Untitled Part 1

15 0 0
                                    


Jackson'ın tehdidine karşı karşıya, John gülümsedi. "Koduna göre, bir şövalye ailesini ve zayıf koruyacaktır. Burada hatamı görmüyorum. Aslında çoğu insan gangsterler için ayakta durmaz, öyle değil mi?"

"Kanıta ihtiyacın var!"Jackson bağırdı. Bir çete genellikle bir tanığı sessiz tutmada çok iyiydi.

John biraz tereddütlü görünüyordu. Alisa'nın söylediği şey onu tekrar rahatsız etti.

"Kanıt?"Lucien küçümseyerek gülümsedi, " John bir şövalye squire, sen bir gangsterken. Başka neye ihtiyacın var?"

Bakır Koronette öğrendiklerinden Lucien, orvarit Dükalığı'nda şövalyelerin gerçek soylular olduğunun farkındaydı ve tanınmış squires de statüye sahipti. Lucien, Jackson'ın kesinlikle bir şövalye beyine iftira etmeye cesaret edemeyeceğine inanıyordu. Ve onun da bir nedeni yoktu: bir gangster de bir iş adamıydı. Jackson, Lucien ve John'dan büyük bir şey elde edemedi.

Jackson, Lucien'in beklediği gibi, imbik etmedi. Evet, bir şövalye squire'ı hapse atabilirler, ancak ne kadar çaba ve kaynak kullanmaları gerekir? Aaron, elbette, bunu onun için yapmazdı, Jackson biliyordu. Özellikle son zamanlarda, aalto'da bir şeyler ters gidiyordu. Şehir, farklı güçlerin karıştığı bir girdap gibiydi. Aaron toplantılardan sık sık yoktu, bir şeyler planlıyordu.

Artık avantajlı bir konumda olmadığını bilen Jackson, öfkesini ve utancını bastırmak için elinden geleni yaptı.

" Ne kadar istiyorsun, o zaman... " başını indirdi ve bir anlaşma yapmaya çalıştı. "Yanımda sadece iki nar var."

Lucien John'a döndü, " Şerifler geliyor. Onlar gelmeden gitsek iyi olur."

John başını salladı. "Eh, iki Nars."

Lucien aslında sonuçtan oldukça memnundu. Masasını ve sandalyelerini temelde hiçbir şeye değmez bilen iki Nars, kaybettiği şeyden iki kat daha fazlaydı. Bu arada, o zaten parasını geri kalanını taşındı ve cadı yeri kalıntıları altında sakladı. Tüm gangsterler aldı sadece kırk Fells ve bazı işe yaramaz çöp vardı.

Küçük bir çanta çekerek, Jackson John'a attı. İki parlayan Gümüş Nars hariç çanta oldukça boştu. "Gerisini adamlarıma bıraktım."

"Gidelim, John."Lucien çenesini önümüzdeki şeriflere doğru kaldırdı ve kulübünü yakaladı. John'un başını belaya sokmak istemedi. Yakında, caddenin sonunda ortadan kayboldular.

...

"Tamam, tamam ... dur. Artık güvendeyiz."Duvara yaslanmış, Lucien ağır nefes nefese ve ciğerleri patlamaya üzereymiş gibi hissettim. Vücudunun yere düşmesine izin verdi, gülümsedi.

"Sonunda artık koşamam."

John lucien'in yanına oturdu, ayrıca hava için nefes nefese kaldı. "Ben de ... oldukça güzeldi, değil mi?"

"Ne?"Lucien'in zihni yavaşlamaya ve rahat hissetmeye başladı.

"Mücadele. En son böyle iyi bir kavga ettiğimde hatırlayamıyorum... "

sadece yerde oturuyorlardı, nefes nefese kalıyorlardı ve mavi gökyüzüne bakıyorlardı.


"Evet, öyle oldu."Lucien gülümsedi. Ağır bir kaya zihninden kaldırılmış gibi hissettim: tüm acı, öfke ve karışıklık Lucien kalbinin dibinde saklandı yüzen bulutlar gibi gitmişti. Aklı açık düşünüyordu ve her zamankinden daha rahattı.

Ayrıca, Lucien, bu dünyada maliyeti ne olursa olsun onu koruyacak ve onun için savaşacak gerçek bir arkadaşı olduğunu biliyordu. Lucien yüksek sesle gülmeye başladı.

"Ne?"John merak etti.

"Gelecek. Düşünüyorum da ... okumayı öğrendikten sonra, biraz para kazandıktan sonra, kıtada Seyahat edeceğim, farklı sahneler görmek, daha fazla yabancı masal bilmek, birçok mutfağı tatmak için ... "

Lucien durdu ve mavi gökyüzüne baktı. Ama kendi kendine düşünmeye devam etti

" " sihir öğreneceğim. Bu dünyanın nasıl çalıştığını anlayacağım. Dünyanın gerçeklerini keşfedeceğim ... ve sonra eve dönüş yolunu bulacağım."

"Ailem için, dünyamdaki ve bu hayattaki arkadaşlar için... kendim için."

Lucien üç nar topladı. Öğrenmesine en kısa sürede başlaması gerektiğini biliyordu. Gangsterlerin gizlice ondan gizli intikam alacağını kim bilebilirdi. Zorbaların dış baskısı ve içsel motivasyonu birbirine karışmış ve lucien'in arzularına ulaşmasının tek yolu öğrenme büyüsünü yaptı.

"Seyahat?"John güldü," güvenli değil, Lucien. Ülkemizin doğusundaki karanlık yaratıkların çoğu kilise tarafından ortadan kaldırılmış olsa da, hala fareler gibi ürüyorlar. Cynocephaluses, vicious Goblinler, gnolls ... üzgünüm, Lucien ... hayallerinin gerçekleşeceğini sanmıyorum. En azından yalnız gidemezsin.

"Umm ... acaba, onlar yenilebilir mi, bahsettiğiniz şeyler?"Lucien bilinçaltında sordu. Onun için, aşırı nüfuslu bazı hayvanları ortadan kaldırmanın en etkili yolu onları yiyecek haline getirmekti.

"Eww!! Ne düşünüyorsun?"John şaşırdı.

"Tamam ..." Lucien biraz hayal kırıklığı ile cevap verdi.

"Gelecekte gerçek bir şövalyeye dönüşebilirsem, ne yapacağım?"John kendisine çok fazla beklenti sordu," sanırım seninle aynı olacağım, Lucien. Ayrıca dünyanın Aalto dışında neye benzediğini görmek için seyahat etmek istiyorum. Keşke ozanların tarif ettiği gibi gerçekten güzel olsaydı.

"Bu arada, " dedi John ona, " önümüzdeki birkaç gün içinde dikkatli ol. Şehir surlarından çok uzaklaşmayın, bu piçlerin ne yapacağını asla bilemezsiniz."

Lucien başını salladı, " biliyorum. Ve Lord Venn'i gördüğünüzde, ona hemen ne yaptığınızı söylemeyi ve kendinize ceza istemeyi unutmayın."

John, Lucien'in bu düşünceli olabileceğini beklemiyordu. Bazen Lucien'in biraz değiştiğini hissetmesine rağmen, ömür boyu arkadaşının hala onun hakkında çok şey önemsediğinden memnundu.

"Edeceğim. Keşke sana okumayı öğretebilseydim, ama ben de okuyamıyorum."John sighed," sadece üst düzey şövalye squires okumak için nasıl sınıfları almak ... " diye biraz üzgün görünüyordu.

"John, benim için çok şey yaptın."Lucien elini John'un omzuna koydu," senin gibi bir arkadaşın olduğu için minnettarım. Gerçekten öyleyim."

John lucien'in samimi gözlerini görebiliyordu. Yakında gülümsedi.

"Biliyorum. Kim benim gibi harika bir arkadaşa sahip olmak istemez ki? Hadi eve gidelim. Annem bizi bekliyor."

..

.... Joel geri döndüklerinde evdeydi. Alisa oturma odasında ileri geri yürüyordu. Alisa'nın onları tek parça halinde geri getirdiğini görmek çok rahatladı. Kollarını açarak Joel onlara sırıttı.

"Hoş geldiniz, kahramanlar."

Ve her ikisine de büyük bir sarılmak verdi.

"Bana eski günlerimi hatırlatıyorsunuz."Joel sesini alçalttı ve alisa'ya sırtını döndüğünde göz kırptı.

"Baba, sen ve annem bir süre daha dikkatli olmalısınız."John biraz endişeliydi.

"Bu büyük bir anlaşma değil. O piçler sadece zayıflara zor anlar yaşatır. Bir keresinde onlardan bir bok yendin, artık zorbalık listesinde değilsin. Annen ve ben iyi olacağız."Joel biraz boşluk bıraktı, böylece Alisa Lucien'in yaralarını tedavi edebilir ve sonra John'a döndü, ciddi ciddi.

"Aslında John, önce Lord Venn'e sormalıydın. Sen onun efendisisin, onun temsilcisisin. Davranışların onun Terbiyesi için önemli."

"Evet, baba."John onun döküntü farkındaydı. "Lucien bana inisiyatif almamı ve Lord Venn'in bağışlanmasını istememi söyledi ve yapacağım."

Joel başını salladı, " Lucien haklı."

Bir süre sonra, Lucien bakır taç bazı gaspçı bulmak için kendini mazur. Çalışmalarına mümkün olan en kısa sürede başlaması gerekiyordu ve bu nedenle bir sebepten dolayı geri ödemeyi başaramaması durumunda risklerle yüzleşmeye hazırdı.

Lucien gitmeden önce Joel onu durdurdu. Geri döndüğünde Joel'in eski bir cüzdan tuttuğunu gördü.

"İçinde sekiz Nars var."Joel Lucien'in eline koydu, " Al."

" Joel... " Lucien şaşırdı. Evan hala genç olduğu için onlardan borç almayı hiç düşünmedi. "Alisa Teyze...?"

O gülümsüyor ona. "Şimdilik sahip olduğumuz tek şey bu. Çok fazla değil, ama çalışmaya başlamak için yeterli.

"Ama ..." Lucien'in gözleri düşmenin eşiğinde gözyaşlarıyla doluydu.

Joel, baban ölmeden önce bize umduğumuzdan daha fazla yardım etti. Şimdi, ihtiyacın var. Seni desteklemek bizim sorumluluğumuz. Okumayı öğrendikten ve sonra iyi bir iş bulduktan sonra, bize kolayca geri ödeme yapabilirsiniz."

"Çok çalışacağım."Lucien güvenle başını salladı.

"Şimdi sahip olduğunuz tüm para ücretleri iki ay ödeyebilir. Birlikte çalışırsak, en azından üç ya da dört ayda bir öğretmeniniz olabilir. Bu benim planım."Joel, Lucien'in çalışmasını ortak sorumlulukları olarak görmüştü.

Lucien küçük çantayı sıkı tuttu, gözyaşları gözlerinden düşüyordu, " teşekkür ederim. Joel amca, Alisa Teyze ve sen, John."Aynı zamanda, Lucien onları daha iyi bir yaşamla geri ödemeye karar verdi. Biraz sihir öğrendikten sonra, Lucien mümkün olan en kısa sürede Aalto'yu terk etmesi gerektiğini biliyordu. Bu aileyi herhangi bir risk altına sokamazdı.

Yerlerini terk ettikten sonra, Lucien hala bakır taç doğru yöneldi. Ama bu sefer, bir gaspçı bulmak yerine, bir öğretmen arıyordu.

Benim okumam için bu uzayınHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin