Untitled Part 26

1 0 0
                                    


tehdit gücüne bakan, bilinçaltında gülümseme içinde gizli korkunç ve kötü bir çukur varmış gibi, kaputun gölgeli yüzüne bakmaktan kaçınmaya çalıştı. Hatta önündeki büyücünün kara büyü kullanıcısı olduğunu bile düşündü.

Ice Revenger'ı giydikten sonra, lucien'in vücuduna istikrarlı bir soğuk akış beslemeye devam etti ve iradesini güçlendirdi. Aynı zamanda, Lucien de halka tarafından inşa edilen havadaki gerginliği hissedebilir.

Ice Revenger ile Lucien, aklında çalışan tüm çırak düzeyinde sihirbazlara karşı bağışık olabilir. Yüzüğü takan kişi, aynı zamanda, onu çevreleyen insanları korkutmaya zorlayan korkunç bir varlığa sahip olabilir; bu da genellikle şövalye tutkunuydu.

İzin istemeden Lucien odaya girdi ve arkasındaki kapıyı kapattı. Gülümseme uyarı bakışları altında, Lucien raslantı bir sandalye bulundu ve oturdu, sonra davrandı sert sesle tekrar konuşmaya başladı,

"Çırağı kazara biliyordum. Kıta Büyüsü Kongresi'nin merkezinden gelen büyücüyle tanışmam için bir randevu aldı. Büyücülerin ve büyücülerin büyüyü öğrenmekten çekinmeyecekleri araziyi bulmak için onunla buluşmayı dört gözle bekliyordum. Ama toplantıdan önce, o öldü ve ben büyücüyle tanışma fırsatım olmadı. Lucien adında genç çocuğa da aynı soruyu sormayı planlıyordum, ama baykuşun benden bir adım öndeydi."

Önünde oturan büyücü onun düşmanı olmadığını bilerek, nihayet rahat gülümseme. Ellerini ovuşturarak, neden gizemli büyücüyü aradığını açıklamaya başladı,

" birkaç ay önce onunla tanıştım ve onu gizli çırak grubu toplantımıza davet ettim. Daha sonra bize Kongreden büyük bir büyücü ile tanıştığını söyledi. Onun açıklamasında, kongrenin oturduğu topraklarda, tüm büyücüler ve büyücüler artık saklanmak zorunda değiller. Biz were...so teşvik ... "

"anlıyorum," Lucien başını salladı, " biz büyücüyüz, sıçanlar değil. Bundan daha iyisini hak ediyoruz."

Gülümseme başını kaldırdı ve bu beklenmedik ziyaretçiye yakın hissetmeye başladı. Büyücüler ve büyücüler her zaman ortak mücadelelerini ve korkularını anladılar. Aynı düşmanla karşı karşıya kalan çoğu büyücü ve büyücü, birbirlerine yardım etmek ve kilisenin arayışından kaçmak için birleşti.

"Evet, efendim. Heyecanımızı anlamalısın."Gülümseme başını indirdi ve tekrar ellerine baktı "" biz de bizim toplantıya gelmek için büyük büyücü davet etmesini istedi. İlk kez ortaya çıkmamasına rağmen, büyücü Arcana adlı bir günlüğü bize getirdi."

Lucien günlüğü hatırladı. Defterinde bahsedilen büyücünün aynısı olmalı.

"Arcana?"Lucien daha önce dergiyi hiç duymamış gibi davrandı.

"Evet, efendim. Kongreden ilk bahsettiğinde, bazılarımız buna inanmadı. Okuduktan sonra, hepimiz yer için özlem başladı. Dergi eskiydi, çok eskiydi... yaklaşık yirmi beş yıl önce yayınlandı. Ama dergideki fikirler inanılmazdı, hayal gücünün ötesinde ... yeni bir dünya gibiydi."Gülümsemenin yüzü biraz aydınlandı.


Birkaç saniye sonra, gülümseme depresif bir sesle devam etti " " ama bir sonraki toplantımızdan önce kilise tarafından bulundu. Tehlikeli olduğunu biliyorum ama yine de vazgeçmek istemiyorum. Mor Lily'den bu bara taşındım, Kongre ile ilgili herhangi bir ipucu bulabileceğimi umuyordum. Daha önce, kilisenin hala onun yerini izlediğinden korktum, bu yüzden neredeyse bir ay bekledim ve sonunda Doro'yu bu gece oraya gönderdim."

Lucien, smile'in yüzünün farklı duygularla değiştiğini gördü—heyecan, şaşkınlık, üzüntü ve depresyon. Gülümsemenin yalan söylemediğinden oldukça emindi. Gülümsemenin açıklamasını duyan Lucien, gülümsemenin Kongre hakkında daha fazla şey bilebileceğini umduğu için hayal kırıklığına uğradı.

"Onun ölümü bizim kaybımız."Lucien yavaş yavaş dedi," korkarım bahsettiğiniz büyücü aynı anda onunla yakalanabilir. Merkezden bir büyücü kolayca kilisenin dikkatini çekebilir."

"Sanırım öyle ..." gülümseme üzgün bir bakışla başını salladı.

"Ne trajedi!"baykuş Doro'ya bağırdı.

"Gülümse, dergiye bakabilir miyim?"Lucien, ondan herhangi bir bilgi bulup bulamadığını görmeye çalışıyordu.

Gülümseme başını salladı ve cevap verdi, " üzgünüm, efendim. Dergi şu anda burada değil. Okumak için sırayla alıyoruz. Dergi, çırakların anlaması için çok zordu, ama sanırım senin gibi gerçek bir büyücü için sorun olmayacak."

Yüzüğün gücü, Lucien'in en azından onun gibi bir çırak yerine birinci veya ikinci çemberin bir büyücü olduğunu düşünmesini sağladı. Gülümsemenin varsayımına doğru, Lucien ne itiraf etti ne de reddetti, çünkü gülümsemenin saygısı ona bazı faydalar getirebilir.

" Yani ... eğer sakıncası yoksa, efendim, "dedi Smile, lucien'e biraz tereddüt etti," bize katılabilirsiniz. Dergi, bir sonraki toplantı için başka bir çırağa aktarılacak."

Lucien potansiyel riski düşündü, ama aynı zamanda aalto'daki çırak grubunu bulma şansını kaçırmak istemedi.

"Toplantı sırasında genellikle ne yaparsınız?"Lucien sordu.

"Aalto, eski Sylvanas sihirli İmparatorluğu'nun son şehridir ve hala çıraklarını gizlice öğreten birçok büyücü ve büyücü vardır. Çıraklar bilgi alışverişi için bir araya toplamak, sihirli malzemeler ve görünümler. Birlikte çalışıyoruz ve birbirimize yardım ediyoruz."Gülümseme açıkladı.

"Anlıyorum... ama kilise bizi her zaman izliyor. Kurucular grubu en başında nasıl başlatmayı başardılar?"Lucien bir tuzak olmadığından emin olmak için daha fazla soru sormak istedi.

"Şey ... birkaç çırak grubu var. Buradaki çoğu çırak bunlardan birine aitken, bazıları birden fazla gruba katılıyor. Grubumuzun kurucuları, aynı sihirli materyalleri aradıklarında melzer Kara Ormanı'nda tesadüfen tanıştılar."Gülümseme hasta bir şekilde cevap verdi," ... çok ihtiyatlı olduğunuzu biliyorum, efendim ve tamamen anlıyorum. Toplantı grubuna ilk katıldığımızda hepimiz aynı şekilde hissettik. Çok gizli bir grup olduğunu göreceksiniz. Sizi toplantıya tanıtan kişi dışında, orada kimseyi tanıyamazsınız, çünkü hepimiz şimdi Giyinme şekliniz gibi giyinirdik."

"Bize katılabilirseniz, efendim, bu bizim için bir zevk olacaktır. Ve eminim orada ihtiyacın olanı da bulabilirsin, en azından deneyebiliriz."Gülümseme ekledi.

Adamın sert sesine rağmen, gülümseme siyah elbiseli adamın kısır bir büyücü olmadığını hissetti, bunun yerine oldukça sakin ve anlayışlı görünüyordu. Çırak grubu normal bir üye olarak gerçek bir büyücüye sahip olsaydı, gülümseme de dahil olmak üzere bu çıraklar kesinlikle bundan çok fayda sağlayabilirdi. Adam aslında göründüğü kadar güçlü olmasa bile, Smile gruba herhangi bir zarar vereceğini düşünmüyordu.

Lucien ikna edildi. Er ya da geç her zaman yalnız çalışmak yerine bir grup bulması gerektiğini biliyordu ve sihirli iksirler ve reaktifler de lucien'in reddetmesi için çok cazip geldi " " şey ... laboratuvarım birkaç gün önce hasar gördü, eğer grubunuz bana bir dizi labware sağlayabilirse, gitmeye istekli olacağım."

"Bunun bir sorun olacağını sanmıyorum, efendim."Gülümse sırıttı.

"Teşekkür ederim, gülümse. O zaman grup toplantısı nerede ve ne zaman?"

" Bu cumartesi akşamı, "diye yanıtladı gülümseme," kanalizasyonda tutulacaktı, ancak belirli bir yer üzerinde anlaşamadık. Lütfen karar verdiğimizde sizi nasıl bulacağımı söyleyin, efendim."

"Toplantınızı kanalizasyonda tutmayın."Lucien gülümseme ciddiye uyardı," kilise son zamanlarda orada yakından izliyor. Bana orada ne olduğunu sorma ve bunu neden bildiğimi sorma. Tüm grup üyelerine son zamanlarda oraya gitmemelerini söyle."

"Ne?!"Gülümseme şok oldu. Bu gece gizemli büyücü ile tanışmasaydı çırak grubuna ne olacağını düşünmek bile kalbini çok hızlı dövdü.

"Önce bir dizi kod geliştirebiliriz. Sonra toplantıyı nerede ve ne zaman yapacağınıza karar verdiğinizde, çırağın yerinin yıkımının karşısındaki sekizinci evi bulun ve gizli kodu duvarın köşesinde bırakın. İkimiz için de daha kolay ve daha güvenli."Lucien dedi.

Ev, Alisa'nın teyzesinin yanında oturuyordu. Lucien'in kodu yolda görmesi çok uygundu.

Gizli kodu kabul ettikten sonra, Lucien sandalyeden ayağa kalktı ve ayrılmak üzereydi. Simile onu durdurdu ve sordu,

" Efendim, bana takma adınızı verebilir misiniz? Toplantı sırasında gerçek isimleri kullanmayız."

Lucien birkaç saniye düşündü ve cevap verdi, "Eh ... bana 'Profesör' deyin."

Lucien siyah elbisesini hafifçe tozladı ve kapıya doğru yürüdü. Gitmeden önce gülümsemeye yöneldi " " neredeyse unuttum ... son zamanlarda ceset mantarı ve Revenant tozu gerektiren bir deney üzerinde çalışıyorum. Bu iki malzeme tükeniyor. Eğer biraz verebilirseniz, çok memnun olurum."

Sonra kapıyı açtı ve odadan çıktı," iyi geceler Baykuş."Lucien kibarca başını salladı. "Baykuş" Smile'in takma adıydı.

Gülümseme yavaşça kapıyı kapatarak gizemli büyücü izledi ve alt katta onun hafif ayak seslerini duydum. Bir rüya gibi, oda tekrar sessizleşti, sanki adam hiç orada olmamıştı.

Benim okumam için bu uzayınHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin