Untitled Part 20

1 0 0
                                    


şövalye squire bakan, Lucien kibarca cevap verdi.

"John'un bir arkadaşıyım. John ona önemli bir şey söylemek için arıyorum "

Karanlık sarışın adam, Ian, hor bir snort yaptı. "Neden sana güveneyim? John'un arkadaşı olduğunu iddia ettiğin için mi? John ve diğer şövalye squires eğitimde. Kimliğinizin kanıtı yoksa sizi içeri alamam."

Açıkçası, Ian John ile iyi anlaşamadı. Lord Venn her zaman John'a saygı duyardı, bu da Ian'ı kıskanmaktan daha fazla hissettirdi. Gözlerinde, John bir şekilde bir şövalye squire olma şansına sahip olan ve kesinlikle daha iyi eğitimli ve daha yetenekli iken Lord Venn'i memnun etmek için şövalye kurallarını her zaman kullanan aptal bir yoksuldu.

Başka bir şövalye squire, Durago, aynı şekilde hissettim. Böylece Ian yeni gelenlere zor zamanlar verirken orada durdu.

Ian, önünde duran gibi zavallı bir gencin bir şövalye squire'ın duruşundan korktuğunu düşündü. Durum böyle olsaydı, genç PES edebilir ya da dizlerinin üzerine yalvarmaya başlayabilir.

Pek çok zorluk ve zorlukları geçtikten sonra, Lucien o karşı karşıya olduğunu açıkça anladı. Gözlerinde, iki squires onu almaya çalışırken görmek saçma oldu, bir kimse.

Lucien ciddiye cevap verdi, " John'un arkadaşı büyük tehlikede. John bunu önlemek için zamanında geri gelemezse, ikiniz de sonuçlardan sorumlu olacaksınız. Eminim Lord Venn burada yaptığınız şeyden kesinlikle memnun olmaz."

Lord Venn'in hayatında şövalye kurallarına sıkı sıkıya yapışan bir soylu olduğunu biliyordu. Lord Venn, adamlarının kuralları ihlal ettiğini bilseydi, onları ağır bir şekilde cezalandırırdı ve onları tereddüt etmeden topraklarından uzaklaştırırdı.

"Ne cüretle beni tehdit edersin, seni küçük piç!"İleriye doğru, Ian o kadar öfkeliydi ki neredeyse şövalye kılıcını çıkardı.

Lucien üst düzey şövalye squire'den gelen baskıyı hissediyordu. Arkasında duran Muhafızlar bile korkmuş hissetti.

Beklentilerinin dışında olan şey, Lucien'in hala aynı, sakin ve ciddi olmasıydı. Sertçe sordu: "beni öldürecek misin, masum ve silahsız bir çocuk, şu anda?"

Ian'ın duruşundan hiç etkilenmemiş gibi görünüyordu. Onun iradesi tehditten daha güçlüydü.

"Ne dediğimi duydun mu?"Şimdi Lucien'in ileri bir adım atma sırası geldi, " hala şövalye olmak istiyor musun?"

Ian öfke yanan onun cesareti, ama o bilse gerçekten öldürdü bu şerefsiz, onun gelecekteki unvan, rütbe, kara ve manor ki hepsi gitti. Aptal değildi.

Durago durumu Ian için kolaylaştırmaya çalıştı. Lucien'a tatsız bir bakış açısını verdikten sonra Durago Ian'ı geri çekti. "Bu konuda zamanımızı boşa harcamayın."

"Seni bir daha görmeme izin verme," dedi Ian şiddetle. Sonra doğrudan malikaneye doğru döndü.


Durago yüzü korkunç görünüyordu. Orada durup Ian'ı bekliyordu.

Lucien'i hiç rahatsız etmedi. Ian ve Durago'nun ona sorun çıkarmaya çalıştığını fark eder etmez, Lucien elini yüzüğü taşıyan cebine ulaştı. Yüzüğün gücü, iradesini bir şövalye ile rekabet edebilecek daha yüksek bir seviyeye yükseltmeye yardımcı oldu. Böylece, tabii ki, bir şövalye squire olan Ian'ın baskısı onu etkileyemezdi.

Beş dakikadan kısa bir süre sonra, Lucien John'un aceleyle kapıdan kaçtığını gördü ve ardından yavaş yavaş arkasında yürüyen Ian izledi. John, Lucien olduğunu fark ettiğinde çok şaşırdı.

"Buradasın, Lucien! Tehlikede olan sensin sanıyordum."

"Beni takip et. Sana açıklayacağım."

Lucien, Ian ve Durago'nun konuşmalarını duyamayacağından emin olduğunda durdu. Sonra John'a döndü ve iyi hazırlanmış hikayesini anlatmaya başladı.

" Birkaç gün önce garip bir eski dilenci ile tanıştım, "Lucien yüzünde endişeli bir bakış attı," ilk başta, soylular ve şövalyeler hakkında şikayet ediyordu, ama daha sonra, dün, hiç kimse yokken, Tanrı'yı suçlamaya başladı. Ve onun aalto'da yaptığı kötü misyonerlik işini yapan şeytanın bir mümini olduğunu fark ettim.

"Kiliseye rapor vermek üzereydim, ama gizlice Jackson'la tanıştığını gördüm. Korkarım ki, gangsterler kafirlerle ilgileniyorlar ve bu şansı yakalayıp bizden intikam alabilirler, ya da daha kötüsü, ailen için. Lord Venn'e burada neler olup bittiğini doğrudan bildirebilirseniz, soyluların ve kilisenin buna daha fazla dikkat edeceğine inanıyorum."Lucien John'un gözlerine baktı.

"Bu lanet pislikler ... şimdi şeytanla ilgileniyorlar. Evet, haklısın. Hemen Lord Venn'e bildirmeliyim."John, lucien'in sözlerini şüphesiz doğrudan aldı.

"Ve John, korkarım durum düşündüğünüzden daha da şiddetli. Saydım ... Aalto'da Şimdi yaklaşık on dilenci var. Bunların çoğu... ... ortadan kayboldu."Lucien onu uyarmaya devam etti. Ama John'a kanalizasyonda ne olduğunu söyleyemedi.

Kaşlarını çattı, John bu zavallı evsizlere ne olduğunu tahmin edebilirdi," kan kurbanı... " diye mırıldandı.

Lucien ciddi başını salladı. "Evet, tahmin ettiğim şey bu. Ama John, Unutma, Lord Venn'e bunu öğrenenin ben olduğumu söyleme. Korkarım bazı sapkınlar benden intikam ister. Kendimi korumak için hiçbir güç var."

John," ancak bunu bildirdiğiniz için ödüllendirileceksiniz " dedi.

John'un omzunda alkışlar, Lucien'in yüzü biraz yumuşadı. "Hayatımla daha çok ilgileniyorum, John. Lord Venn'den bilgilerinizi açıklamamasını da unutmayın. Bir aileye bakmak zorunda. Nasıl savaşacaklarını da bilmiyorlar."

"Olacaktır. Her zaman bu kadar dikkatlisin, Lucien."John başını salladı. Ailesinden daha önemli bir şey yoktu. "Ama herhangi bir ödül varsa, bunun bir kısmı hala senin."John söz verdi.

Lucien gülümsedi, " teşekkürler John."

John Lucien ile biraz daha kaldı. Lucien Ian ve Durago'ya John'un arkadaşının tehlikede olduğunu söylediğinden, John hemen malikaneye geri dönerse oldukça şüpheli olur.

John ayrıldıktan sonra, Lucien her şeyin beklendiği gibi gittiğinden emin olmak için birkaç dakika daha beklemeye karar verdi. Bir süre sonra, Lucien sahada dörtnala şövalyeler bir çizgi görünce rahatladı. John'un yanı sıra, altı squires ve ciddi görünümlü yaşlı bir şövalye tarafından yönetilen genç bir papaz vardı.

Lucien aalto'ya geri döndüğünde, kanalizasyondan zeminin altında bir miktar titreşim hissetti. Lord Venn'in adamları zaten oradaydı.

İhtiyatlı olmak gerekirse, Lucien bir süre Kanalizasyona geri dönmeyeceğine karar verdi. Son zamanlarda sihri analiz etmeye odaklanıyordu.

Saat sekiz otuz gösterdi bir süre önce, Lucien nihayet onun vardiya için zamanında, onun işyerinde, müzisyenler Derneği geldi.

Benim okumam için bu uzayınHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin