Untitled Part 12

1 0 0
                                    




Lucien ayrıldıktan sonra doğrudan pazara gitmedi. Bunun yerine, ahşap sopası için eve döndü ve her zamanki gibi temel dövüş becerilerini uygulamaya başladı. Lucien'in ruhu yeterince güçlü olmadığından, fiziksel olarak güçlü olmak da çok önemliydi.

Ayrıca, kişi ne kadar güçlü olursa, ağlayan ruh İksiri tarafından başarılı bir şekilde gelişme olasılığı o kadar yüksek olur.

Bir saat sonra, piyasada.

Geçen sefer Lucien buraya geleli beş gün olmuştu. Pazar alanı her zamanki gibi meşguldü. İnsan ve diğer insansı yaratıklar etrafta dolaşıp pazarlık ediyorlardı. Çeşitli mağazalar ve mağazalar ormanda renkli mantar gibiydi.

Lucien sokaklarda yürürken çok dikkatliydi. Gangsterler muhtemelen ondan intikam alırlardı. Ancak Lucien, iyi algısıyla, ona saldırmaya çalışırsa fark edeceğinden emindi.

Ancak, malzemeleri satın almayı bitirene ve ayrılmaya hazır olana kadar, tek bir gangster bile onu rahatsız etmedi. Aslında, sokaktaki gangsterler normalden çok daha küçük sayıdaydı. Genellikle iki ya da üç gruptaydı, ama bugün çoğu yalnız başına takılıyordu. Lucien oldukça kafası karışmıştı.

Ne olursa olsun, Lucien hala dikkatli olmak ve en kısa sürede tüm çırak büyü usta denemek zorunda kaldı. Bu büyüler çok güçlü olmasa da, Lucien hançer tutan bir grup gangsterle uğraşmak için zaten yeterli olduklarına inanıyordu.

Bu malzemelerin üçünü satın almak Lucien'i üç saatten fazla sürdü. Alışverişinin herhangi bir şüphecilik getirebileceğinden endişe ederek, çok temkinli davrandı ve ortak görevler için kullanılmayan bir şey almamaya karar verdi.

Yangın ayında dezenfeksiyon için çok yararlı olan bazı kükürt satın aldı; uyku kalitesini artırabilecek bir bitki türü olan nightstar; ve icestone, bu şeyleri taze tutmak için kullanılabilir.

Şehrin dışında bulunabilecek malzemeler için, Lucien kesinlikle onları satın almazdı.

Alışveriş maliyeti Lucien a nar ve yirmi Fells, hangi onun tasarruf yarısını temsil, ama ne satın yaklaşık yüz deneyler için sadece yeterliydi. Bunların arasında en pahalı olanı nightstar, ardından ıcestone, ancak kükürt beklendiği gibi en ucuzdu.

Lucien iç çekti " " bu deneylere dikkat etsem iyi olur... herhangi bir malzemeyi boşa harcayamam."

....

........ Asit sıçraması ve donma ışınları gibi büyüler kesinlikle Lucien'in yerini karıştırırdı. Ve birisinin gündüzleri fark edeceğinden korkuyordu. Bu yüzden, kanalizasyon uygulamak için yeni bir yer bulmaya karar verdi.

Öğleden sonra saat ikide, Lucien victor'un evinde zamanında çalışmaya başladı.

Bir saat sonra, sınıf bitmişti. Renee, Colin ve Annie gittikten sonra Victor nazik bir sesle sordu.

"Lucien, şimdi bir işin var mı?"


Oturma odasında sadece dört öğrenci kaldı-Lott, Felicia, Herodotus ve Lucien.

Başını sallayarak, Lucien hafif depresyon ile cevap verdi.

"Hayır, efendim... bir sebepten dolayı işimi kaybettim. Hala yeni bir tane arıyorum."

Lucien'in itiraf etmesi utanç vericiydi, ama aynı zamanda biraz heyecanlıydı. Bay Victor'un iş teklifi var mıydı?

"Öğleden sonra her gün iki ila altı arasında burada çalışmak sizin için oldukça zorlayıcı olabilir. Kendini desteklemen gerektiğini biliyorum. Burada ücretsiz olarak çalışsanız bile, sanırım hala yaşam masraflarınızla oldukça büyük bir zorlukla karşı karşıyasınız."Victor, lucien'in benlik saygısını zayıflatmaktan kaçınmak için sözlerine dikkat etmeye çalıştı. Daha önce Colin ve Renee'ye sordu, bu yüzden Lucien gibi fakir bir adamın kendini zar zor desteklemek için günde en az on saat çalışması gerektiğini biliyordu.

"Nispeten kolay bir iş biliyorum. Her sabah dört saat çalışıyorsun ve her ay on nar alıyorsun. Ne düşünüyorsun?"

Lucien bu tür teklifle karşı karşıya geldi. Daha önce birçok zorluklar ve kötü şeyler olmuştu rağmen, Lucien o amca Joel gibi ona yardım birçok nazik insanlar var o kadar şanslı olduğunu hissettim, alisa ve Bay Victor Çöz.

"Evet ... Elbette. Bu müthiş. Çok naziksiniz."

"Ne tür bir iş olduğunu bile bilmiyorsun."Victor gülümsedi," dernek kütüphanesinde bir iş. Şimdi elleri kısa sürüyor. Bir başka iyi şey, orada çalışırken, birçok müzik veya teori ile ilgili kitaplara erişebilmenizdir. Bence çok yardımcı olacak."

Lucien'in müzik yeteneğinden emin olmayan Victor, ilk önce kendisini destekleyen temel düzeyde bir müzisyen olmasını istedi. O zaman Lucien bunun için gerçekten doğmuş olsaydı bir sonraki adıma ilerleyebilir.

Lucien için bir sürpriz daha oldu. Kütüphanede çalışma şansı olabileceğini hiç düşünmemişti. O kadar heyecanlıydı ve mutluydu ki yapabileceği tek şey Victor'a defalarca "teşekkür ederim" demekti.

Lucien'in bu işi alabilmesinin tek sebebi victor'du. Dernek içindeki insanlar bu işin esas olarak Bay Victor'un öğrencisi olduğunu biliyorlardı. Lucien bir ay boyunca sadece üç Nars için bütün gün bir köpek gibi çalışıyordu. Şimdi Lucien, ortak bir vatandaşın her ay kazanabileceğine benzer bir maaş için çalışabilir. Bu kadar çok insanın Bay Victor'un müzik öğrencisi olmasını istemesinin bir başka nedeni de buydu.

"Harika!"Victor ellerini sevinçle alkışladı," bu öğleden sonra, lott, Felicia ve Herodotus'u prova derneğine götüreceğim. Bizimle birlikte gelip sözleşmeyi imzalayabilir, sonra yarın çalışmaya başlayabilirsiniz."

Victor, müzik eserlerinden bazılarını bulmak için yukarı çıktığında, Lott geldi ve Lucien'e gülümsedi.

"Merhaba, Lucien. Ben Lott, Lott Griffith. Birbirimizi daha önce hiç konuşmadık. Bay Victor'un çok, çok iyi bir öğretmen ve çok nazik bir adam olduğunu söylemek için buradayım. Umarım onu müzik öğrencisi olarak hayal kırıklığına uğratmazsın."

Lott, bu yeni gelen aniden Bay Victor'un müzik öğrencilerinden biri haline gelmesinden oldukça mutsuzdu. Gözlerinde, Lucien gibi fakir, eğitimsiz ve cahil bir çocuk için müzisyen dünyasında kesinlikle bir pozisyon yoktu. Griffith ailesinden bir soylu olarak, fakirlerle çalışmaktan utanıyordu.

Ama Bay Victor'un sözlerinden Lott, Victor'un lucien'in önce ortak bir müzisyen olmasını beklediğini, gerçekten bir müzik ustası olmadığını öğrendi. Bu nedenle öfkesi ve hoşnutsuzluğu noble'ın kibir ve gururuna dönüştü ve önünde duran zavallı ve sefil adama baktı.

"Bay Victor mutlu olmalı, bu yüzden onu kabul etmeye hazırım."Lott kendi kendine düşündü. En seçkin öğrencisi olmak için her zaman Victor'a iyi bir izlenim vermeye çalıştı.

Lucien, Lott'un niyetiyle pek ilgilenmiyordu, çünkü go - magic için farklı bir yolu olduğunu biliyordu. Sadece kibarca cevap verdi " " yapmayacağım. Teşekkürler, Lott. Ben Lucien Evans."

"Ben Felicia Hayne."Kibarca ama aynı zamanda soğuk bir şekilde, kızıl saçlı kız Lucien'e başını salladı. Lucien'in müzikte bir şeyler başaracağına inanmıyordu. Ayrıca, zavallı bir adama çok yaklaşmasına izin veremedi. Onun itibarı için kötüydü.

Ve Lucien'i her zaman sevmeyen Herodotus, Felicia gibi basit bir kendini tanıtmayı da yaptı.

....

........ Müzisyenler Derneği'nin salonu.

Kalın ve yumuşak halıya basan Lucien, Bay Victor'u resepsiyon tezgahına kadar takip ederken, diğer öğrenciler üst katta pratik yapıyordu.

"İyi günler, Bay Victor."Sevimli kız Elena, hafifçe eğildi ve onu selamladı.

"İyi günler Elena."Victor her zaman herkese karşı nazikti," bu Lucien, yeni müzik öğrencim. Yarından itibaren kütüphanede çalışacak. Sözleşmeyi imzalayıp Bay Hank'e daha sonra teslim etmesine yardım edebilir misiniz?"

O başını salladı ve zaten hazırlanmış sözleşme ve bir quill çıkardı. Lucien'i sözleşmeyi geçtiğinde, yeşil gözleri sürpriz ile açıldı.

"Lucien! Sensin! Sadece tanıdık bir isim olduğunu düşünmeme şaşmamalı!"

Kendi gözlerine inanamıyordu. Bir haftadan fazla bir süre önce, gecekondudaki adam Lucien, dernekten gelen çöpleri karıştırıyordu. Bugün burada Bay Victor'un müzik öğrencisi olarak duruyordu! Ne çılgın bir dünya!

"Merhaba Elena. Seni tekrar görmek güzel."Lucien sözleşmeyi aldı ve okumaya başladı. Hala okumada çok iyi değil, elena'nın nihayet sakinleştiği ve Lucien'e büyük bir merakla baktığı kağıttaki birkaç satırı anlamak biraz zaman aldı.

"Parmak izi ya da BURAYA kayıt yapabilirsiniz, benim için farketmez."Gülümsedi," seni son gördüğümden beri çok değiştin."

"Lucien'i tanıyor musun?"Victor sordu.

" O zamanlar da oradaydınız, Bay Victor... " Elena ona açıklamaya başladı. Lucien okumayı bitirdi ve adını yavaşça yazdı.

"Daha önce bir yerde görmüş gibiyim Hiç merak görüyorum. Her zaman çalışkansın, Lucien. Müzikte çok çalışmaya devam ederseniz başarılı olursunuz."

"Müzik başarılı? Victor, konser için hazır mısın?"Arkalarından keskin bir ses geldi.

Çıkık bir çene ile Kurt, kahverengi saçlı müzisyen oldu. Lucien hala onu hatırladı.

Benim okumam için bu uzayınHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin