Untitled Part 3

1 0 0
                                    


Lucien'in elleri biraz titriyordu. Kitabı, geleceğinin yeni bir sayfasına çevirmek gibi dikkatlice açtı. Onun beklentisi içinde, kitaptaki kelimeler, cadı'nın odasında topladığı sihirli tome'lardaki kelimelerle aynıydı.

Bir dili nasıl iyi öğreneceğini biliyordu. Harflerin telaffuzunu ve yazımın temel kurallarını öğrendiği sürece, yoğun bir şekilde okuyarak sınıfın dışında daha fazla şey öğrenebilir.

Victor telaffuzları her kelimede sabırla iki ila üç kez tekrarladı. Lucien onu dikkatle takip etti ve kağıda bazı notlar yazdı. "Daha akıcı hale gelene kadar onları okuyun."Victor, "yeterince iyi olduğunda, temel yazım ve dilbilgisine geçeceğiz."

Söylediği şey aslında daha çok bir teşvik gibiydi. Yeni başlayanlar olarak, Lucien'in sesleri ve harfleri bu kadar kısa bir sürede eşleştirmesi neredeyse imkansız olurdu.

Notlar Lucien zerre aşağı Çince karakterler vardı. Bu mektupları anadili ile ilişkilendirmeye çalıştı, tıpkı İngilizce öğrenmeye başladığında yaptığı gibi. Yine, Lucien bunu okudu ve odaklanmış kaldı, bu yüzden bilgi ruh kütüphanesine girecekti.

Beklendiği gibi, "ortak dil" etiketli yeni bir raf ortaya çıktı, üzerinde garip karakterlerle dolu siyah bir Ciltli kitap vardı, gerçekte onun önünde yatan aynı kitap.

Lucien kütüphanede kitap açtı ama sadece ilk birkaç sayfa vardı öğrendim, ve kitabın geri kalanı sadece boştu. Masadaki kitabı çabucak geçti ve hayal ettiği gibi, manevi versiyon anında tamamlandı.

"Evet!"Lucien zihninde tezahürat yaptı.

Kütüphanenin yardımıyla Lucien daha emin oldu. Başından beri çok zordu. Birkaç kez sonra daha iyi ve daha iyi oldu. Onbeşinci zaman gibi görünen şeyden sonra, sonunda onları hatırlama yeteneğinden memnun kaldı.

Elbette, Lucien bunun uzun sürmeyeceğini biliyordu. Bunu düzenli olarak gözden geçirmediyse, çok yakında unutulacaklardı. Aynı zamanda Lucien, daha önce büyü yapma konusunda ona yardımcı olan manevi gücünün de hafızasını geliştirmeye yardımcı olabileceğini öğrendi.

Şu anda, Victor tekrar Lucien öğretmek için geri geldi. Öğrencilere yardımcı bir süre sonra, yüzü yorgun ama aynı zamanda daha rahat görünüyordu. Muhtemelen Cohn haklıydı: Victor bir oyalama olarak öğretim kullanıyordu.

"Hepsini ezberledin mi?"Victor gülümseyerek sordu. "Kontrol edeyim."

Öğretmenine bakan birincil bir öğrenci gibi, Lucien biraz gergindi. Bazılarını unuttu, ama zihin daha sonra kütüphanesine sürüklendi ve notlarına göre okumaya başladı. Lucien'in hile yapma niyeti değildi, ama hem parası hem de zamanı sınırlıydı. Daha sonra kütüphanede tekrar gözden geçirecek çok zamanı vardı.

Victor şaşırdı, " daha önce öğrendin mi?"


Bazı öğrenciler başlarını kaldırdı ve Lucien'e baktı.

" Hayır, yapmadım. " diye cevap verdi Lucien.

"Etkileyici."Victor övgüyle," o zaman büyü yapmayı öğrenmeye başlayacağız."

Bazı öğrenciler şaşırırken, bazıları küçümsedi. Gözlerinde, Lucien daha önce öğrenmiş olmalı ve Bay Victor'u etkilemek ve resmi müzik öğrencisi olma şansını kazanmak isteyen başka bir entrikacı adamdı.

Çalışma odası içinde, aralarında en asil üç müzik öğrenmeye başlamıştı.

Ancak, bu Lucien'i hiç rahatsız etmedi. Aklında tek bir hedef vardı: mümkün olduğunca öğrenin. Zaman paradır! Bir gün öğrenme maliyeti çok!

"Pekala, bayanlar ve baylar. Bir ara verelim."Victor nazikçe alkışladı ve sonra yukarı yürüdü. Aynı zamanda, Hizmetçiler çay ve meyve ile geldi.

Yasemin ve limon kokusu odayı doldurdu. Meyve Lucien bazı biliyordu, ve bazı o vermedi.

Terbiyeli giyinmiş genç bir adam, etrafındaki sınıf arkadaşlarına gülümsedi, elinde bir tablatura parçası vardı. "Bay Victor'un ilham aldığı anlaşılıyor. Eğer ilhamı akmaya devam ederse, ona bir gün diyebiliriz."Lucien'den biraz daha yaşlı görünüyordu. Gözleri uzun ve dardı ve burnu düzdü. Bunların arasında, bu adam oldukça muhteşemdi.

Şarap renkli elbiseli asil bir kız onun yanında oturuyordu. "Eğer ders daha erken biterse, hafta sonu fazladan bir tane alacağız. Fazla heyecanlanma."Tembel bir sesle cevap verdi," ama umarım Bay Victor, konser için yeni şarkısını en kısa sürede bitirir. Bu yüzden nihayet orkestra ile pratik başlamak mümkün olacak. Odasında oturmuş, sadece notaları okuma ve kendim Flüt çalan asla gerçek bir prova ile rekabet edebilir."

On yedi ya da on sekiz civarında, oldukça iyi görünüyordu: saç uzun ve parlak kırmızı, ateş gibi, kalın ve seksi dudak ve belinin çoğu soylu kız gibi sıkılmadı - aksi takdirde Flüt iyi çalamazdı.

Onun ciddi yüzüne bakarken, lott güldü, " ilk kemancı, Gümüş ay kadar yakışıklı olan Adam... Ren'i Seviyorsun, değil mi? Felicia?"

Concertmaster olarak da adlandırılan ilk kemancı, bir senfoni orkestrasında önemli bir rol oynamıştır. Şef yokken, ilk kemancı batonu alırdı.

"Sadece mükemmel becerilere sahip olduğunu hissediyorum, sonuncusundan çok daha iyi."Felicia savundu, ama yüzü kızardı," sizce de g minor'daki keman sonatı No. 1 için solo gerçekten etkileyici değil mi?"

Müzik hakkında konuşmak, lott ciddi ve heyecanlı oldu. Sonatları ve süitleri tartışmaya başladılar. Diğer soylu öğrenciler de büyük ilgi göstererek onlara katıldı. Sıradan bir aile geçmişine sahip kahverengi saçlı bir kız tarafından yapılan oldukça anlayışlı bir yorum bile onların rızasını kazandı.

Aalto'da müzik başka bir ortak dildi.

Bununla birlikte, bilinçli ya da bilinçaltında, soylu öğrenciler hala diğerlerini görmezden gelirken, ortak olanlar lucien'i kayıtsızca tedavi ettiler ve daha yüksek statüye yaklaşmaya çalıştılar. Soylu öğrenciler için sıradan ve fakirlerin dikkatini bile hak etmemesi muhtemeldir. Farklı dünyalardan geldikleri gibi, aralarında ortak bir şey yoktu.

Ne acı sözler, ne de küçümseme vardı. Ancak soğuk duvar her zaman oradaydı, farklı sosyal durumların üstesinden gelmelerini engelledi.

Ama Lucien için bunların hiçbirinin önemi yoktu. Her dakika ya da saniyeden tam olarak faydalanmaya çalışıyordu, bilgiyi bir okyanusa atılan kuru bir sünger gibi emiyordu.

Uğultularından bazıları Lucien'in kulaklarına geldi. Burada müziğin Dünya'nınkine çok benzediğini buldu. Notlarda sadece bazı farklılıklar vardı.

Bir süre sonra Lucien başını kaldırdı. Öğrenciler hala tartışıyorlardı. Lucien çay fincanından bir yudum aldı ve tekrar kitabına güvercin.

Ne yazık ki, Bay Victor'un ilham kaynağı uzun sürmedi. Birkaç dakika sonra, yorgun ve endişeli bir yüzle aşağı indi.

Öğretime geri dönmek kesinlikle ona çok yardımcı oldu.

Lucien çok çalıştı. Sınıfın sonunda, Lucien yazım kurallarının çoğunu hatırladı ve ruh kütüphanesinde sakladı.

Onların çalışma öğleden sonra yaklaşık on son dört sona erdi. Lott, Felicia ve enstrümanlarla pratik yapmak için kalan herodotus adında başka bir soylu genç hariç, geri kalan öğrenciler arka arkaya salondan ayrıldı.

Koridorun dışında, bekleyen iki araba vardı. Kahverengi atlar uzun boylu ve güçlüydü. İki soylu öğrenci kesinlikle geri kalanı tarafından gıpta edildi.

Çoğu soylular aslında iyi ya da değil yapıyor olursa olsun onların iyi bir görünüm korumak gerekir.

Arabalar bir toz bulutunda kaldı. Diğer üç öğrenci, ancak, bir grup olarak Mor Lily ilçe yöneldi, sohbet ve gülüyor.

Ve böylece Lucien, zihninde öğrendiklerini bir inek gibi gözden geçirerek geride kaldı.

..

.... "Bay Victor'dan mı öğreniyorsun? Üst müzisyendir."Akşam yemeğinden sonra, Joel oldukça heyecanlıydı, " küçük Evans, gerçekten benim müzik rüyamı sürdürecek misin?"

"Her köpeğin günü vardır, Joel amca. Muhtemelen yapabilirim."Lucien şakacı cevap verdi.

Evine döndükten sonra, neredeyse kırık, titrek yatağında yatan Lucien kütüphanesine girdi ve içindeki kelimeleri anlamaya çalışarak sihirli notlardan birini okumaya başladı.

Tabii ki, Lucien bir günlük çalışma içinde okumayı öğrenebileceğini beklemiyordu. Hafızasını güçlendirmek için biraz okumaya çalışıyordu.

Benim okumam için bu uzayınHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin