son gelişmesiyle birlikte Victor, Wolf'un acı mücadelesiyle karşı karşıya kaldığında daha emindi. Şiddetli bir yarışmadan sonra, Victor ve Wolf kalan son iki rakipti. Victor'un görüşüne göre, Wolf sonunda şansı kaybetti, çünkü müziğin kendisi üzerinde daha fazla enerji harcamak yerine diğer müzisyenlerin çalışmalarını eleştirmek için çok fazla zaman harcadı.
"Ben öyle düşünüyorum, Kurt. Aslında yeni işimden oldukça mutluyum. Bana bir öneride bulunmak ister misin?"Victor yeni piyano konçertosunu derneğe kaydetmişti. Wolf'un onu intihal etmeye çalışması için bir şans yoktu.
Wolf, Victor'un çalışmalarıyla hala çok sinirli olduğunu düşünüyordu. Şimdi Victor'un güveni beklentisinin ötesinde bir şeydi. Wolf'un yüzü külden döndü ve mırıldandı
" " gerçekten değil, Victor. Merakımı tutmayı tercih ederim. Üç ay içinde göreceğiz."
Omuzlarını silkiyor, Victor gülümsedi," Tamam. Oldukça ileri görüşünüz için sabırsızlanıyordum."
Wolf sadece bu konudan kurtulmak istedi ve Lucien'in ucuz ve eski keten kıyafetlerinde bir kenara durduğunu gördü. Çenesini yükselterek, hor sordu, " ne zaman gecekondu insanlarla arkadaş oldun?"
Bu davranış, Wolf'un ailesi hala soylular arasında yer alırken uzun zaman önce geldi. Büyük büyükbabasından Kurt ailesi unvanını kaybetti, ancak kendisini asil olarak görmesini engellemedi. Ortak ailelerden gelen Victor gibi müzisyenlere baktı, Lucien gibi fakir insanlardan bahsetmedi. Onun küstahlığı Victor'a karşı nefretle karıştırıldı, bu yüzden gözlerinde Lucien yemek masasına atlayan iğrenç bir fare ile karşılaştırılabilirdi.
Lucien biraz kızgındı, ama zaten bu tür bir hor görmeye alışmıştı. Bir dünyada sosyal statü ve zenginlik olduğu sürece, insanlar farklı seviyelere bölünürlerdi - üstün ve aşağı, terbiyeli ve pis...bir kişinin durumu değiştirmesinin tek yolu güç ve zenginlik için çabalıyordu. Ama birisi başarılı bir kez, genellikle gruba katılmak ve ortak halk üzerine baktı olanlar arasında biri olacaktı.
"Sözlerine dikkat et Kurt."Kaşlarını kaşlarını çattı, Victor onu ciddi bir şekilde uyardı, " Lucien benim yeni müzik öğrencim. Çok yetenekli bir delikanlı."Dürüst olmak gerekirse, Victor Lucien'in yeteneği hakkında övündü. Henüz Lucien'in müzik hediyesinden emin değildi.
"Ciddi misin Victor? Gerçekten mi?"Kurt o kadar gülmeye başladı ki neredeyse ayaklarını kaybetti, " performansın yüzünden gerginleştin ve aklını mı kaybettin?"
Biraz güven eksik, Victor mücadele etmeye çalıştı.
"Aalto Mezmur şehri, müzik şehri, buradaki herkes müzik öğrenme şansına sahip olabilir. Birçok seçkin ozanlar kötü arka plan vardır. Müziğin yeteneği Tanrı'dan bir armağandır ve Tanrı sadece zenginleri ve soyluları korusun."
Kurt hala gülürken başını salladı, " Hadi, Victor! İkimiz de biliyoruz ki bir yetenek kanlarındaki nimeti kolayca uyandırabilir. Biz Prenses Natasha ve Lord Verdi yetenekleri gibi insanlar diyoruz, ama öğrenci ... gerçek olsun!
"Gelecekte olağanüstü bir müzisyen olmayı başarırsa, size ve öğrencinize müzik eleştirisi konusunda açık bir özür dileyeceğim ve bir daha asla kendi konserimi tutmayacağım."
Wolf dürtü üzerine bahis yaptı, ama o da oldukça temkinli davrandı. Gerçekten olağanüstü bir sanatçı yapan şey hakkında fikir birliğine varmak gerçekten zor olduğu için "olağanüstü" kelimesini bilerek ekledi.
Lucien, Mor Kontes olarak da bilinen Prenses Natasha'nın Orvarit büyük Dükü'nün tek çocuğu olduğunu duydu. Ve şu anki unvanı da Dükalığın büyük Dükü olmak için önkoşullardan biriydi. Müzikte çok yetenekliydi ve keman, Flüt ve klavsen çalmada mükemmel becerilere sahipti. Ayrıca, yirmi beş yaşındaki Prenses de yakında parlak bir şövalye olması beklenen olağanüstü bir seviye beş büyük Şövalye oldu.
Lord Verdi, Grandük yeğeni ve aynı zamanda menekşe ailesinin bir üyesi, sadece bir seviye beş Grand Knight oldu ve şu anda Aalto şehir Muhafızları baş Komutanı olarak görev yapıyordu.
Yorum yaptıktan sonra, Kurt doğrudan döndü ve salondan ayrıldı.
Victor kafasını itti. "Lucien, onu görmezden gel. Herkes Wolf'un tam bir piç olduğunu bilir. İşin yarından itibaren başlıyor. Haftada bir gün izin. Gününüzü kütüphane yöneticileri ile düzenleyebilirsiniz. Şimdi odeon'a gitmeliyim."
Lucien başını salladı ve Bay Victor'un salonu terk etmesini izledi. Sonra Elena'ya döndü ve sözleşmeyi ona geri verdi. "Teşekkür ederim, Elena," dedi.
Elena'nın sol çekinde tatlı bir çukur vardı. "Endişelenme, bu benim işim. Bay Victor dedi, Ben Bay Kurt seni rahatsız edelim. O her zaman böyle... dernekteki çoğu insana bakıyor, başlıkları olan birkaç yönetmen hariç."
"Bay Wolf'un yüksek kaldırılmış çenesinin asil yönetmenlerle birlikte halıya bir delik açtığını görmeyi dört gözle bekliyorum."Lucien biraz silkti ve gülümsedi.
Elena sözleriyle kıkırdamaya başladı.
Lucien ayrılmak üzereyken, Elena onu durdurdu. Sağ eli küçük bir yumruğa sıkıştı ve yüzü ciddi görünüyordu.
"Sana inanıyorum, Lucien! Sen olağanüstü bir müzisyen olabilir! Bay Wolf iddiasına çok pişman olurdu!"
Dürüst olmak gerekirse, Lucien bahsi ciddiye almadı. Ama aynı zamanda Elena gibi yumruğunu kaldırdı ve cevap verdi, " kesinlikle yapacağım."
....
........ Aderon'da gece hayatı yoktu. Geceleri saat dokuzda, bu bölgedeki çoğu sakin hala etrafta asılı olan birkaç sarhoş dışında zaten yataktaydı. Ertesi sabah herkes sıkı çalışmaya hazırlanmak zorunda kaldı.
Lucien, Joel ve Alisa'ya akşam yemeğinde yeni bir iş bulduğunu söyledi ve sonra meditasyon yapmak ve sihirli deneylerine hazırlanmak için kulübesine geri döndü.
Kapıyı yavaşça kapatan Lucien kulübesinden gizlice dışarı çıktı ve kanalizasyonun girişlerinden birine doğru yürüdü. Hala cadı yaptığı gibi gizli bir geçit inşa öğrenmek için Lucien oldukça biraz zaman alacaktı.
Kimsenin izlemediğinden emin olduktan sonra, Lucien yeraltı dünyasına adım attı.
Kokuşmuş koku ve sümüklü duvar hala aynıydı, iğrenç ve kasvetli, ama bunların hiçbiri büyüyü keşfetmesini engelleyemezdi. Borularda yürürken, Lucien ruh kütüphanesinde haritalama yapıyordu ve deneylerine başlamak için uygun bir köşe bulmaya çalışıyordu.
Ayrıca duvardaki yosunların bir kısmını kazıdı ve cebine koydu. Çırak sihirli Söndürmenin Reaktifi olan ışık yosunu olarak adlandırıldı.
Daha derin Lucien gitti, daha korkunç bir yer oldu. Lucien, Corella'nın bahsettiği gibi evsiz bir adamla hiç tanışmadı. Onun ayak sesleri kanalizasyon içinde yoğunlaştı. Lucien kendi nefesini bile duyabilirdi.
Sonunda Lucien ideal yerini buldu: çatal yolu. Ön yol büyük bir kaya tarafından engellendi, sola dönen kişi karanlığa doğru ilerledi. Lucien, bu pozisyondan ona yaklaşan biri olup olmadığını kolayca fark edebilir.
Lucien, büyünün yapısını hatırlarken cebinden biraz kükürt sıkıştı. Sonra garip bir büyü yapmaya başladı ve toz parmaklarından süzüldü. Yüzü soğuk ışıkta ciddi ve gizemli görünüyordu.