naruby. Katrina je sedemnásťročné dievča, žijúce so svojím otcom a nevlastnou matkou. Nie je ako väčšina dievčat v jej veku, nepáči sa jej ako funguje svet, no je si ved...