Joel, John ve Lucien konuşurken hala evde değildi ve Alisa Teyze akşam yemeği hazırlamakla meşguldü. En küçük oğlu Iven, hala arkadaşlarıyla sokaklarda oynuyordu.
" Orada ne bulduğumuzu asla hayal edemezsin, "dedi John ciddi olarak," bir İblis salonu vardı!"
"Ne?!"Lucien şaşırdı, " onlar kanalizasyon aşağı bir salon inşa? Lord Venn kafirleri sorguladı mı?"
Başını sallayarak, John hayal kırıklığı ile içini çekti, " Hayır, Lucien. Orada kimseyi bulamadık. Biz geldiğimizde hepsi çoktan gitmişti."
"...İmkansız, John. Bunu senden başka kimseye söylemedim."Lucien endişeli hissetmeye başladı. Ya İblis takipçileri bir şekilde onları ifşa eden ve kınayan kişi olduğunu öğrenirse?
"Lord Venn, eylemlerimizle ilgili bilgilerin bir şövalye tarafından sızdırılmış olabileceğini söyledi. Bunu henüz kimin yaptığını bilmiyoruz, ama eğer doğruysa, şövalye nispeten yüksek bir seviyede olmalıdır."
Lucien, kafir gücün üst sınıfa sızma ihtimalini düşündü. Ancak, kötü güç asil şövalyeler bazı aşınmış olduğunu hayal etmek şaşırtıcıydı.
"Ya Aaron'un Çetesi?"Lucien sordu.
"Liderler rosan Aaron da dahil olmak üzere kaçtı. Geri kalan gangsterler sapkınlık hakkında hiçbir şey bilmiyorlar. Engizisyonun ilahi gücünün önünde yalan söyleyemezler."John'un kaşları kaşlarını çattı, " hiçbir şey bilmese de, hepsi yargıçlar tarafından ölüm cezasına çarptırılacak."
Sapkınlıkla karşı karşıya kalan kilise asla merhamet göstermedi. Ve Lucien, kilisenin büyücüleri tedavi etme şeklinin bundan daha iyi olmayacağına inanıyordu.
Lucien'in son zamanlarda okuduğu kütüphanedeki kitaplardan biri, Aziz takvimin 392 yılında yazılmış ya da 423 yıl önce yazılmış olan av Büyücüsü olarak adlandırıldı. Büyücülerin nasıl tanımlanacağını, nasıl izleneceğini ve hatta onlara nasıl işkence yapılacağını anlatan büyücü avcıları ve gece gözlemcileri için bir talimattı. Lucien, ona gülünç ve acımasız gelen bazı paragrafları hatırladı:
"Bir şüpheli çekingen ya da eksantrik bir şekilde yaşıyorsa, onun bir büyücü ya da büyücü olma şansı yüksektir. Bununla birlikte, bir şüpheli her zaman girişken ve tutkulu olsa bile, olasılık hala göz ardı edilemedi, çünkü o sadece rol yapıyor olabilir."
"Eğer o kim olduğunu bilir zaman panik şüpheli kişi, kişi bir büyücü olduğunu. Ama eğer kişi yapmazsa, gardiyanımızı düşürmeyin, çünkü tüm büyücüler yalancıdır."
"Eğer ilahi büyüler, şüphelinin kimliğinin, şüpheliye kutsal ceza vermenin yararlı olabileceğinden emin olmanıza yardımcı olamazsa: eğer kişi cezayla karşı karşıya kaldığında gözleri yuvarlarsa, bu, güç aramak için iblislerle iletişim kurmaya çalıştığı anlamına gelir; eğer kişinin gözleri korkusuzca sırlanırsa, bu, şeytan gücünden korunduğu anlamına gelir ve bu nedenle kişiye daha şiddetli bir şekilde işkence etmeniz gerekir; eğer kişi ölürse, çünkü iblisler sırlarını güvende tutmak için hayatını aldı."
"Hepsini denediyseniz ama yine de emin olamıyorsanız, şüpheliyi yüce Tanrımıza bırakın. Şüpheliyi yakın. Bir büyücü külleri yakar, Tanrı kişi güvenli korumak ve o masum ise ateşte ses ise."
Lucien hala hayatta olduğu için minnettardı. Eğer Lucien dört yüz yıl önce kitap yazıldığında yaşasaydı, binlerce kez yakılarak ölecekti. Kilise uzun yıllar boyunca tüm kıtaya hakim olmuştu; böylece şimdi dağınık büyücüler ve büyücüler avlamak yerine kuzeydeki sapkınlığa daha fazla dikkat ediyorlardı.
"O zaman İblis salonunda bir şey buldun mu?"Lucien merakla sordu.
Kötü anılar John'un kaşlarını daha da sıkı hale getirdi " " biz şövalye squires oraya gitmedi. Lord Venn, Lord Verdi ve Salvatore kardinali liderliğindeki şövalyeler ve papazlar salonu aradı. Lord Venn bana orada ne gördüğünü hiç söylemedi, ama çıkarken yüzünü gördüm ... çok ciddi görünüyordu.
"Kapının dışında koruyordum."John'un gözleri yere baktı ve Lucien kötü hafızanın hala onu rahatsız ettiğini söyleyebilirdi, " kapıyı açtıklarında zeminin kanla kaplandığını gördüm. Ve kalpleri gördüm.... yerde yaşayan zonklama kalpler. Onlar hayatta iken insanların göğüslerinden çıkarılan kalpler olduğunu söylediler.
"Lucien, sapkınlığın ne kadar korkunç ve kısır olduğunu söyleyen birçok hikaye, şiir ve söylenti duydum, ama bugün sonunda ne kadar nefret dolu ve insanlık dışı olabileceğini fark ettim."John başını kaldırdı ve Lucien'e baktı, büyük bir kararlılıkla konuştu," onlardan nefret ediyorum, sapkınlar. Orada gördüklerimi asla unutamam. Daha güçlü büyümek ve iblisleri tamamen ortadan kaldırmak istiyorum."
Onun ciddi yüzüne bakarak, Lucien gülümsedi," bu aradığınız adalet, değil mi, John?"
John başını salladı, ama sonra başını salladı " " hala ne tür bir adaleti aradığımı açıkça bilmiyorum, Lucien. Tek bildiğim, sadece ailelerimi ve arkadaşlarımı korumak değil, aynı zamanda daha fazla insanı korumak ve karanlık güçlere karşı savaşmak istiyorum."
"Şövalyeler arasında' Demon Hunter ' adlı bir sınıf olduğunu biliyorum. Onlar karanlıkta yürümek ve şeytan gücüne karşı mücadele ölmeye hazırız. Bu senin hayalin mi şimdi?"Lucien sordu.
"Bilmiyorum, Lucien. Hala nimet gücümü uyandıramam. Herkes gerçek bir şövalye olamaz, bir İblis avcısı olmaktan bahsetmez."John cevap verdi, biraz depresif.
"Hadi! Elbette yapabilirsin."Lucien John'a samimi bir dürtme verdi," bak kiminle konuşuyorum? Lord Venn tarafından takdir edilen en umut verici şövalye squire!"
En iyi arkadaşının cesaretini hissetmek, John Lucien'de sırıttı.
" Lord Venn hakkında konuşmak... "diye sordu Lucien," ödülünüz hakkında bir şey söyledi mi?"
"Evet, tabii! Lord Venn, "John'un yüzü bu konuyla aydınlatıldı " dedi Ve bana ince çelikten yapılmış iyi bir şövalye kılıcı vereceğine söz verdi. Şimdi kullandıklarımla karşılaştırıldığında, bu çok daha keskin olurdu ve hatta üzerinde bazı sihirli etkileri olurdu!"
Yeni kılıç hakkında konuşmak, John bile tatlı beklenti ile biraz kıkırdadı.
Lucien ve John Joel geri geldiğinde konuşmalarını durdurdular. Sonunda, John lucien'i hatırlattı, " Lord Venn bana güvenliğin sıkılacağını ve son zamanlarda aalto'da çok daha gizli soruşturmalar olacağını söyledi. Cadı yüzünden daha önce sorgulandın, bu yüzden son zamanlarda dikkatli ol. Artık Bay Victor'un öğrencisisin ve kıskançlıktan dolayı seni suçlayacak biri olup olmadığını asla bilemezsin."
"Teşekkürler John. Dikkatli olacağım," dedi Lucien minnetle. Bir şövalye squire olarak John'un bu tür bilgileri başkasına sızdırmasına izin verilmediğini biliyordu. Lucien son zamanlarda gerçekten dikkatli olması gerektiğini biliyordu ve karmaşaya neden olabilecek büyülerin çoğunu pratik yapmayı bıraktı. Ancak Lucien, bu muazzam araştırmadan sonra, şövalyeler ve soylular uyanıklıklarını bırakmaya başladıklarında, eskisinden daha güvenli olacağına inanıyordu.
............
Başka bir Pazar sabahı ve Lucien izin gününde her şeyi organize etmeye çalışıyordu. Son birkaç gün içinde çok fazla döküm yapmamasına rağmen, diğer birkaç sihir büyüsünün analiz çalışmaları oldukça iyi geçti. Ruhsal gücü tamamen iyileşti ve meditasyonuyla her zamankinden daha da güçlendi. Şimdilik, Lucien art arda eleman okulun altı büyü kadar döküm olabilir.
Boş zamanlarında Lucien, müzik çalışmalarında da çok çalıştı. Ruh kütüphanesinde farklı kitaplar okumak için çok zaman harcadı, sadece müzik kitapları değil. Çeşitli kitaplardan Lucien, kıta hakkında daha fazla bilgi edinmeye başladı: güneydeki Hakikat tanrısına inanan ülkeler ve kuzeydeki sapkın ülkeler ve karanlık dağ Silsilesinde yaşayan kötü yaratıklar.
Mutant sucul zombilerin beyin dokusu, günde bir kez sihir uygulayarak üç yıla kadar korunabilir, bu da Lucien'in sihirli konuların geri kalanını toplamak için yeterli zamana sahip olmasını sağlar.
....
........ "İlerlemen beni yine etkiledi Lucien."Lucien'in çeşitli sınıflarda öğrenilen temel müzik bilgisini test ettikten sonra, Bay Victor övdü," o zaman gerçek uygulamaya geçebiliriz ve kitaplardan öğrendiklerinizi nasıl entegre edeceğinizi öğrenebiliriz."
Lucien ilk klavsen geliştirmeye yardımcı olduğunda, Victor Lucien Sadece orada bir ilham olabileceğini düşündüm. Ama şimdi Victor, Lucien'in en azından müzikte bazı yetenekleri olduğunu hissetti.
"Lucien, hangi müzik aletini öğrenmek istiyorsun?"Victor nazikçe sordu," keman, klavsen, boru organı ve flütte nispeten iyiyim. Ama başka bir şey öğrenmek istiyorsan, ben de yardım edebilmeliyim."
Lucien asla gerçekten içine çok düşünce koymak. Biraz tereddüt ediyordu. Lucien günlerde piyano hayranıydı, ama nasıl oynanacağını öğrenmek için hiç şansı yoktu. Ama ikinci düşüncede, bir gün Lucien, kıta Sihir Kongresi'nin merkezini bulmak için yola çıkacaktı ve elbette onunla birlikte bir piyano taşıyamadı. Muhtemelen bir keman gibi nispeten taşınabilir bir şey seçmelidir?
Lott, Felicia ve Herodotus hangisini Lucien seçeceğini merak ediyorlardı, ama Lucien hala tereddüt ediyordu.
"Sorun değil, Lucien."Victor gülümsedi," herhangi bir endişeniz varsa, söyle bana. Belki sana yardım edebilirim."
Lucien candan sordu," Bay Victor, hem geliştirilmiş klavsen hem de kemanı seçebilir miyim?"
Üç öğrencinin geri kalanı biraz sinirlendi. Lucien'in gerçekten açgözlü olduğunu hissettiler çünkü özgür öğrenebiliyordu.
" Sorun değil, "diye cevap verdi Victor," ama her seferinde bir şeye odaklanmalısın. Peki ya klavsen öğrenmeye başlasak? Ve ben öğretirken muhtemelen yeni fikirler alabilirim."
"Elbette, teşekkürler, Bay Victor."Lucien minnettardı.