Lucien, ihtiyaç duyduğu malzemelerin çoğunu bulduğunda, ona bir gün demenin zamanı geldi. " Şimdi gitmeliyim, "dedi Lucien sert bir sesle," bir sonraki toplantıya devam edebiliriz." Ayrıca, grup üyeleri için daha iyi şekillerde daha fazla soru açıklamak için fizik ve kimya bilgisini gözden geçirmek zorunda kaldı.
Şükretmelerini göstermek için, tüm çıraklar ayağa kalktı, sağ ellerini alnlarına koydu ve Lucien'e eğildi.
"Bay Profesör, sizi biraz daha bekletmek için onur duyabilir miyiz? Her birimiz son düşüncelerimizi daha sonra başkalarına sunarak paylaşacağız. Burada olman bizim için büyük bir zevkti."Filozof umarım sordu.
Tartışma kısmı herkese açıktı. Mevcut tüm çıraklar Lucien'in fikirleri hakkında yorum yapmasını umuyorlardı. Böyle bilgili bir büyücünün bazı rasgele kelimeleri bile onlara büyük fayda sağlayabilir.
Lucien için, davet bu gece fazladan bir sürprizdi. Lucien, önceki bilgisine dayanarak birçok gelişmiş formülü anlayabilse de, aksine, çırak büyülerinin bazılarını analiz etmekte zorlanıyordu. Heyecanını gizleyen Lucien, kendisini mümkün olduğunca sakinleştirmeye çalışıyordu, " Tamam."
"Teşekkürler Profesör."Beyaz Bal ilk önce takdirini gösterdi.
Lucien'in diğer grup üyelerinden de çok şey kazandığı üretken bir tartışmaydı. Çırak büyücülerle ilgili sorularının çoğu çözüldü ve bilgi boşluğu dolduruldu. Aynı zamanda, diğer çıraklar da Bay profesörün aslında tartışmalarına dikkat ettiğini görmeye teşvik edildi.
Sabah erken saatlerde, daha fazla bilgi alışverişinde bulunduktan sonra, toplantı kapandı. Lucien, ayrılmak üzereyken filozof tarafından durduruldu.
" Bay Profesör, "diye sordu filozof umarım," iletişim bilgilerinizi bana bırakabilir misiniz? Eğer herhangi bir Revenant tozu bulabilirsek, hemen sizinle iletişime geçebiliriz."
Ancak, Lucien başını salladı, " üzgünüm, tercih ederim. Baykuş bana nasıl ulaşacağını biliyor."Lucien olduğu gibi temkinli, o kolayca kimseye güvenmez.
"Eh ..." filozof hayal kırıklığına uğramış başını salladı, " bundan iki hafta sonra bir sonraki toplantımıza katılacak mısın?" Mevcut diğer çıraklar da lucien'in cevabını hevesle bekliyorlardı.
" Henüz bilmiyorum, "Lucien'in tutumu belirsizdi, çünkü katılımının düzenli olmasını istemiyordu "" o sırada Melzer Black Forest'te olabilirim, bazı deneyler hazırlıyorum. Her neyse, Baykuş'a önceden haber vereceğim."Ama Lucien'in belirsiz cevabı üyeler için yeterince iyiydi. En azından bu büyük büyücü onları doğrudan reddetmedi.
Gülümseme dışında güvenli olduğundan emin olduktan sonra, Lucien ve diğer çıraklar arka arkaya Bodrum bıraktı. Elinde bavul ve ceplerinde bazı yeni sihirli malzemeler olması, Lucien hiçbir arkadaşı ile eve yürüdü. Eve giderken, Lucien onu takip eden biri olup olmadığını tespit etmek için belirli bir aralığı kapsayan manevi gücünü yaydı. Ve bulduğu tek şey bir kuzgundu.
Sonunda kulübesine geri dönene kadar biraz rahatlamadı bile.
....
........ Bir hafta sonra, toprak ve çamur içine taş açabilirsiniz sihirli kullanarak, Lucien başarıyla onun yerine çok yakın bir çukur kazdık. Üç metre uzunluğunda, küçük bir taş merdivenle kulübesine bağlı iki buçuk metre genişliğinde çukur, Lucien'in yeni ve aynı zamanda ilk sihirli laboratuvarıydı. Küçük bir tabure üzerinde duran, Lucien laboratuar seti gelen bir gümüş hançer ile duvara çizgiler oyma oldu. Büyü dökümünün veya sihirli deneylerin neden olduğu enerji dalgalarını engellemek için sihirli bir daire yaratıyordu.
Buna ek olarak, Lucien laboratuarı korumak için biraz daha sihirli daireler attı. "Echo Elimination" kullanarak, hiç kimse sadece yere damgalama ile orada bir bodrum olduğunu fark ederdi. Gerektiğinde tetiklenebilecek sihirli tuzakları yerleştirmek için diğer sihirli daireler kullanıldı.
Oyma işi yapıldıktan sonra, Lucien küçük bir siyah toz torbası çıkardı. Toz siyah kavisli asma yapılmıştır ve hızla hemen hemen her şeyi sopa olabilir. Hançerle dikkatlice seçen Lucien, bu çizgileri siyah tozla renklendirdi ve sonra onlara azar azar cıva döktü. Şaşırtıcı bir şekilde, cıva hiç damlamadı, bunun yerine güç tarafından anında emildi. Şimdi sihirli dairenin taslağı çok farklıydı.
Desenin merkezinde avucuna basarak, Lucien manevi gücünü yaydı ve sihirli daireyi aktive etti. Gümüş çizgiler biraz yakıldı. Bir gümüş ışık patlamasından sonra, sihirli Daire duvarda sanki hiç bir şey yokmuş gibi tamamen ortadan kayboldu.
Lucien tabureden istifa etti, bitkin hissediyor. Sihirli bir daire inşa etmek çok yorucu olabilir. Daha zahmetli kısım, on gün sonra, çemberin gücü gittiğinde yenisiyle değiştirilmesi gerektiğiydi. Gerçek büyücüler ya da büyücüler için, kendi ruhsal güçlerini kullanarak sihirli çevrelerini koruyabilir ya da gücü otomatik olarak kendiliğinden kurtarabilecek çok daha karmaşık olanları inşa edebilirler. Sihirli yaratıkların bazı kısımları, kürkü, boynuzu veya kanı gibi, işi de yapabilirdi.
Sonra son adım oldu. Büyüyü ters bir şekilde yapan Lucien, topraktan uzun bir taş masa inşa etti. Masanın üzerine tüm Züccaciye ve küçük soba yerleştirerek, Lucien mutlu ve memnun daha fazla oldu.
Laboratuvar hazırdı. Şu andan itibaren, Lucien sonunda büyü yapmak ve deneyler yapmak için kendi yerini aldı. Açıkçası, bu Bodrum, çok geniş olmasa da, soğuk, kokmuş kanalizasyonlardan çok daha iyiydi.
Merdivenlerde duran Lucien büyük bir memnuniyet ile başını salladı. Sonra Lucien üst kattaki yerine geri döndü ve sihirli tuzak çemberinin de yerinde olduğundan emin olduktan sonra girişi sihirle kilitledi.
Zaten sabahın erken saatindeydi. Lucien'in kafası yastığa çarptığında uykuya daldı. Birkaç saat sonra kütüphanede çalışmak zorunda kaldı.
....
........ "Dediğim gibi ... "Pierre lucien'e endişeyle baktı," kendini biraz kontrol etmelisin."
"Dün gece iyi uyuyamadım."Lucien başını yavaşça salladı.
"Bu arada, hangi müzik aletini öğreniyorsun, Lucien?"Pierre aniden konuyu değiştirdi.