Untitled Part 19

1 0 0
                                    

yarım saat sonra, borularda kırık demir ağına yakın başka bir figür ortaya çıktı.


Otuzlu yaşlarında terbiyeli giyinmiş bir adamdı-siyah gömlek, siyah takım elbise, siyah ayakkabılar, neredeyse her şey siyah. Bıyığı dikkatlice kesilmiş ve saçları Pompadour tarzındaydı.

Adam görünebilir gibi zarif, o vahşet ve vahşet karanlık bir aura vardı, ve o bir asilzade değildi.

Rosan Aaron'du.

Bütün adamları, Rosan Aaron'un kanındaki nimeti zaten uyandıran bir şövalye olduğunu biliyordu. Ne yazık ki, büyük bir şövalye olmak üzereyken, gücü ters gitti ve kısır ve karanlık olduğu ortaya çıktı. Güç sadece asil unvanını yok etmekle kalmadı, aynı zamanda aaron'un kiliseden sonsuz saklanmasına da neden oldu.

Aaron, ona bu kadar acımasızca davrandığı için Tanrı'dan nefret ediyordu. Tüm eşyalarını kaybetmek, uzun bir süre boyunca bir sıçan gibi yaşadı, her zaman saklanıyordu. En azından bir asilzade gibi giyinmeye çalışırken, acı nefret hala gece gündüz bağırsaklarını yakıyordu.

Şövalye ve papazın derecelendirilmesi, farklı büyücü seviyelerine benziyordu.

Üçüncü Daire büyü sinek, altıncı Daire büyü sihirli tetik veya diğer birçok dokuzuncu Daire büyü kullanma yeteneği büyücü farklı düzeylerde sembolize. Bir büyücü veya büyücü bu büyülerden birini kullanmaya başlayabildiğinde, yeni bir atılım yaptığı anlamına geliyordu. Ruhsal güçleri büyük ölçüde büyüyecek ve ruhları daha üst düzey bir forma dönüşecekti. Hayatları bile uzatılacak.

Antik sihirli imparatorlukta, insanlar birinci ve ikinci Daire büyücülerini junior-rank mages olarak görüyorlardı, üçüncü-beşinci daire ise orta-rank mages ve altıncı-sekiz Daire, kıdemli-rank mages idi. Bunların üstünde, dokuzuncu bir daire büyücü veya büyücü bir Archmage olarak saygı görecektir.

Benzer şekilde, üç, altı ve dokuz seviyeleri bir şövalye için önemli teşvik noktalarıydı. Bir kişi kanlarındaki nimeti başarılı bir şekilde uyandırırsa, önce bir seviye veya seviye iki şövalye olurlardı. Üçüncü seviyeden beşe, büyük bir şövalye olarak kabul edilirlerdi; sonra altı ila sekiz, parlak bir şövalye; dokuz seviyedeki başlık altın şövalyeydi; ve bundan sonra en üst düzey, efsanevi bir şövalye idi.

Papazlar için, orta rütbeli papaz için junior-rank gitti. Sonra orta rütbeli bir papaz bishop'a terfi edilebilir. Üst düzey papazlar için, çoğu kardinaller olacaktı. Bir seviye dokuz papaz için özel bir başlık yoktu, ama bir başarıyla conclave katılabilir eğer, o büyük bir kardinal olarak saygı olacaktır.

Orvarit Dükalığı'nda dört yüzden fazla kayıtlı resmi şövalye vardı. Bunların arasında sadece elli büyük şövalyeler ve ondan az parlak şövalyeler vardı.

Çoğu menekşe Şövalyelerinin üyeleriydi, farklı anahtar kaleleri garnizonlaştırıyordu.

O zamanlar, bir seviye iki şövalye olan Aaron, büyük bir şövalye olmaya çok yakındı ve böylece Dükalık'taki en iyi elli şövalyeler arasında sıralama yaptı. Şimdi, uzun zamandır büyük bir adam için çalışıyor, sahte onurunu korumak için tüm kötü ve kanlı şeyleri yapıyor.

Jackson ve adamları zamanında saklanmak için geri gelmedi. Aaron bir şeylerin ters gittiğini hissetti, bu yüzden buraya kendisi geldi.

"Kükürt, kan ... ve başka bir şey."Havayı koklayarak, Aaron'un kaşları birlikte kaşlarını çattı. Nimet gücü ile Aaron, genel olarak çevreye sıradan insanlardan daha duyarlıydı.

Aaron, birinin burayı daha önce temizlediğini söyleyebilirdi. Ama yerde hala az miktarda kan, beyin dokusu, asit ve kükürt izleri vardı ve burada şiddetli bir mücadelenin olduğunu gösteriyordu.

" Asit... kükürt... "Aaron yüksek sesle düşünüyordu," asit sıçraması? Tipik bir çırak büyüsüydü. Bütün bunları çırak büyücü mi yaptı?!"Aaron tahminine inanamadı, ama akıl yürütme mantıklı geldi.

Bunu yapan kişi gelmeden önce epey bir süre kalmıştı. Aaron'un sorumluluğu takip etmesi için çok geç oldu. Aaron, yaptıkları şeyin kiliseye veya soylulara bildirileceğinden endişe ediyordu.

Yardım için Silver Horn rahiplerine dönerse onu izlemek hala mümkündü, ama Aaron olmazdı. Onların sihrinin kişiyi bulmayı garanti edemeyeceğini biliyordu ve daha da önemlisi, eğer kişi kiliseye yaptıklarını zaten bildirmiş olsaydı, hemen yapması gereken şey kaçmaktı.

Sonra Aaron hızla döndü ve karanlıkta kayboldu. Kanalizasyonda sadece ayak sesleri hala yankılandı.

............

Yatakta yatarken, Lucien uykuya dalmak için çok gergindi. Herhangi bir gürültü Lucien'i yataktan korkutabilir. Şimdilik iyi bir dinlenme şansı olmadığından, yüzüğe tekrar bakmaya karar verdi. Araştırma yapmak Lucien'i sakinleştirebilir ve ayrıca düşmanları onu bulursa, yüzük yardımcı olabilir.

Halkanın içinde, yapının çok karmaşık olmadığı sağlam bir geometrik model vardı. Lise matematik ve fizik bilgisi ile, sadece Lucien analizini bitirmek için bir saat sürdü. Ancak Lucien, ruhsal işaretini sihirli yapı üzerine basmaya çalışırken, süreç boyunca neredeyse başarısız oldu. Ruhu hasar gördü ve Lucien gücünü tamamen dengesiz hissetti.

Büyük bir çaba ile, sihirli yapı sonunda Lucien'in işareti ile basıldı. Yüzüğün bilgisi aklına geldi:

"Ringin orijinal sahibi Ice Revenger, en iyi arkadaşı tarafından ihanete uğrayan bir büyücü çırağıydı. İntikamını almak için çırak yardım için büyük bir simyacıya döndü ve tüm parasını bunun üzerine harcadı. Yüzük buz gibi soğuk hissetti, bu yüzden zihninde ihanete uğramanın acısını taşıyabilirdi. İkinci bir daire büyüsü, Palmeira'nın Don bıçakları, halkada mühürlendi. Büyü insanlara acı soğuk ve acı ile işkence edebilir."

Yüzük, sahibinin manevi gücünün bir şövalye gücüyle eşleşmesine yardımcı olabilir. Ayrıca, sahibi günde bir kez Palmeira'nın Don Bıçaklarını da kullanabilir. Bu nedenle, bir orta rütbe seviyesi iki sihirli öğe oldu.

Lucien şu an için yüzüğü takmayacaktı, çünkü kesinlikle biraz dikkat çekecek ve ona gereksiz bir sorun getirecekti, ama her ihtimale karşı yüzüğü cebinde taşımaya karar verdi.

....

........ Lucien kötü bir baş ağrısı ile şafakta erken uyandım. Baş dönmesi hissetti ve aynı zamanda ateşi vardı. Fiziksel zayıflığı, sihirli geri tepmeden kaynaklanan iç yaralanmasından kaynaklanıyordu.

Kahvaltı için zaman yoktu. Lucien sapkınları Lord Venn'e en kısa sürede bildirmek istedi. Yeni keten kıyafetler değiştirdikten sonra, kapıyı açık itti ve Lord Venn'in malikanesine doğru yöneldi.

Dışarıdaki serin hava ferahlatıcıydı. Derin bir nefes aldı ve baş ağrısının azaldığını hissetti. Kırk dakika yürüdükten sonra, Lucien sonunda muhteşem malikaneyi gördü.

Lord Venn, Violet Şövalyelerine olan bağlılığını vaat eden ikinci düzey bir şövalyeydi. Büyük Dük hala menekşe sayısı ve menekşe Şövalyeleri Komutanı iken orvarit büyük Dükü ve onu iyi arkadaş oldu. Lord Venn büyüdüğünde, kaleyi Karanlık dağ sıralarında bıraktı ve burada daha huzurlu bir yaşam tarzına sahip olmaya başladı. Ama zaman zaman, büyük dük'ün askeri Danışmanı olmak için saraya çağrıldı.

Malikane, sahibinin askeri geçmişini gösteren yüksek bir duvar ve birkaç gözetleme kulesi ile çevriliydi.

Malikanenin dışında, bir dizi çiftçi zaten çalışmaya başlamıştı. Gri şövalye squire üniformalarındaki iki genç adam devriye geziyordu, ardından bazı Muhafızlar vardı.

"Kimsin sen? Burada ne yapıyorsun?"Lucien'in onlara doğru yürüdüğünü fark eden karanlık bir sarışın şövalye sertçe sordu.

Benim okumam için bu uzayınHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin