hançerini kapma, Lucien dikkatli kül yığını yaklaştı.
Parlak öğe aslında üstüne küçük bir mavi mücevher ile kakma oyma Gümüş yüzük oldu.
"Bu zombi aitti?"Lucien şaşırdı. Yüzüğü aldı ve dikkatlice incelemeye başladı.
Yüzeyinde ortak dilde yazılmış bir harf dizisi vardı.
"İnsan doğası kardan daha soğuk olabilir."
Yüzük sadece sade görünüyordu, ama Lucien hafifçe ovuşturduğunda gem'den gelen gizemli ve şaşırtıcı bir güç hissetti. Birkaç dakika sonra, Lucien'in gücü sihirli geri tepmeden yavaş yavaş iyileşmeye başladığında, ruhani gücünü kullanarak yüzüğü tekrar dikkatlice inceledi.
Lucien'in yaralı ruhu, ruhu ringe girer girmez biraz şok oldu. Blizzard'ın gücü gibi görünen mücevherin içinde hissetti, ancak yapısı çırak düzeyindeki sihirden çok daha karmaşıktı.
"Bu sihirli bir yüzük! Belki de bu yüzden zombi diğerlerinden daha güçlü görünüyordu."Lucien heyecanlıydı, " görünüşe göre yüzük Benjamin'in gerçek Rozetinden bile üstün. Halkanın hangi güç seviyesine ait olduğunu merak ediyorum ... "
kalan manevi gücü ile Lucien, ringdeki sihirli yapıyı bile anlayamadı, gücü kullanmak için yapıya kendi manevi damgasını nasıl bırakacağından bahsetmiyorum bile.
Identıfy adlı ilk Daire büyüsüne sahip bir büyücü, iç yapılarını analiz etmek zorunda kalmadan, tüm seviye bir sihirli öğelerin sihirli özelliklerini doğrudan anlayabilir. Kişinin tanımlama kullanma yeteneği, birikmiş bilgileri ile birlikte büyüyecek ve böylece kişi ilerleyebilir ve daha yüksek seviyedeki öğeleri kullanmaya başlayabilir.
Bazen, yapımcıları da dahil olmak üzere bazılarında hangi amaçlarla yapıldığı vb. ekstra bilgiler vardı.
Cadı'nın notlarına göre, tüm sihirli öğeler farklı standartlara ayrılabilir: çırak seviyesi, seviye bir ila dokuz ve efsane seviyesi.
Değerlendirme kriterleri sihirli öğenin gücüne dayanıyordu: eğer güç bir ilk Daire büyüsüne veya bir seviye bir şövalyenin yeteneğine eşitse, buna karşılık bir seviye bir sihirli öğeydi. Bununla birlikte, her seviyede dört sıra vardı — düşük, orta, yüksek ve mükemmel. Örneğin, halka günde bir kez kullanılabiliyorsa, üçüncü Daire Büyüsü Yıldırımıyla büyülenmiş bir yüzük almak, düşük dereceli bir seviye üç sihirli halkaydı; günde üç kez kullanılabiliyorsa, bunun yerine orta dereceli bir seviye üç olarak kabul edilir; halka, kullanıcının sihirli direncini arttırmak gibi bazı ekstra faydalara sahip olsaydı, üst düzey bir seviye üç öğe olurdu.
Sihirli bir öğenin bir çeşit kalıcı büyütme etkisi varsa, diğer ortak olanlardan daha yüksek bir seviye olacaktır. Örneğin, Mind Blank sekiz Daire büyüsüydü ve bu halkaya karşı bağışıklığı olan sihirli bir öğe-sekiz sihir, değerli bir seviye dokuz sihirli eser olarak kabul edilecekti.
Ayrıca, sınıflandırma sihirli silahlara ve zırhlara da uygulandı.
Lucien yüzüğü çok iyi bilmiyordu, bu yüzden üzerinde herhangi bir lanet olması durumunda raslantı giymeye cesaret edemedi. Yüzüğü cebine koyduktan sonra oldukça iyi bir ruh halindeydi.
Ancak, etrafındaki tüm bedenleri ve kanı fark ettiğinde, yapacak daha fazla işi olduğunu biliyordu. En önemlisi, o sucul zombi beyin dokusunu korumak için öğrenmek gerekiyordu.
Lucien henüz organ koruma denilen çırak büyü nasıl kullanılacağını bilmiyordum, ama zombi beyin dokusu Lucien büyü master için yeterli zaman olmalıdır üç ila beş gün, son gerekir.
Notlara göre, Organ Koruması, organların yanı sıra birçok şeyi taze tutmak için kullanılabilecek bir büyüydü. Yirmi dört saat süresi her zaman. Sihirli reaktif gerekmez.
Zombi kafatasını hançer ile açtıktan sonra, Lucien siyah beynini gördü, ki bu da birbirlerine karışan sayısız iğrenç solucana benziyordu. Dikkatli bir şekilde, Lucien beyni icestones ile birlikte bir torbaya koydu.
Gelecekte sihir öğrenmek için çok fazla paraya ihtiyaç duyulacağını bilen Lucien, nehirdeki iki içi boş başlı olanlar da dahil olmak üzere tüm parayı bedenlerden yağmaladı. Toplamda otuz üç Nars ve elli iki fell var.
Şişkin para çantasına baktığımızda, Lucien'in yüzünde bir gülümseme ortaya çıktı.
Ancak, Lucien para toplarken o açıkça şeyler göremiyordu fark ve başını bazen uğultu oldu. Sonunda bunların ruh hasarından kaynaklanan sekeller olduğunu fark etti. Bu tür bir yaralanma için kullanılabilecek notlarda bahsedilen sihirli iksir yoktu. Bu nedenle, kurtarma biraz zaman alabilir.
Sonra, Lucien emek yapmaya başladı. Nefesini tutarak, yere dağılmış bağırsakları sardı ve cesetlerle birlikte nehre attı. Yavaş yavaş sahneye alışmaya başladı ve hatta skar'ın böbreğine daha yakından baktı. Lucien, yakında hepsinin Belem Nehri'nde balık yemi olacağına inanıyordu.
Yerdeki kanı duruladıktan sonra, burayı terk etme zamanı gelmişti.
"Sapkınlığın sucul zombi ile ilgisi yok gibi görünüyor."Lucien yürürken kendini düşündü," o zaman kırmızı gözlü sıçanlar ne olacak?"
Lucien, yarın sabah müzisyenler Derneği'ne gitmeden önce John'u bulmak için Lord Venn'in malikanesine gideceğine karar verdi. John'la sapkınlık hakkında konuşmak zorunda kaldı, ama, tabii ki, burada gerçekte ne olduğunu söylemeden.
....
........ Eğitimdeki birkaç papaz, nehirdeki çöpleri büyü kullanarak temizlemek için her üç günde bir Kanalizasyona inerdi.
Ancak Lucien gittikten sonra gölgeden çıkan kişi kesinlikle yeni bir papaz değildi.
"Argent'in Efendisi, sonsuza dek süren sessizlik ..." kişi tiksinti ve eğlencenin bir karışımı içinde kıkırdadı, sürekli kendi kendine konuşuyor, " farklı bir isim, farklı bir kimlik? İlginç ... o kişi onun tarafından büyülenmiş olmalı. Gölgesinin karaya çıktığını görmek için sabırsızlanıyorum. Onunla Aalto'nun Kardinali arasındaki bir savaş çok ilginç olacak...
" Umm ... muhtemelen kullanabileceği önceki eski sihirli imparatorluğun bıraktığı bir tür miras var.
"Ama kilise planını kesecekti, bahse girerim."
Kişi etrafına baktı. Yüzünde kurnaz bir gülümseme ortaya çıktı.
"Oldukça akıllı genç adam, yeni çırak büyüsünü, Sülfürik ateş duvarını kendi başına yarattı. Etkileyici ... benim için çok yararlı olabilir..."
Sonra figürü sayısız küçük gölge parçasına ayrıldı ve aniden ortadan kayboldu.
Orada sadece kıkırdakları kaldı, borularda yankılandı.