Untitled Part 31

1 0 0
                                    



"Piyano," Lucien cevap verdi, " Bay Victor klavsenini geliştirdi ve 'piyano'olarak yeniden adlandırdı. Yakında yeni müzik aletini derneğe kaydedecek."

Lucien sihir öğrenmede biraz ilerleme kaydetmiş olsa da, müzik eğitimi konusunda asla gevşemedi. Sonuçta, hayatını kazanmak ve daha da önemlisi kimliğini gizlemek için iyi bir işe ihtiyacı vardı. Müzisyen olmak yeterince ideal olurdu. Sonuçta, hiç kimse zarif ve genç bir müzisyenin kötü ve kötü şöhretli bir büyücü olduğundan kolayca şüphelenmez.

" Klavsen... Piyano... " Pierre düşünceli bir şekilde tekrarladı. Aniden heyecanlandı ve kitap raflarına girdi. Bir dakika sonra Pierre elinde bir kitapla geri geldi " " kitaba ihtiyacın olacak! Ondan çok şey kazandım! Bu arada, sana dört ay içinde derneğin yeterlilik sınavına gireceğimi söylemiş miydim? Eğer geçebilirsem, sonunda nitelikli bir müzisyen olacağım!"

Diğer dernekler gibi, müzisyenler Derneği de tekel uyguladı. Müzisyenin değerlendirilmesi tamamen onun tarafından kontrol edildi.

" Hayır, hiç bahsetmedin, "Lucien, Klavsen Sanat performansı başlıklı kitabı devraldı," ama bunu yapabileceğine inanıyorum, Pierre, " dedi Lucien içtenlikle.

Bir sonraki saatte Pierre, lucien'e kitabı incelemek için herhangi bir zaman vermedi. Lucien'in aynı zamanda bir müzik öğrencisi olduğunu bildiği için Pierre, müzik konusundaki düşüncesini arkadaşıyla paylaşmak için her fırsatı kaçırmaya çalıştı.

Ancak, Lucien Pierre'i takip etmek için çok uykulu olduğu için bugün kesinlikle tartışma için iyi bir zaman değildi. Göz kapakları o kadar ağırdı ki gözlerini zar zor açık tutabiliyordu. Lucien Pierre'i birçok kez durdurmaya çalıştı, ancak Pierre onu kesmek için bir şansa sahip olmasına asla izin vermedi.

Neyse ki, şu anda, uzun beyaz bir elbise ve siyah bir pillbox şapkası giyen bir bayan kütüphaneye girdi. Çok zarif bir bayandı, beli ince ve bacakları çok güzeldi, sanki güzel bir resimden çıkmış gibi.

Lucien ayrıca uzun beyaz çoraplarını fark etti, bu da bayanın bacaklarının daha seksi görünmesini sağladı. Ancak, bu Lucien'in odak noktası değildi. Bunun yerine, o rayon benzeri malzemenin nereden geldiğini düşünüyordu. Muhtemelen simyanın bir yan ürünüydü?

" Günaydın, Bayan Silvia, "aniden tutumunu değiştirerek, Pierre hanımefendiyi kibarca ve hafifçe dürttü Lucien'i selamladı," bugün sizin için yapabileceğim bir şey var mı?"

Lucien daha sonra Pierre'in her zaman bahsettiği Silvia olduğunu fark etti. Uzun siyah saçları ipek gibiydi, parlak ve yumuşaktı. Küçük güzel burnunun altında kiraz benzeri dudaklar vardı. Elbette, çok güzel ve zarifti.

"Sabah Pierre, birkaç kitap ödünç almam gerekiyor. Onlar ... " dedi Silvia yüzünde tatlı bir gülümseme ile. İnsanların özel ilgisine alışmıştı, bu yüzden Lucien'in uzun bakışı onu rahatsız etmedi.

Pierre'in yüzü anında heyecanla kızardı, çünkü Silvia'nın adını hatırlamasını hiç beklemiyordu. Tanrıçası için kitapları almak için birkaç kez başını salladı ve raflara tekrar girdi.


Lucien tezgahın arkasında kaldı. Tatlı ve tanıdık bir koku burnuna kaymış. Birkaç saniye sonra Lucien, kokunun, Black Nightingale adlı pahalı bez olan çöplükte bulduğu siyah perdeye çok benzediğini fark etti.

Ama Lucien emin olamadı ve bayan Silvia'nın peçe sahibi olup olmadığını anlamasına da gerek yoktu. Sonuçta, koku hala biraz farklıydı.

Sinirlilik ve heyecandan Pierre, Bayan Silvia'yı ne kadar çok etkilemek isterse, o kadar beceriksizdi. Birkaç dakika sonra utanmaya başladı.

"Yardımıma ihtiyacın var mı?"Lucien döndü ve sordu. Sonra Lucien doğrudan bir kitap rafına doğru yürüdü ve Bayan Silvia'nın Pierre'in yüzünün önünde aradığı kitaplardan birini çıkardı. Tabii ki, Lucien'in iyi hafızası değil, tüm kütüphanenin düzenini bile saklayabilen inanılmaz ruh Kütüphanesi.

"Lucien!"Pierre'in ağzı açık kaldı," ne zaman bu yere bu kadar aşina oldun?!"

Kollarında bir sürü kitap bulunan Lucien, Silvia'ya geldi ve kibarca sordu: "hanımefendi, bu kitapları okuma odasına götürmemi ister misiniz?"

Tabii ki, Lucien Silvia gibi güzel bir kadına bakarken hiçbir erkeğin düşüncesine sahip olmadığını iddia edemedi. Ancak Lucien, romantik bir ilişkinin şu an için gelecekteki planlarına konması için çok lüks ve pratik olmadığını biliyordu. Bu nedenle, Lucien'in kayıtsız tutumu, Pierre'in sinirliliğiyle keskin bir şekilde tezat oluşturdu.

"Onları masaya bırakın lütfen. Başka biri daha sonra alacak."Silvia'nın sesi husky ve seksiydi," adın ne? Seni daha önce hiç görmedim."

"Benim Adım Lucien Evans. Ben burada yeniyim."lucien'i yavaşça yanıtladı. Sonra ekledi, " Ben Bay Victor'un öğrencisiyim."

"Görüyorum."Silvia tatlı gülümsedi, "şaşılacak bir şey yok ... Bay Victor'un klavsenini başarılı bir şekilde geliştirdiğini ve 'piyano' adını verdiğini duydum. Lütfen ona konserini dört gözle beklediğimi söyle, Lucien."

Lucien'in tutumunun hızlı değişimi Silvia için biraz garipti. Kütüphaneye yeni girdiğinde, Lucien bacaklarına bir sapık gibi bakıyordu, şimdi ise Lucien'in kadınlarla hiç ilgilenmediği görülüyordu.

Lucien ödünç alınan kitapları kaydetmeyi bitirdikten sonra Silvia onlara teşekkür etti ve kütüphaneden ayrıldı. Lucien, Bayan Silvia'yı bekleyen siyah bir pillbox şapkası giyen bir bayan olduğunu fark etti. Orada bir mızrak gibi dik duran ince Bayan, yaklaşık yarım kafa ile Lucien'den daha uzundu. Bayanın arkasında güzel bir genç hizmetçi ve zarif bir orta yaşlı kadın durdu.

Birinin onlara baktığını fark eden poker yüzlü, orta yaşlı kadın anında Lucien'e soğuk bir göz attı. O anda, Lucien aniden bir uçurumdan atıldığını ve dünyanın tüm renklerinin solduğunu hissetti. Kadının gözlerinde kaba bir okyanus varmış gibi, Lucien okyanusun büyük dalgalarının önünde titremeyi bırakamadı.

Lucien düşünme yeteneğini kaybetti. Kadının sırtını görene kadar iyileşmedi. Kadın ve ince Bayan birkaç kelime değiştirdi ve ikincisi gözlerinde biraz eğlence ile Lucien'e baktı. Ancak Lucien, içindeki büyük baskıyı ve otoriter aurasını da hissedebilirdi.

"Kim onlar...?"Lucien şaşırdı. Bu dünyada daha önce hiç böyle biriyle tanışmamıştı, özellikle de orta yaşlı bir kadın. Bakışları Lucien'i kolayca tamamen etkisiz hale getirebilirdi.

Pierre Lucien'e yaklaştı ve uzun bir iç çekiş yaptı, " Silvia, o benim tanrıçam. Biliyorum ama pek etkileyici değildim."Sonra Lucien'i dürttü," ama dostum, Bayan Silvia'nın bacaklarına böyle bakamazsın. O kadar çok var."

Ama Lucien Pierre'in az önce söylediklerine dikkat etmedi.

"...Bekle, neden şimdi daha solgun görünüyorsun, Lucien?"Pierre sordu, şaşırttı.

Benim okumam için bu uzayınHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin